Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
"...σαν γλυκό δηλητήριο"
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Skakinen" data-source="post: 214404" data-attributes="member: 1688"><p>Συμπληρώνω λίγα ακόμη στοιχεία για την προσωπικότητα του Scriabin:</p><p></p><p>έδειξε ενδιαφέρον για τη θεοσοφία και τις ανατολικές φιλοσοφίες, οικοδομώντας μια ακράια μεταφυσική, με ιδιοφυή όμως τρόπο, η οποία προσδιόρισε μεγάλο αριθμό έργων του. Ταυτιζόμενος με τον Υπεράνθρωπο του Νίτσε ως απόλυτος δημιουργός, ήθελε να φθάσει μέσα'από την Έκσταση, στη συγχώνευση με τον Κόσμο, να κάνει να ηχήσει η τελική συγχορδία της φυλής μας σε συμφιλίωση με το Πνεύμα.</p><p>Οραματιζόταν ένα μετα-Βαγκνερικό ''πολύτεχνο'' (κατά το Gesamtkunstwerk του Ριχάρδου) , ένα Μυστήριο όπου θα συμμετείχαν όλες οι τέχνες (μέχρι και η αρωματοποιϊα!!).</p><p>Στον Προμηθέα:Το ποίημα της φωτιάς, για να ολοκληρώσει την ενορχήστρωση και να δώσει όλο το νόημα στο Ποίημα της φωτιάς, επινόησε παιχνίδια με το φως τα οποία λειτουργούσαν χάρη σ'ένα κλαβιέ του οποίου οι παρεμβάσεις ήταν σημειωμένες με ιδιαίτερα λεπτομερειακό τρόπο μέσα στην παρτιτούρα.Φυσικά στις εκτελέσεις του έργου δεν χρησιμοποιείται το ''όργανο''αυτό εκτός από μια παράσταση στη Νέα Υόρκη το 1915.</p><p></p><p><span style="font-size: 9px">Πηγές:</span></p><p><span style="font-size: 9px">Το λεξικό των συνθετών (R. De Cande)</span></p><p><span style="font-size: 9px">Ιστορία της Μουσικής (E. Vuillermoz)</span></p><p><span style="font-size: 9px">Ιστορία της Δυτικής μουσικής (C. Headington)</span></p><p><span style="font-size: 9px">διάφορες σελίδες στο Διαδίκτυο</span></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skakinen, post: 214404, member: 1688"] Συμπληρώνω λίγα ακόμη στοιχεία για την προσωπικότητα του Scriabin: έδειξε ενδιαφέρον για τη θεοσοφία και τις ανατολικές φιλοσοφίες, οικοδομώντας μια ακράια μεταφυσική, με ιδιοφυή όμως τρόπο, η οποία προσδιόρισε μεγάλο αριθμό έργων του. Ταυτιζόμενος με τον Υπεράνθρωπο του Νίτσε ως απόλυτος δημιουργός, ήθελε να φθάσει μέσα'από την Έκσταση, στη συγχώνευση με τον Κόσμο, να κάνει να ηχήσει η τελική συγχορδία της φυλής μας σε συμφιλίωση με το Πνεύμα. Οραματιζόταν ένα μετα-Βαγκνερικό ''πολύτεχνο'' (κατά το Gesamtkunstwerk του Ριχάρδου) , ένα Μυστήριο όπου θα συμμετείχαν όλες οι τέχνες (μέχρι και η αρωματοποιϊα!!). Στον Προμηθέα:Το ποίημα της φωτιάς, για να ολοκληρώσει την ενορχήστρωση και να δώσει όλο το νόημα στο Ποίημα της φωτιάς, επινόησε παιχνίδια με το φως τα οποία λειτουργούσαν χάρη σ'ένα κλαβιέ του οποίου οι παρεμβάσεις ήταν σημειωμένες με ιδιαίτερα λεπτομερειακό τρόπο μέσα στην παρτιτούρα.Φυσικά στις εκτελέσεις του έργου δεν χρησιμοποιείται το ''όργανο''αυτό εκτός από μια παράσταση στη Νέα Υόρκη το 1915. [SIZE="1"]Πηγές: Το λεξικό των συνθετών (R. De Cande) Ιστορία της Μουσικής (E. Vuillermoz) Ιστορία της Δυτικής μουσικής (C. Headington) διάφορες σελίδες στο Διαδίκτυο[/SIZE] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
"...σαν γλυκό δηλητήριο"
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…