Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung Q6FN Q7FN Q8FN Q9FN( προβλήματα εγγύησης)
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="mixalisxalkida" data-source="post: 1058353226" data-attributes="member: 43470"><p><span style="color: #000000"><span style="font-family: 'Roboto'"><a href="https://www.youtube.com/watch?v=MzQD7sy7e1w" target="_blank">https://www.youtube.com/watch?v=MzQD7sy7e1w</a></span></span></p><p><span style="color: #000000"><span style="font-family: 'Roboto'"></span></span></p><p><span style="color: #000000"><span style="font-family: 'Roboto'"></span></span><span style="color: #000000"><span style="font-family: 'Roboto'"><span style="color: #ffffff">Έχουμε και λέμε Το θέμα μου είναι </span></span></span></p><p><span style="color: #000000"><span style="font-family: 'Roboto'"><span style="color: #ffffff"> Έξι μήνες να λύσουν το θέμα με τιν tv το ρίχνουν ότι φταίει το λογισμικό έχει κάνει 3 ενημερώσεις λογισμικού τα ίδια έχω κάνει δύο απομακρυσμένος έλεγχος ο δεύτερος μου έκλεισε τον οπίσθιο φωτισμό κλείνω ραντεβού με τεχνικό βλέπει τα προβλήματα στελνει τα βιντεάκια στη Samsung μου ακυρώνει την αντικατάσταση πάνελ που είχαμε συμφωνήσει με τον τεχνικό και με πήρε τηλέφωνο για 3ο απομακρυσμένο έλεγχο μου Βάλε και τις ρυθμίσεις που στην ουσία βάζει φουλ το φωτισμό (HDR+ να είναι μόνιμο) της οθόνης για να καλύψει το προβλημα που έχει η οθόνη και του λέω ότι η εικόνα που έχει είναι απαίσια και με αυτά που μου λέτε είμαι υποχρεωμένος να ακολουθήσω τις δικές σας ρυθμίσεις μου αρέσει δεν μου αρέσει και απάντηση ήτανε μόνο για τις ταινίες χάλια σερβίς είπα Περιμένω την οριστική απάντηση για την αντικατάσταση ανώτερου μοντέλου που δεν έχει θέμα(q9fn)η να κόψουν πιστωτικό να αλλάξω.</span></span></span></p><p><span style="color: #000000"><span style="font-family: 'Roboto'"><span style="color: #ffffff"> Σημερα με πηραν τηλεφωνο να με ενημερωσουν για το θεμα της τηλεορασης. Αποφασησαν πως δεν εχει θεμα,και οτι ειναι θεμα ρυθμισεων και να ακολουθησω τις ρυθμισεις που μου ειχαν βαλει στον απομσκρυσμενο ελεγχο. Ζητησα να μου στηλουν email ονομαστηκα το ονομα του υπεθυνου που εκρηνε οτι αυτο πρεπει να γινει και οτι μου ειπαν ακριβως να αναφερετε στο email και μου ειπαν να κανω αιτημα μεσω email για να μου το στηλουν. Εγω θα κανω το αιτημα για να παρω την απαντηση μεσω email (εαν το στηλουν το email) θελω τα φωτα σας για το πως μπορω να προχωρησω απο δω και περα. Θα ηθελα πολυ οποιος γνωριζει της Samsung της ευρωπης το email να μου το στηλει για να μιλησω και με εκεινους. Οτι μου πειτε χρησιμο θα ειναι.</span></span></span></p><p><span style="color: #ffffff"><span style="font-family: 'Roboto'">Κανένας άλλος που έχει αγοράσει αυτή τη σειρά το 2018 q6fn q7fn q8fn για τον ρωτήσω κάτι που θέλω. κανένα άλλο απο Samsung να εχει πρόβλημα η να ειχε κανεις?</span></span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mixalisxalkida, post: 1058353226, member: 43470"] [COLOR=#000000][FONT=Roboto][URL]https://www.youtube.com/watch?v=MzQD7sy7e1w[/URL] [/FONT][/COLOR][COLOR=#000000][FONT=Roboto][COLOR=#ffffff]Έχουμε και λέμε Το θέμα μου είναι [/COLOR][/FONT][/COLOR] [COLOR=#000000][FONT=Roboto][COLOR=#ffffff] Έξι μήνες να λύσουν το θέμα με τιν tv το ρίχνουν ότι φταίει το λογισμικό έχει κάνει 3 ενημερώσεις λογισμικού τα ίδια έχω κάνει δύο απομακρυσμένος έλεγχος ο δεύτερος μου έκλεισε τον οπίσθιο φωτισμό κλείνω ραντεβού με τεχνικό βλέπει τα προβλήματα στελνει τα βιντεάκια στη Samsung μου ακυρώνει την αντικατάσταση πάνελ που είχαμε συμφωνήσει με τον τεχνικό και με πήρε τηλέφωνο για 3ο απομακρυσμένο έλεγχο μου Βάλε και τις ρυθμίσεις που στην ουσία βάζει φουλ το φωτισμό (HDR+ να είναι μόνιμο) της οθόνης για να καλύψει το προβλημα που έχει η οθόνη και του λέω ότι η εικόνα που έχει είναι απαίσια και με αυτά που μου λέτε είμαι υποχρεωμένος να ακολουθήσω τις δικές σας ρυθμίσεις μου αρέσει δεν μου αρέσει και απάντηση ήτανε μόνο για τις ταινίες χάλια σερβίς είπα Περιμένω την οριστική απάντηση για την αντικατάσταση ανώτερου μοντέλου που δεν έχει θέμα(q9fn)η να κόψουν πιστωτικό να αλλάξω.[/COLOR][/FONT][/COLOR] [COLOR=#000000][FONT=Roboto][COLOR=#ffffff] Σημερα με πηραν τηλεφωνο να με ενημερωσουν για το θεμα της τηλεορασης. Αποφασησαν πως δεν εχει θεμα,και οτι ειναι θεμα ρυθμισεων και να ακολουθησω τις ρυθμισεις που μου ειχαν βαλει στον απομσκρυσμενο ελεγχο. Ζητησα να μου στηλουν email ονομαστηκα το ονομα του υπεθυνου που εκρηνε οτι αυτο πρεπει να γινει και οτι μου ειπαν ακριβως να αναφερετε στο email και μου ειπαν να κανω αιτημα μεσω email για να μου το στηλουν. Εγω θα κανω το αιτημα για να παρω την απαντηση μεσω email (εαν το στηλουν το email) θελω τα φωτα σας για το πως μπορω να προχωρησω απο δω και περα. Θα ηθελα πολυ οποιος γνωριζει της Samsung της ευρωπης το email να μου το στηλει για να μιλησω και με εκεινους. Οτι μου πειτε χρησιμο θα ειναι.[/COLOR][/FONT][/COLOR] [COLOR=#ffffff][FONT=Roboto]Κανένας άλλος που έχει αγοράσει αυτή τη σειρά το 2018 q6fn q7fn q8fn για τον ρωτήσω κάτι που θέλω. κανένα άλλο απο Samsung να εχει πρόβλημα η να ειχε κανεις?[/FONT][/COLOR] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung Q6FN Q7FN Q8FN Q9FN( προβλήματα εγγύησης)
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…