Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="jimzak" data-source="post: 1057678233" data-attributes="member: 43088"><p>Χαίρεται και απο εμένα,κάτοχος samsung ps51e530 με αγορά το 2013.Εναν χρόνο μετά μου εμφάνισε έντονο ρόζ πιξέλιασμα στην αριστερή μεριά του πάνελ το οποίο και αντικαταστάθηκε εντός εγγύησης.</p><p>Πρίν απο ένα μήνα έβγαλε πρόβλημα και το δεύτερο πάνελ το οποίο έχει εμφανίσει κάθετες γραμμές στην οθόνη χωρίς να έχω καθόλου εικόνα,το καινούριο πάνελ που μου έβαλαν κλείνει 2 χρόνια τον Οκτώβριο οπότε σάν ανταλλακτικό είναι εντός εγγύησης σωστα?</p><p>Μίλησα με το support της samsung κάνοντας εμφανή την δυσαρέσκεια μου για το προιόν,και η απάντηση τους ήταν:</p><p></p><p>Αγαπητέ Κύριε XXXXXX</p><p> </p><p></p><p>Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas.</p><p></p><p> </p><p></p><p>Σχετικά με το αίτημά σας, σας θα σας παρακαλούσαμε θερμά, να επισκεφθείτε κάποιο από τα σερβις μας, ώστε η συσκευή να περάσει τεχνικό έλεγχο και να σας δωθεί κάποιο κόστος του ανταλλακτικού και της επισκευής. Αφού πάρετε το κόστος, θα χρειαστεί να επικοινωνήσουμε πάλι για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Mπορείτε, να μεταβείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο (<a href="http://www.samsung.com/gr/support/servicelocation/" target="_blank">http://www.samsung.com/gr/support/servicelocation/</a>) ώστε να βρείτε το πλησιέστερο προς εσάς επισκευαστικό κέντρο της Samsung.</p><p></p><p> </p><p></p><p>Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε.</p><p></p><p></p><p>Αύριο θα πάει σε εξουσιοδοτημένο για έλεγχο.Για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερώσω εδώ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jimzak, post: 1057678233, member: 43088"] Χαίρεται και απο εμένα,κάτοχος samsung ps51e530 με αγορά το 2013.Εναν χρόνο μετά μου εμφάνισε έντονο ρόζ πιξέλιασμα στην αριστερή μεριά του πάνελ το οποίο και αντικαταστάθηκε εντός εγγύησης. Πρίν απο ένα μήνα έβγαλε πρόβλημα και το δεύτερο πάνελ το οποίο έχει εμφανίσει κάθετες γραμμές στην οθόνη χωρίς να έχω καθόλου εικόνα,το καινούριο πάνελ που μου έβαλαν κλείνει 2 χρόνια τον Οκτώβριο οπότε σάν ανταλλακτικό είναι εντός εγγύησης σωστα? Μίλησα με το support της samsung κάνοντας εμφανή την δυσαρέσκεια μου για το προιόν,και η απάντηση τους ήταν: Αγαπητέ Κύριε XXXXXX Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε με τη Samsung Electronics Hellas. Σχετικά με το αίτημά σας, σας θα σας παρακαλούσαμε θερμά, να επισκεφθείτε κάποιο από τα σερβις μας, ώστε η συσκευή να περάσει τεχνικό έλεγχο και να σας δωθεί κάποιο κόστος του ανταλλακτικού και της επισκευής. Αφού πάρετε το κόστος, θα χρειαστεί να επικοινωνήσουμε πάλι για να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Mπορείτε, να μεταβείτε στον ακόλουθο σύνδεσμο ([url]http://www.samsung.com/gr/support/servicelocation/[/url]) ώστε να βρείτε το πλησιέστερο προς εσάς επισκευαστικό κέντρο της Samsung. Αν χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια παρακαλούμε επικοινωνήστε πάλι με τη Samsung και θα είναι ευχαρίστησή μας να σας εξυπηρετήσουμε. Αύριο θα πάει σε εξουσιοδοτημένο για έλεγχο.Για οτιδήποτε νεότερο θα ενημερώσω εδώ. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung Hellas: Εγγύηση και χρέωση εργατικών ...ιδού η απορία!!!
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…