Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
LCD TV
Samsung B650 LCD : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Inspiron" data-source="post: 912797" data-attributes="member: 17330"><p><strong>Re: Samsung Σειρά B650 LCD</strong></p><p></p><p>Φίλε mitsos185 έχω πάρει και εγώ τηλεόραση άνευ εγγύησης αντιπροσωπίας απο το e-shop και επειδή δεν ήμουν ικανοποιημένος απο το συγκεκριμένο κομμάτι την επέστρεψα 15 μέρες μετά (εκτός περιόδου doa) και αφού την τσέκαρε ένας τεχνικός για το τυπικό (ούτε στην πρίζα δεν την έβαλε) έκαναν δεκτό το αίτημα μου για αντικατάσταση. Ημουν ιδιαίτερα αγχωμένος με την απόφασή μου να προχωρήσω σε αγορά προϊόντος χωρίς να είμαι καλυμμένος απο την αντιπροσωπία αλλά στο συγκεκριμένο κατάστημα με εξυπηρέτησαν ανέλπιστα γρήγορα και αποτελεσματικά. Ισως βέβαια και να ήμουν τυχερός. Μια και μόνο μαρτυρία δεν λέει τίποτα.</p><p></p><p>Οταν είχα πάει να αγοράσω την TV και ρωτούσα αν έχει εγγύηση αντιπροσωπίας είχα πάρει την ίδια απάντηση με εσένα ("μόλις την αγοράσετε θα χτυπήσουμε τον σειριακό αριθμό και θα μάθουμε"). Τους υπενθύμισα ότι ο σειριακός βρίσκεται ΚΑΙ επάνω στο κουτί και επομένως μπορεί να γίνει η εξακρίβωση χωρίς να χρειαστεί να παραβιαστεί η συσκευασία και επομένως να είμαι υποχρεωμένος να φύγω με την συσκευή απο το μαγαζί και ο υπάλληλος μου απάντησε ότι "έχετε δίκιο αλλά ξέρετε σε ποιόν όροφο είναι οι τηλεοράσεις? Στον 3ο. Δεν γίνεται να τις ανεβοκατεβάζουμε για το παραμικρό. Είναι εύθραυστες συσκευές." Τότε του είπα να στείλει κάποιον στον τρίτο να γράψει σε ένα χαρτάκι τον σειριακό και να μας τον φέρει και μου είπε ότι δεν γίνεται γιατί υπάρχει μεγάλος φόρτος εργασίας στην αποθήκη και δεν μπορεί να απασχολεί τους υπαλλήλους για τέτοιου είδους "θελήματα". Φυσικά οι απαντήσεις του ήταν τόσο σαθρές που έκανε μπαμ ότι η εγγύηση δεν υπήρχε ούτε μια στο εκατομμύριο να είναι του Φουρλή. Στο τέλος της συζήτησης και αφού είδε ότι δεν άφηνα το θέμα στην άκρη μου είπε "κοιτάξτε να δείτε εμείς με τον Φουρλή δεν συνεργαζόμαστε. Εχουμε τους δικούς μας εισαγωγείς. Οπότε αν η τηλεόραση πάθει κάτι απλά μας την φέρνετε και εμείς φροντίζουμε να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί. Εσεις θα είστε καλυμμένος μην ανησυχείτε. Άλλωστε συνήθως επειδή δεν έχουμε τις τεχνικές γνώσεις για να επισκευάσουμε τέτοιες συσκευές, προβαίνουμε σε αντικαταστάσεις οπότε τόσο το καλύτερο για εσάς."</p><p></p><p>Εκ των υστέρων βέβαια έμαθα ότι το e-shop συνεργάζεται και με την ΤΗΛΕΤΕΧΝΙΚΗ που με βάση την εμπειρία φίλου απο εδω μέσα πρέπει να απασχολεί χασάπηδες παρά ηλεκτρονικούς. Εκεί τα χρειάστηκα λίγο αλλά ευτυχώς η δική μου αντικαταστάθηκε πριν προλάβει να βάλει κανένας κατσαβίδι επάνω της.</p><p></p><p>Ελπίζω η προσωπική μου εμπειρία επι του θέματος να σου φανεί χρήσιμη.