Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
Plasma TV
Samsung PS E6500 Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="czoun" data-source="post: 1057304550" data-attributes="member: 6084"><p>Απ' όλη την υπόθεση, την έρευνα που έκανα, τις απαντήσεις που έλαβα από την επίσημη Samsung και τις απαντήσεις που έλαβα από τους αρμόδιους φορείς, το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο που να υποχρεώνει οποιαδήποτε αντιπροσωπεία να παρέχει <strong><u>συγκεκριμένο</u></strong> χρόνο εγγύησης ανταλλακτικών και ότι αυτό επαφίεται στην εκάστοτε πολιτική της.</p><p></p><p>Νομικά κάθε αντιπροσωπεία οφείλει να παρέχει εγγύηση για τα ανταλλακτικά που τοποθετεί, μέχρι τον χρόνο που έχει καθορίσει ως εγγύηση απο την αγορά της συσκευής (ακόμα κι αν έχουν τοποθετηθεί εντός ισχύουσας εγγύησης), εν προκειμένω για 2 έτη από την ημερομηνία αγοράς της τηλεόρασης.</p><p></p><p>Δηλαδή στην περίπτωση μας, η αντιπροσωπεία θα μπορούσε εξ αρχής να μου πει ότι, πέρασαν δυο χρόνια και δεν τίθεται πλέον θέμα εγγύησης (όπως θα είδες, αυτό μου είχε απαντήσει μετά το πέρας της διαδικασίας επισκευής, αν και δεν με χρέωσε για τίποτα).</p><p></p><p>Κατά τη γνώμη μου, το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε πρωτίστως ηθικά και δευτερευόντως νομικά, κι αυτό το συμπέρανα από την τελική απάντηση που είχα από μέρους τους, με την οποία με ενημέρωσαν ότι, επίσημα δεν υπάρχει εγγύηση 2 ετών για οποιοδήποτε ανταλλακτικό τοποθετείται (άσχετα με το αν αυτό μου είχαν πει αρχικά) και ότι σε περίπτωση που το νέο panel που τοποθετήθηκε εμφανίσει πάλι την ίδια κάθετη γραμμή στα επόμενα δύο χρόνια, θα αντιμετωπιστεί αναλόγως από μέρους τους.</p><p></p><p>Εν κατακλείδι, ναι μεν με καθησύχασαν, αλλά στην πραγματικότητα δεν με διαβεβαίωσαν ούτε για την περαιτέρω εγγύηση του ανταλλακτικού, ούτε συγκεκριμενοποίησαν τον τρόπο που θα αντιμετωπίσουν μελλοντικά την ίδια βλάβη (όταν και άμα εμφανιστεί).</p><p></p><p>Η ουσία είναι να μην ξαναβγάλει γραμμή (αν και όπως προανέφερα, αμφιβάλλω), αν ξαναβγάλει μέχρι τον Γενάρη του 2017, θα δούμε τι θα γίνει....:chinscratch:</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="czoun, post: 1057304550, member: 6084"] Απ' όλη την υπόθεση, την έρευνα που έκανα, τις απαντήσεις που έλαβα από την επίσημη Samsung και τις απαντήσεις που έλαβα από τους αρμόδιους φορείς, το συμπέρασμα που έβγαλα είναι ότι δεν υπάρχει νομικό πλαίσιο που να υποχρεώνει οποιαδήποτε αντιπροσωπεία να παρέχει [B][U]συγκεκριμένο[/U][/B] χρόνο εγγύησης ανταλλακτικών και ότι αυτό επαφίεται στην εκάστοτε πολιτική της. Νομικά κάθε αντιπροσωπεία οφείλει να παρέχει εγγύηση για τα ανταλλακτικά που τοποθετεί, μέχρι τον χρόνο που έχει καθορίσει ως εγγύηση απο την αγορά της συσκευής (ακόμα κι αν έχουν τοποθετηθεί εντός ισχύουσας εγγύησης), εν προκειμένω για 2 έτη από την ημερομηνία αγοράς της τηλεόρασης. Δηλαδή στην περίπτωση μας, η αντιπροσωπεία θα μπορούσε εξ αρχής να μου πει ότι, πέρασαν δυο χρόνια και δεν τίθεται πλέον θέμα εγγύησης (όπως θα είδες, αυτό μου είχε απαντήσει μετά το πέρας της διαδικασίας επισκευής, αν και δεν με χρέωσε για τίποτα). Κατά τη γνώμη μου, το πρόβλημα αντιμετωπίστηκε πρωτίστως ηθικά και δευτερευόντως νομικά, κι αυτό το συμπέρανα από την τελική απάντηση που είχα από μέρους τους, με την οποία με ενημέρωσαν ότι, επίσημα δεν υπάρχει εγγύηση 2 ετών για οποιοδήποτε ανταλλακτικό τοποθετείται (άσχετα με το αν αυτό μου είχαν πει αρχικά) και ότι σε περίπτωση που το νέο panel που τοποθετήθηκε εμφανίσει πάλι την ίδια κάθετη γραμμή στα επόμενα δύο χρόνια, θα αντιμετωπιστεί αναλόγως από μέρους τους. Εν κατακλείδι, ναι μεν με καθησύχασαν, αλλά στην πραγματικότητα δεν με διαβεβαίωσαν ούτε για την περαιτέρω εγγύηση του ανταλλακτικού, ούτε συγκεκριμενοποίησαν τον τρόπο που θα αντιμετωπίσουν μελλοντικά την ίδια βλάβη (όταν και άμα εμφανιστεί). Η ουσία είναι να μην ξαναβγάλει γραμμή (αν και όπως προανέφερα, αμφιβάλλω), αν ξαναβγάλει μέχρι τον Γενάρη του 2017, θα δούμε τι θα γίνει....:chinscratch: [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
Plasma TV
Samsung PS E6500 Plasma : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…