Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
LCD TV
Samsung UE D8000 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="elessar86" data-source="post: 1056153867" data-attributes="member: 11458"><p>Φιλε αν ο τεχνικός που θα έρθει δεχτεί το καμένο pixel ως πρόβλημα και την πάρει για επισκευή θα τους πεις ότι βάση νόμου αν το προιόν είναι ελαττωματικό έχεις το δικαίωμα τους πρώτους 6 μήνες να επιλέξεις επισκευή η αντικατάσταση. Εγώ είχα την samsung 46D7000 η οποια είχε πρόβλημα διότι το πλαίσιο δεν είχε καλή επαφή με το panel αλλα δεν μπορούσα να την επιστρέψω στο κατάστημα γιατί έκανα την βλακεία να ασχοληθώ αφού είχαν περάσει οι 7 μέρες DOA. Έτσι πήρα το service τις samsung μέσα σε 2-3 μέρες έρχεται ο τεχνικός βλέπει το πρόβλημα και μου λέει ωραία θα την πάρουμε και θα παραγγείλουμε νέο πλαίσιο να το βάλουμε και την παίρνει έτσι χύμα ούτε καν την σκέπασε. Εγώ τα ψιλό περνώ γιατί δεν ήθελα καινούρια τηλεόραση 10 ημερών να βάλουν χέρι για επισκευή. Περνώ στην γενική γραμματεία καταναλωτή στο 1520 και μου λένε αν το πρώην είναι αγορασμένο μέσα στους πρώτους 6 μήνες έχετε το δικαίωμα να επιλέξετε αν θέλετε επισκευή η αντικατάσταση αλλιώς αν δεν δεχτούν θα υποβάλλεται καταγγελία σε μας. Την άλλη μέρα περνώ το service προσοχή πήρα το τοπικό εξουσιοδοτημένο service τις samsung δηλαδή αυτούς που ήρθαν και πήραν την tv και όχι την ίδια την samsung και τους είπα ότι βάση νομου δεν θέλω να μου την επισκευάσουν αλλα να την αντικαταστήσουν. Πήγαν να μου πούνε ότι αυτό θα πάρει πιο πολλές μέρες αλλα εγώ τους είπα δεν με νοιάζει. Έτσι έστειλαν στα κεντρικά τις samsung ότι η tv μου θέλει αντικατάσταση. Βεβαια εγώ πήρα μετά και στα κεντρικά τις samsung και τους έπρηζα σχεδόν κάθε μέρα για να κάνουν πιο γρήγορα και τελικά μετά από 10 μέρες μου είπαν ότι η αντικατάσταση εγκρίθηκε και μάλιστα θα την έπαιρνα και από το κατάστημα που την είχα αγοράσει. Η πλακα είναι ότι και η δεύτερη που πήρα και αυτή είχε πρόβλημα αλλα με την αντικατάσταση πήρα καινούριο DOA και την δεύτερη την άλλαξα άμεσος από το κατάστημα σε μία μέρα χωρίς να μπλέξω με την samsung. Ευτυχώς η τρίτη που πήρα ήταν ok !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="elessar86, post: 1056153867, member: 11458"] Φιλε αν ο τεχνικός που θα έρθει δεχτεί το καμένο pixel ως πρόβλημα και την πάρει για επισκευή θα τους πεις ότι βάση νόμου αν το προιόν είναι ελαττωματικό έχεις το δικαίωμα τους πρώτους 6 μήνες να επιλέξεις επισκευή η αντικατάσταση. Εγώ είχα την samsung 46D7000 η οποια είχε πρόβλημα διότι το πλαίσιο δεν είχε καλή επαφή με το panel αλλα δεν μπορούσα να την επιστρέψω στο κατάστημα γιατί έκανα την βλακεία να ασχοληθώ αφού είχαν περάσει οι 7 μέρες DOA. Έτσι πήρα το service τις samsung μέσα σε 2-3 μέρες έρχεται ο τεχνικός βλέπει το πρόβλημα και μου λέει ωραία θα την πάρουμε και θα παραγγείλουμε νέο πλαίσιο να το βάλουμε και την παίρνει έτσι χύμα ούτε καν την σκέπασε. Εγώ τα ψιλό περνώ γιατί δεν ήθελα καινούρια τηλεόραση 10 ημερών να βάλουν χέρι για επισκευή. Περνώ στην γενική γραμματεία καταναλωτή στο 1520 και μου λένε αν το πρώην είναι αγορασμένο μέσα στους πρώτους 6 μήνες έχετε το δικαίωμα να επιλέξετε αν θέλετε επισκευή η αντικατάσταση αλλιώς αν δεν δεχτούν θα υποβάλλεται καταγγελία σε μας. Την άλλη μέρα περνώ το service προσοχή πήρα το τοπικό εξουσιοδοτημένο service τις samsung δηλαδή αυτούς που ήρθαν και πήραν την tv και όχι την ίδια την samsung και τους είπα ότι βάση νομου δεν θέλω να μου την επισκευάσουν αλλα να την αντικαταστήσουν. Πήγαν να μου πούνε ότι αυτό θα πάρει πιο πολλές μέρες αλλα εγώ τους είπα δεν με νοιάζει. Έτσι έστειλαν στα κεντρικά τις samsung ότι η tv μου θέλει αντικατάσταση. Βεβαια εγώ πήρα μετά και στα κεντρικά τις samsung και τους έπρηζα σχεδόν κάθε μέρα για να κάνουν πιο γρήγορα και τελικά μετά από 10 μέρες μου είπαν ότι η αντικατάσταση εγκρίθηκε και μάλιστα θα την έπαιρνα και από το κατάστημα που την είχα αγοράσει. Η πλακα είναι ότι και η δεύτερη που πήρα και αυτή είχε πρόβλημα αλλα με την αντικατάσταση πήρα καινούριο DOA και την δεύτερη την άλλαξα άμεσος από το κατάστημα σε μία μέρα χωρίς να μπλέξω με την samsung. Ευτυχώς η τρίτη που πήρα ήταν ok ! [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
TV Reviews - Εντυπώσεις - Τεχνικά χαρακτηριστικά
LCD TV
Samsung UE D8000 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…