Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="czoun" data-source="post: 1057477919" data-attributes="member: 6084"><p>Την προηγούμενη εβδομάδα και σε συνέχεια των ανωτέρω, ο φίλος μου τους έστειλε e-mail ότι παρανομούν αν χρεώσουν εργατικά για τοποθέτηση ανταλλακτικού εντός εγγύησης και ότι αν επιμείνουν θα προβεί σε καταγγελία.</p><p></p><p>Προχθές (Δευτέρα), δέχθηκε τηλεφώνημα από την Samsung Hellas, η οποία τον ενημέρωσε <strong><u>ότι δεν υπάρχει ανταλλακτικό panel *</u></strong>για να του επισκευάσουν την τηλεόραση και πρότειναν να την αλλάξουν με την 50JU6800.</p><p></p><p>Του είπαν ότι η ανωτέρω δεν έχει 3D (αλλά είναι 4Κ) και δεδομένου ότι ο γιος του παίζει 3D PS3 στην PS51E6500 τους παρακάλεσε να επανεξετάσουν το θέμα, ακόμα κι αν χρειαστεί να επιβαρυνθεί με μια διαφορά τιμής για κάποιο άλλο ακριβότερο μοντέλο με 3D.</p><p></p><p>Σε δεύτερη επικοινωνία η "take it or leave it" πρόταση της Samsung Hellas ήταν ....ή την φετινή 50JU6800 ή την περσινή 50Η6200 με την διευκρίνηση ότι αυτή την στιγμή έχουν μόνο μία 50JU6800 για την οποία θα πρέπει να γίνει κράτηση το συντομότερο δυνατόν....οπότε το τέλος της διαδικασίας "έκλεισε" με την αλλαγή σε 50JU6800, την οποία θα αποστείλει η Samsung στο service για να του την παραδώσει εντός της εβδομάδος.</p><p></p><p>50JU6800..... <a href="https://www.skroutz.gr/s/7390208/Samsung-UE50JU6800.html?keyphrase=50ju6800" target="_blank">https://www.skroutz.gr/s/7390208/Samsung-UE50JU6800.html?keyphrase=50ju6800</a></p><p></p><p>50Η62000..... <a href="https://www.skroutz.gr/c/12/television.html?from=most-popular&keyphrase=50%CE%976200" target="_blank">https://www.skroutz.gr/c/12/television.html?from=most-popular&keyphrase=50Η6200</a></p><p></p><p><span style="font-size: 12px"><strong>*</strong></span>Να πω ότι το "δεν υπάρχει ανταλλακτικό panel" μου ακούγεται λίγο περίεργο ....αλλά σε κάθε περίπτωση αυτή ήταν η επίσημη απάντηση της αντιπροσωπείας. </p><p></p><p></p><p>--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------</p><p></p><p></p><p>Από την όλη ιστορία, μου γεννήθηκαν κάποιες απορίες "φιλολογικού ενδιαφέροντος"....για προβλήματα σε panel, που έχουν ή θα αντιμετωπίσουν οι κάτοχοι κάποιας τηλεόρασης (οποιασδήποτε εταιρείας).</p><p></p><p>Αν ανήκουν στην περίπτωση που κάποια στιγμή έχουν αλλάξει panel, εκτιμώ ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα, αφού ισχύει εγγύηση για το ανταλλακτικό.</p><p></p><p>Αν όμως ανήκουν στη περίπτωση που μέχρι τώρα δεν έχουν κανένα πρόβλημα και κάποια στιγμή αντιμετωπίσουν βλάβη στο panel?</p><p></p><p>Το πιθανότερο που θα σκεφτεί κάποιος αν δει βλάβη στο panel, είναι ότι αφού την αγόρασα π.χ. το 2012, έχουν περάσει 3 χρόνια και έχει λήξει η εγγύηση..... αλλά ας πάρω ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία για να μάθω το κόστος αλλαγής, μήπως τυχόν συμφέρει.</p><p></p><p>ΟΛΟΙ ΜΑΣ λογικά σκεπτόμενοι, μόλις ακούσουμε κανένα 800-900άρι, είτε θα την κρατήσουμε ως έχει ή θα πάμε να πάρουμε μια καινούρια...ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ να γνωρίζουμε αν υπάρχει ανταλλακτικό.</p><p></p><p>Ας υποθέσουμε ότι κάποιος είναι τόσο πολύ "ερωτευμένος" με την τηλεόρασή του, που δεν έχει μάτια για άλλη και πληρώνει όσο-όσο για να μην την αποχωριστεί...τι θα γίνει τότε? Θα του πει η εκάστοτε αντιπροσωπεία αν υπάρχει ή όχι ανταλλακτικό panel? </p><p></p><p>-Αν του πει ότι υπάρχει, όλα καλά, αφού την αγαπάει...την πληρώνει....την φτιάχνει ....και συνεχίζει να την απολαμβάνει.</p><p></p><p>Αν του πει ότι δεν υπάρχει....θα σκεφτεί ο ερωτιάρης πόσο "γριά" είναι και δεν υπάρχει panel?</p><p></p><p><strong>Ν. 2251/94 - Άρθρο 5:Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις</strong></p><p></p><p><u>Παράγραφος 3</u></p><p></p><p>[SPOILER]</p><p>Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη.</p><p></p><p>Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης.