Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung 51e6500 βλάβη Νο4
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="gzoun" data-source="post: 1057726644" data-attributes="member: 8613"><p>Επικοινωνία με το σέρβις στις 29 Αυγούστου,δεν είχαν καμιά ενημέρωση από την εταιρεία για το τι θα κάνουν με την επισκευή της τηλεόρασης επιτόπου όπως με ενημέρωσαν ξαναέστειλαν email για το τι θαγίνει!!!!</p><p></p><p>Επικοινωνία με customer service support στις 2 Σεπτεμβρίου ,δηλώνουν την δυσκολία αντικατάστασης του πάνελ λόγο λήξης την εγγύησης της συσκευής,τους υπενθυμίζω το ιστορικό που αφορά την 2ετη εγγύηση του πάνελ και την περυσινή αντικαταστασή του πάλι λόγο κάθετης γραμμής,με διαβεβαιώνουν οτι θα ενημερωθώ σύντομα απο τον προιστάμενο του τμήματος.</p><p></p><p>Σημερινή επικοινωνία παλι με το customer service support ,άλλος υπάλληλος προσπαθεί να με πείσει ότι δεν ισχύει καμιά εγγύηση,υπενθύμιση ξανά του ιστορικού της τηλεόρασης αλλα και αναφορά πλέον στο νόμο που αφορά τις εγγυήσεις τον προιόντων και την επισκευή τους ,νόμος 2251/1994 μέρος 1ο άρθρο 5.</p><p><a href="http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdf" target="_blank">http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdf</a></p><p></p><p>Η όποια προσπάθεια μου να μιλήσω με τον προιστάμενο ο οποίος είναι ενημερωμένος έχει αναλάβει την περιπτώσή μου και υποτίθετε οτι θα επικοινωνούσε μαζί μου μετά την επικοινωνία μου στις 2 Σεπτεμβριου,έπεσε στο κενό,ο υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου με διαβεβαίωσε ότι θα ξανα ενημερωθώ απο τον ίδιο προσωπικά σύντομα!!!!</p><p></p><p>Σε ερώτηση εάν υπάρχει ανταλλακτικό πάνελ απάντηση δεν πήρα,ο υπάλληλος αναφέρθηκε γενικά οτι ένα πάνελ μπορεί να έρθει από αλλού και ότι μπορεί να υπάρχει καθυστέρηση,σε εκείνο το σημείο του υπενθύμισα τον νόμο που αναφέρει την επισκευή ενός προιόντος εντός 15θημέρου και οτι η εταιρεία εδώ και καιρό παρανομεί!</p><p></p><p>Θα περιμένω έως και την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου θα κάνω μια τελευταία επικοινωνία και από την αλλη εβδομάδα θα προχωρήσω σε καταγγελία σε κάθε αρμόδιο φορέα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gzoun, post: 1057726644, member: 8613"] Επικοινωνία με το σέρβις στις 29 Αυγούστου,δεν είχαν καμιά ενημέρωση από την εταιρεία για το τι θα κάνουν με την επισκευή της τηλεόρασης επιτόπου όπως με ενημέρωσαν ξαναέστειλαν email για το τι θαγίνει!!!! Επικοινωνία με customer service support στις 2 Σεπτεμβρίου ,δηλώνουν την δυσκολία αντικατάστασης του πάνελ λόγο λήξης την εγγύησης της συσκευής,τους υπενθυμίζω το ιστορικό που αφορά την 2ετη εγγύηση του πάνελ και την περυσινή αντικαταστασή του πάλι λόγο κάθετης γραμμής,με διαβεβαιώνουν οτι θα ενημερωθώ σύντομα απο τον προιστάμενο του τμήματος. Σημερινή επικοινωνία παλι με το customer service support ,άλλος υπάλληλος προσπαθεί να με πείσει ότι δεν ισχύει καμιά εγγύηση,υπενθύμιση ξανά του ιστορικού της τηλεόρασης αλλα και αναφορά πλέον στο νόμο που αφορά τις εγγυήσεις τον προιόντων και την επισκευή τους ,νόμος 2251/1994 μέρος 1ο άρθρο 5. [url]http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdf[/url] Η όποια προσπάθεια μου να μιλήσω με τον προιστάμενο ο οποίος είναι ενημερωμένος έχει αναλάβει την περιπτώσή μου και υποτίθετε οτι θα επικοινωνούσε μαζί μου μετά την επικοινωνία μου στις 2 Σεπτεμβριου,έπεσε στο κενό,ο υπάλληλος του τηλεφωνικού κέντρου με διαβεβαίωσε ότι θα ξανα ενημερωθώ απο τον ίδιο προσωπικά σύντομα!!!! Σε ερώτηση εάν υπάρχει ανταλλακτικό πάνελ απάντηση δεν πήρα,ο υπάλληλος αναφέρθηκε γενικά οτι ένα πάνελ μπορεί να έρθει από αλλού και ότι μπορεί να υπάρχει καθυστέρηση,σε εκείνο το σημείο του υπενθύμισα τον νόμο που αναφέρει την επισκευή ενός προιόντος εντός 15θημέρου και οτι η εταιρεία εδώ και καιρό παρανομεί! Θα περιμένω έως και την Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου θα κάνω μια τελευταία επικοινωνία και από την αλλη εβδομάδα θα προχωρήσω σε καταγγελία σε κάθε αρμόδιο φορέα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung 51e6500 βλάβη Νο4
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…