Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung Ue48h6500 βλάβη
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="tasep" data-source="post: 1058129055" data-attributes="member: 39716"><p>Έχω την Ue48h6500 από τον Νοέμβρη του 14. Απο την αρχή είχα κάποια προβλήματα με το πάνελ. Στον μήνα πάνω χαλάει το WiFi και μου αλλάζουν κεντρική πλακέτα.. Στη επιθυμία μου για αλλαγή πάνελ λόγω dse δεν ήταν θετικοί. Τον Σεπτέμβριο του 2016 είχα πάλι πρόβλημα στην κεντρική πλακέτα και η Samsung μου την άλλαξε και μου άλλαξε και το πάνελ επιτέλους. Πριν λίγο καιρό λοιπόν μου παρουσιάζει πρόβλημα, την πηγαίνω εγώ στο service γιατί μου είπαν ότι μπορεί να μην ευθύνεται το ανταλλακτικό που μπήκε. Με παίρνουν και μου λένε από το service ότι πρέπει να αλλαχτεί πάλι η κεντρική πλακέτα με κόστος 155 και 75 εργασία. Δεν το δέχομαι και επικοινωνώ με Samsung, όπου με πήραν και μου είπαν αναλαμβάνουν το κόστος του ανταλλακτικού όχι όμως την εργασία. Μου λένε να πληρώσω τα 75. Δεν το δέχτηκα. Τους ζήτησα να το περάσουν αυτοί και αφού έκανε κύκλους η συζήτηση, τους λέω δώστε μου το ανταλλακτικό να πάω σε δικό μου τεχνικό. Θεωρώ πολλά τα 75. Δεν το δέχονται. Τους είπα ότι δεν δέχομαι την πρόταση τους και θα δω τι θα κάνω. Τώρα τι μπορώ να κάνω; Να στείλω στον συνήγορο του καταναλωτή;</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="tasep, post: 1058129055, member: 39716"] Έχω την Ue48h6500 από τον Νοέμβρη του 14. Απο την αρχή είχα κάποια προβλήματα με το πάνελ. Στον μήνα πάνω χαλάει το WiFi και μου αλλάζουν κεντρική πλακέτα.. Στη επιθυμία μου για αλλαγή πάνελ λόγω dse δεν ήταν θετικοί. Τον Σεπτέμβριο του 2016 είχα πάλι πρόβλημα στην κεντρική πλακέτα και η Samsung μου την άλλαξε και μου άλλαξε και το πάνελ επιτέλους. Πριν λίγο καιρό λοιπόν μου παρουσιάζει πρόβλημα, την πηγαίνω εγώ στο service γιατί μου είπαν ότι μπορεί να μην ευθύνεται το ανταλλακτικό που μπήκε. Με παίρνουν και μου λένε από το service ότι πρέπει να αλλαχτεί πάλι η κεντρική πλακέτα με κόστος 155 και 75 εργασία. Δεν το δέχομαι και επικοινωνώ με Samsung, όπου με πήραν και μου είπαν αναλαμβάνουν το κόστος του ανταλλακτικού όχι όμως την εργασία. Μου λένε να πληρώσω τα 75. Δεν το δέχτηκα. Τους ζήτησα να το περάσουν αυτοί και αφού έκανε κύκλους η συζήτηση, τους λέω δώστε μου το ανταλλακτικό να πάω σε δικό μου τεχνικό. Θεωρώ πολλά τα 75. Δεν το δέχονται. Τους είπα ότι δεν δέχομαι την πρόταση τους και θα δω τι θα κάνω. Τώρα τι μπορώ να κάνω; Να στείλω στον συνήγορο του καταναλωτή; [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Samsung Ue48h6500 βλάβη
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…