<strong><u>Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή.</u></strong></p><p></p><p>Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι’ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. <u><strong>Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του</strong></u>[/SPOILER]Δεν είχα το χρόνο να ψάξω τα συνοδευτικά έγγραφα του κατασκευαστή της δικής μου τηλεόρασης για να δω αν το αναφέρει κάπου ως οφείλει, αλλά το πρώτο που μου πέρασε από το μυαλό είναι οι "μπροσούρες" των κατασκευαστών όπου, <u>ειδικά για panel</u>, αναφέρουν ως πιθανή διάρκεια ζωής κάποιες δεκάδες χιλιάδες ώρες.</p><p></p><p><u>Παράγραφος 7</u></p><p></p><p>[SPOILER]Ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. <strong><u>Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών</u></strong> και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, <strong><u>για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.</u></strong>[/SPOILER]Λογικό είναι να πείτε ότι εδώ είναι Ελλάδα και ου μπλέξεις .....και θα έχετε απόλυτο δίκιο!!!!</p><p></p><p>Αλλά μια καταγγελία μπορεί να "τρέχει" .....κι ας γίνει ό,τι γίνει, όποτε γίνει....ποτέ δεν ξέρεις .....ούτως ή άλλως η τηλεόραση χαλασμένη θα είναι :HTEHETH63:</p><p></p><p><a href="http://www.efpolis.gr/el/component/efaq.html" target="_blank">http://www.efpolis.gr/el/component/efaq.html</a></p><p>[SPOILER]<strong>Αγόρασα μια ηλεκτρική κουζίνα. Παρουσίασε βλάβη μετά την περίοδο της εγγύησης. Η εταιρεία μου λέει πως δεν έχει ανταλλακτικό γιατί το μοντέλο είναι παλιό. </strong></p><p></p><p></p><p>Όταν το προϊόν βρίσκεται μεν εκτός εγγύησης, όμως εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του (κατά την πώληση ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής), ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την παροχή προμήθειας ανταλλακτικών (ά.5 παράγραφοι 3 & 7 του ν.2251/1994).</p><p>Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς. [/SPOILER]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="czoun, post: 1057477919, member: 6084"] Την προηγούμενη εβδομάδα και σε συνέχεια των ανωτέρω, ο φίλος μου τους έστειλε e-mail ότι παρανομούν αν χρεώσουν εργατικά για τοποθέτηση ανταλλακτικού εντός εγγύησης και ότι αν επιμείνουν θα προβεί σε καταγγελία. Προχθές (Δευτέρα), δέχθηκε τηλεφώνημα από την Samsung Hellas, η οποία τον ενημέρωσε [B][U]ότι δεν υπάρχει ανταλλακτικό panel *[/U][/B]για να του επισκευάσουν την τηλεόραση και πρότειναν να την αλλάξουν με την 50JU6800. Του είπαν ότι η ανωτέρω δεν έχει 3D (αλλά είναι 4Κ) και δεδομένου ότι ο γιος του παίζει 3D PS3 στην PS51E6500 τους παρακάλεσε να επανεξετάσουν το θέμα, ακόμα κι αν χρειαστεί να επιβαρυνθεί με μια διαφορά τιμής για κάποιο άλλο ακριβότερο μοντέλο με 3D. Σε δεύτερη επικοινωνία η "take it or leave it" πρόταση της Samsung Hellas ήταν ....ή την φετινή 50JU6800 ή την περσινή 50Η6200 με την διευκρίνηση ότι αυτή την στιγμή έχουν μόνο μία 50JU6800 για την οποία θα πρέπει να γίνει κράτηση το συντομότερο δυνατόν....οπότε το τέλος της διαδικασίας "έκλεισε" με την αλλαγή σε 50JU6800, την οποία θα αποστείλει η Samsung στο service για να του την παραδώσει εντός της εβδομάδος. 50JU6800..... [URL]https://www.skroutz.gr/s/7390208/Samsung-UE50JU6800.html?keyphrase=50ju6800[/URL] 50Η62000..... [URL]https://www.skroutz.gr/c/12/television.html?from=most-popular&keyphrase=50%CE%976200[/URL] [SIZE=3][B]*[/B][/SIZE]Να πω ότι το "δεν υπάρχει ανταλλακτικό panel" μου ακούγεται λίγο περίεργο ....αλλά σε κάθε περίπτωση αυτή ήταν η επίσημη απάντηση της αντιπροσωπείας. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Από την όλη ιστορία, μου γεννήθηκαν κάποιες απορίες "φιλολογικού ενδιαφέροντος"....