Ποια μπορει να ειναι τα προβληματα μιας τετοια κατασκευης. Γιατι αν παιρνεις τοσα βατ single ended οδηγεις τα παντα (εκτος και αν μου πειτε οτι οι λαμπες κανουν κανα εκατομμυριο)Βαγγέλης Καινούργιος said:Κατά τα άλλα, με μέγιστη ανοδική απώλεια 800 βατ, πολύ χαλαρά παίρνεις 150-180 βατάκια σε single ended. Καθόλου άσχημα...
Panagiotis Manopoulos said:Ποια μπορει να ειναι τα προβληματα μιας τετοια κατασκευης. Γιατι αν παιρνεις τοσα βατ single ended οδηγεις τα παντα (εκτος και αν μου πειτε οτι οι λαμπες κανουν κανα εκατομμυριο)
Panagiotis Manopoulos said:Ποια μπορει να ειναι τα προβληματα μιας τετοια κατασκευης. Γιατι αν παιρνεις τοσα βατ single ended οδηγεις τα παντα (εκτος και αν μου πειτε οτι οι λαμπες κανουν κανα εκατομμυριο)
Νομίζω ναι, αλλά αν θυμάσαι δεν έφτιαξε ζευγάρι, βολεύτηκε με ένα μονομπλόκ!send said:Κάτι τέτοιο δεν είχε φτιάξει ο καθηγητής Οκτάβιους στο Spiderman II και παραλίγο να ρουφήξει την πόλη?
Πάνος Τσιτιμάκης said:Προβλήματα πολλά και διάφορα!
1. Δυσεύρετη και πανάκριβη λάμπα, μπορεί και να έχει κανα εκατομύριο το ζεύγος και ανταλακτικές χλωμότατο να ξαναβρεθούν!
2. Πολύ ψηλές τάσεις, άρα δύσκολη και επικίνδυνη κατασκευή.
3. Τερατώδες μέγεθος σασί.
4. Μετασχηματιστές τροφοδοσίας με ειδικές μονώσεις.
5. Εξόδου μέχρι 50-60W φτιάχνεται, από κεί και πάνω πολύ δύσκολο! Επίσης οι μονώσεις στα 2-3ΚV πάρα πολύ δύσκολες έως αδύνατες, φυσικά μιλάμε για custom εξόδου με μέγεθος ας πούμε μπάλας μπάσκετ.
6. Συνολική κατανάλωση μηχανήματα κανα κιλοβάτ χαλαρά. Φυσικά το συνολικό βάρος του μηχανήματος θα είναι καμιά εκατοστή κιλά ανά μονομπλόκ άρα θα χρειαστεί και κλάρκ για τις μετακινήσεις!!!
φτάνουν?