SAMSUNG JASMINE:TRIKSIMO!

cool_ted

New member
6 January 2008
31
Re: Απάντηση: Re: SAMSUNG JASMINE:TRIKSIMO!

Από το κατάστημα που την έχεις αγοράσει.

γιαιτι οταν πηρα στο πλαισιο τηλεφωνο μου ειπαν αμεσως να παρω το service της FOURLIS και δεν μιλησαν καθολου για αντικατασταση??το συγκεκριμενο τηλεφωνο το εκανα απο τις πρωτες μερες κιολας που την ειχα αγορασει...τι πρεπει να γινει για να μου την αλλαξει το πλαισιο??
 

panosxgr

Supreme Member
24 June 2006
8,604
Πρέπει να επιμείνεις, δεν έχει τίποτα άλλο να κάνεις. Το ξέρω ότι δυστυχώς πολλές φορές τα καταστήματα μετά το πέρας της αγοράς, κάνουν τους :smileJap:
Πόσο καιρό την έχεις στην κατοχή σου ήδη? (δεν θυμάμαι εαν το αναφέρεις πιο πριν, sorry)
 

cool_ted

New member
6 January 2008
31
Re: Απάντηση: SAMSUNG JASMINE:TRIKSIMO!

Πρέπει να επιμείνεις, δεν έχει τίποτα άλλο να κάνεις. Το ξέρω ότι δυστυχώς πολλές φορές τα καταστήματα μετά το πέρας της αγοράς, κάνουν τους :smileJap:
Πόσο καιρό την έχεις στην κατοχή σου ήδη? (δεν θυμάμαι εαν το αναφέρεις πιο πριν, sorry)

οταν ειχα παρει τηλεφωνο την ειχα περιπου 2 βδομαδες...
τωρα την εχω 3 μηνες...
 

panosxgr

Supreme Member
24 June 2006
8,604
Χμμμμ... εαν την έχεις 3 μήνες, λυπάμαι αλλά πιστεύω ότι δεν μπορείς να ελπίζεις σχεδόν καθόλου για αντικατάσταση με νέα. Μάλλον φίλε μου θα πρέπει να απευθυνθείς στο service της εταιρίας πια.
 

nefelodamon

New member
9 February 2007
12
Re: Απάντηση: SAMSUNG JASMINE:TRIKSIMO!

Χμμμμ... εαν την έχεις 3 μήνες, λυπάμαι αλλά πιστεύω ότι δεν μπορείς να ελπίζεις σχεδόν καθόλου για αντικατάσταση με νέα. Μάλλον φίλε μου θα πρέπει να απευθυνθείς στο service της εταιρίας πια.

Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία:

ΔΕΚΑΤΟ ΤΕΤΑΡΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ
ΠΩΛΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ


Άρθρο 537
Ευθύνη για ελλείψεις- Ο πωλητής ευθύνεται ανεξάρτητα από υπαιτιότητά του αν το πράγμα, κατά το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελαττώματα ή στερείται τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατά τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής.
Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες από την παράδοση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης.



Κοινώς, 1η μέρα ή 56η είναι το ίδιο πράγμα.

Όλος ο Κώδικας εδώ.
 

cool_ted

New member
6 January 2008
31
αμα λειτουργουσαν ολα βασει αρθρων και κανονων θα ηταν πολυ ωραια...
αλλα και το service να παρω οπως πηρε η elen δεν διορθωθηκε το προβλημα...θα την κανω την προσπαθεια ομως...
 

elen_il21

New member
6 February 2008
8
Τελικά ted τι έγινε με την τηλεόραση σου?Συνεχίζει να τρίζει?Εμένα κανονικά και με το νόμο..Δεν έβγαλα άκρη οπότε πλεόν αποδέχτηκα το τρίξιμο!Απλά δεν θέλω να ξέρω τίποτε για samsung..Πάντως παρατηρώ στο φόρουμ οτι τα περισσότερα προβλήματα η samsung τα βγάζει.
 

rommel06

New member
9 April 2008
20
Αθηνα
elen εχω παρατηρησει το προβλημα και σε μια 26" PHILIPS που ειχα πουλησει πριν κανα 6μηνο.Δεν νομιζω πως φταιει η Samsung.Στην αντιστοιχη περιπτωση λοιπον η TV επισκευαστηκε κανονικοτατα και αν θυμαμαι καλα τα ηχεια ηταν που ειχαν το προβλημα.
Τωρα οσο αφορα το ποιος εχει την ευθυνη της αντικαταστασης προφανως αυτος ειναι η ελληνικη αντιπροσωπεια,στην προκειμενη περιπτωση ο Fourlis.Αν μια συσκευη δεν δυναται να επισκευαστει τοτε χρηζει αντικαταστασης.Το καταστημα που σου την πουλησε μπορει απλα να σε βοηθησει στην πιο σωστη συννενοηση-αντιμετωπιση απο το σερβις(οπως εκανα εγω με την πελατισσα μου)
Αυτα τα ολιγα...
 

cool_ted

New member
6 January 2008
31
το τριξιματα εδω και κανα μηνα περιπου εχουν εξαφανιστει τελειως...
χωρις να παρω κανενα service...απλα σταματησαν μονα τους...:S