για προβλήματα σε panel, που έχουν ή θα αντιμετωπίσουν οι κάτοχοι κάποιας τηλεόρασης (οποιασδήποτε εταιρείας). Αν ανήκουν στην περίπτωση που κάποια στιγμή έχουν αλλάξει panel, εκτιμώ ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα, αφού ισχύει εγγύηση για το ανταλλακτικό. Αν όμως ανήκουν στη περίπτωση που μέχρι τώρα δεν έχουν κανένα πρόβλημα και κάποια στιγμή αντιμετωπίσουν βλάβη στο panel? Το πιθανότερο που θα σκεφτεί κάποιος αν δει βλάβη στο panel, είναι ότι αφού την αγόρασα π.χ. το 2012, έχουν περάσει 3 χρόνια και έχει λήξει η εγγύηση..... αλλά ας πάρω ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία για να μάθω το κόστος αλλαγής, μήπως τυχόν συμφέρει. ΟΛΟΙ ΜΑΣ λογικά σκεπτόμενοι, μόλις ακούσουμε κανένα 800-900άρι, είτε θα την κρατήσουμε ως έχει ή θα πάμε να πάρουμε μια καινούρια...ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ να γνωρίζουμε αν υπάρχει ανταλλακτικό. Ας υποθέσουμε ότι κάποιος είναι τόσο πολύ "ερωτευμένος" με την τηλεόρασή του, που δεν έχει μάτια για άλλη και πληρώνει όσο-όσο για να μην την αποχωριστεί...τι θα γίνει τότε? Θα του πει η εκάστοτε αντιπροσωπεία αν υπάρχει ή όχι ανταλλακτικό panel? -Αν του πει ότι υπάρχει, όλα καλά, αφού την αγαπάει...την πληρώνει....την φτιάχνει ....και συνεχίζει να την απολαμβάνει. Αν του πει ότι δεν υπάρχει....θα σκεφτεί ο ερωτιάρης πόσο "γριά" είναι και δεν υπάρχει panel? [B]Ν. 2251/94 - Άρθρο 5:Πώληση καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεις[/B] [U]Παράγραφος 3[/U] [SPOILER] Κατά την πώληση, ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Η ενημέρωση του καταναλωτή από τον προμηθευτή για την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος γίνεται με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, όπως με σχετική αναγραφή στο έντυπο οδηγιών χρήσης ή εγγύησης.[B][U]Η απόδειξη της ενημέρωσης αυτής βαρύνει τον προμηθευτή.[/U][/B] Κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που διαθέτει, στο πλαίσιο της επαγγελματικής, εμπορικής ή επιχειρηματικής δραστηριότητάς του, απευθείας στον καταναλωτή καταναλωτικά προϊόντα, υποχρεούται, με επιμέλειά του και χωρίς καμία επιβάρυνση του καταναλωτή, στην επισκευή του προϊόντος, εντός των ορίων της εγγύησης που παρέχεται γι’ αυτό, συμβατικά ή από το νόμο. [U][B]Σε περίπτωση που το προϊόν δεν βρίσκεται μεν εντός των ορίων της εγγύησης, βρίσκεται, όμως, εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την προμήθεια ανταλλακτικών του[/B][/U][/SPOILER]Δεν είχα το χρόνο να ψάξω τα συνοδευτικά έγγραφα του κατασκευαστή της δικής μου τηλεόρασης για να δω αν το αναφέρει κάπου ως οφείλει, αλλά το πρώτο που μου πέρασε από το μυαλό είναι οι "μπροσούρες" των κατασκευαστών όπου, [U]ειδικά για panel[/U], αναφέρουν ως πιθανή διάρκεια ζωής κάποιες δεκάδες χιλιάδες ώρες. [U]Παράγραφος 7[/U] [SPOILER]Ο προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. [B][U]Επίσης, οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών[/U][/B] και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, [B][U]για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.[/U][/B][/SPOILER]Λογικό είναι να πείτε ότι εδώ είναι Ελλάδα και ου μπλέξεις .....και θα έχετε απόλυτο δίκιο!!!! Αλλά μια καταγγελία μπορεί να "τρέχει" .....κι ας γίνει ό,τι γίνει, όποτε γίνει....ποτέ δεν ξέρεις .....ούτως ή άλλως η τηλεόραση χαλασμένη θα είναι :HTEHETH63: [URL]http://www.efpolis.gr/el/component/efaq.html[/URL] [SPOILER][B]Αγόρασα μια ηλεκτρική κουζίνα. Παρουσίασε βλάβη μετά την περίοδο της εγγύησης. Η εταιρεία μου λέει πως δεν έχει ανταλλακτικό γιατί το μοντέλο είναι παλιό. [/B] Όταν το προϊόν βρίσκεται μεν εκτός εγγύησης, όμως εντός της πιθανής διάρκειας ζωής του (κατά την πώληση ο προμηθευτής οφείλει να ενημερώνει τον καταναλωτή για την πιθανή διάρκεια ζωής), ο προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει την επισκευή του και την παροχή προμήθειας ανταλλακτικών (ά.5 παράγραφοι 3 & 7 του ν.2251/1994). Μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς. [/SPOILER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…