Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung 65MU9002 πρόβλημα
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="sakis.kom" data-source="post: 1058534507" data-attributes="member: 1045"><p>Την αγόρασες 11/05/2018. Τους ενημέρωσες για το πρόβλημα μετά τις 11/05/2020 ? Αν όχι, τότε είσαι μέσα στην 2ετή εγγύηση!</p><p>Δεν λαμβάνεται υπόψη η όποια καθυστέρηση για τις επισκευές και αποστολές.</p><p></p><p>Αν ενημέρωσες από τις 11/05 και μετά, τότε η διετή εγγύηση έχει περάσει... αλλά... από την στιγμή που υπάρχει η 5ετή του Πλαισίου,</p><p>πρέπει να σου δώσουν λειτουργική τηλεόραση και φυσικά δεν θα πρέπει να σε χρεώσει κανένας τίποτα. Ούτε καν μεταφορικά.</p><p>Διάβασε και τους όρους εγγύησης του Πλαισίου για το τι αναφέρει για τις περιπτώσεις βλάβης να είσαι σίγουρος, μην σκεφτούν να προσπαθήσουν να σου "την κάνουν".</p><p></p><p>ΥΓ. Ακόμα και αν ήσουν στον πρώτο χρόνο εγγύησης, νομίζεις πως θα έκαναν πλήρη αντικατάσταση από την Samsung? ΑΝ και ΟΠΟΤΕ θελήσουν, το κάνουν αυτό.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sakis.kom, post: 1058534507, member: 1045"] Την αγόρασες 11/05/2018. Τους ενημέρωσες για το πρόβλημα μετά τις 11/05/2020 ? Αν όχι, τότε είσαι μέσα στην 2ετή εγγύηση! Δεν λαμβάνεται υπόψη η όποια καθυστέρηση για τις επισκευές και αποστολές. Αν ενημέρωσες από τις 11/05 και μετά, τότε η διετή εγγύηση έχει περάσει... αλλά... από την στιγμή που υπάρχει η 5ετή του Πλαισίου, πρέπει να σου δώσουν λειτουργική τηλεόραση και φυσικά δεν θα πρέπει να σε χρεώσει κανένας τίποτα. Ούτε καν μεταφορικά. Διάβασε και τους όρους εγγύησης του Πλαισίου για το τι αναφέρει για τις περιπτώσεις βλάβης να είσαι σίγουρος, μην σκεφτούν να προσπαθήσουν να σου "την κάνουν". ΥΓ. Ακόμα και αν ήσουν στον πρώτο χρόνο εγγύησης, νομίζεις πως θα έκαναν πλήρη αντικατάσταση από την Samsung? ΑΝ και ΟΠΟΤΕ θελήσουν, το κάνουν αυτό. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung 65MU9002 πρόβλημα
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…