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Inspiron, post: 912797, member: 17330"] [b]Re: Samsung Σειρά B650 LCD[/b] Φίλε mitsos185 έχω πάρει και εγώ τηλεόραση άνευ εγγύησης αντιπροσωπίας απο το e-shop και επειδή δεν ήμουν ικανοποιημένος απο το συγκεκριμένο κομμάτι την επέστρεψα 15 μέρες μετά (εκτός περιόδου doa) και αφού την τσέκαρε ένας τεχνικός για το τυπικό (ούτε στην πρίζα δεν την έβαλε) έκαναν δεκτό το αίτημα μου για αντικατάσταση. Ημουν ιδιαίτερα αγχωμένος με την απόφασή μου να προχωρήσω σε αγορά προϊόντος χωρίς να είμαι καλυμμένος απο την αντιπροσωπία αλλά στο συγκεκριμένο κατάστημα με εξυπηρέτησαν ανέλπιστα γρήγορα και αποτελεσματικά. Ισως βέβαια και να ήμουν τυχερός. Μια και μόνο μαρτυρία δεν λέει τίποτα. Οταν είχα πάει να αγοράσω την TV και ρωτούσα αν έχει εγγύηση αντιπροσωπίας είχα πάρει την ίδια απάντηση με εσένα ("μόλις την αγοράσετε θα χτυπήσουμε τον σειριακό αριθμό και θα μάθουμε"). Τους υπενθύμισα ότι ο σειριακός βρίσκεται ΚΑΙ επάνω στο κουτί και επομένως μπορεί να γίνει η εξακρίβωση χωρίς να χρειαστεί να παραβιαστεί η συσκευασία και επομένως να είμαι υποχρεωμένος να φύγω με την συσκευή απο το μαγαζί και ο υπάλληλος μου απάντησε ότι "έχετε δίκιο αλλά ξέρετε σε ποιόν όροφο είναι οι τηλεοράσεις? Στον 3ο. Δεν γίνεται να τις ανεβοκατεβάζουμε για το παραμικρό. Είναι εύθραυστες συσκευές." Τότε του είπα να στείλει κάποιον στον τρίτο να γράψει σε ένα χαρτάκι τον σειριακό και να μας τον φέρει και μου είπε ότι δεν γίνεται γιατί υπάρχει μεγάλος φόρτος εργασίας στην αποθήκη και δεν μπορεί να απασχολεί τους υπαλλήλους για τέτοιου είδους "θελήματα". Φυσικά οι απαντήσεις του ήταν τόσο σαθρές που έκανε μπαμ ότι η εγγύηση δεν υπήρχε ούτε μια στο εκατομμύριο να είναι του Φουρλή. Στο τέλος της συζήτησης και αφού είδε ότι δεν άφηνα το θέμα στην άκρη μου είπε "κοιτάξτε να δείτε εμείς με τον Φουρλή δεν συνεργαζόμαστε. Εχουμε τους δικούς μας εισαγωγείς. Οπότε αν η τηλεόραση πάθει κάτι απλά μας την φέρνετε και εμείς φροντίζουμε να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί. Εσεις θα είστε καλυμμένος μην ανησυχείτε. Άλλωστε συνήθως επειδή δεν έχουμε τις τεχνικές γνώσεις για να επισκευάσουμε τέτοιες συσκευές, προβαίνουμε σε αντικαταστάσεις οπότε τόσο το καλύτερο για εσάς." Εκ των υστέρων βέβαια έμαθα ότι το e-shop συνεργάζεται και με την ΤΗΛΕΤΕΧΝΙΚΗ που με βάση την εμπειρία φίλου απο εδω μέσα πρέπει να απασχολεί χασάπηδες παρά ηλεκτρονικούς. Εκεί τα χρειάστηκα λίγο αλλά ευτυχώς η δική μου αντικαταστάθηκε πριν προλάβει να βάλει κανένας κατσαβίδι επάνω της. Ελπίζω η προσωπική μου εμπειρία επι του θέματος να σου φανεί χρήσιμη. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
LCD TV
Samsung B650 LCD : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…