Αυτό είναι το πλεονέκτημα του να είσαι πελάτης της cosmote. Αν δεν είσαι θα αργήσεις να βρεις άκρη . Εγώ δήλωσα το πρόβλημα στην nova η οποία με την σειρά της το δήλωσε στον δημόσιο φορέα (cosmote), ήρθε ένας της cosmote κοίταξε την γραμμή και είπε οτι όλα είναι εντάξει. Το πρόβλημα συνεχίστηκε χωρίς τηλέφωνο και internet, επικοινωνώ με την nova εκ νέου, έρχεται τεχνικός της nova (ο οποίος ήταν ευγενικός και πρόθυμος σε σχέση με τον πρώτο της comsote), κοίταξε την γραμμή μέσα στο σπίτι τα βρήκε όλα εντάξει και είπε χαρακτηριστικά ότι ευθύνεται ο δημόσιος φορεάς. Τελικά τους κυνήγησε φαίνεται η nova και το πρόβλημα διορθώθηκε.. Ξέρω άλλη μια τέτοια περίπτωση δεν ξέρω αν είναι τυχέο.. Ο ανταγωνισμός μεγάλος.. Πρέπει η Nova να αρχήσει να ρείχνει τη δική της γραμμή..