Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Head-Fi
Ακουστικά
Sennheiser HD600 - Sennheiser HD650
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Anvidia" data-source="post: 1058056213" data-attributes="member: 32766"><p><strong>Re: Sennheiser HD600/HD650 και ενίσχυση</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Αυτό που αρέσει στον κόσμο σχετικά με τα HD650 και τα κρατάει δημοφιλή ακόμη και σήμερα είναι η ομαλότητά τους. Κυρίως οι χαμηλές παραμορφώσεις(φαίνεται και από αντικειμενικές μετρήσεις) και η ανυπαρξία αντηχήσεων(επίσης φαίνεται) στο μεγαλύτερο μέρος του ήχου τους. Εξαιτίας αυτών ο ήχος τους έχει σχετικά γρήγορα τελειώματα και δεν κουράζει, ούτε αλλοιώνει χροιές. Αν παίξεις π.χ. ένα ντραμ σόλο σε <u>μεγάλη</u> ένταση κάθε χτύπος των snare ακούγεται σαν ένας μικρός κρότος με ωστικό κύμα, όπως θα έπρεπε. Σε αντίθεση π.χ. με τα DT 990 που δεν θα ακούσεις την ίδια ατάκα(ας το πούμε έτσι). Ο ίδιος ήχος θα είναι περισσότερο αραιωμένος και απόμακρος. Ενδεχομένως γιατί τα DT 990 θολώνουν τον ήχο τους με κάποια στάσιμα κύματα(συν ό,τι άλλο).</p><p></p><p>Παράλληλα, έχουν γίνει voiced για να παίζουν σαν ηχεία σε δωμάτιο. Δηλαδή φλατ με σταδιακή πτώση στα πρίμα. Πράγμα που στην πορεία αποδείχτηκε(γούγλαρε "Olive Welti target") από ομάδες ακροατών, ότι ακούγεται πιο ρεαλιστικό. Πιο κοντά σε αυτό που θα ακούγαμε από ένα καλό σετ ηχείων. Ισορροπεί καλά ανάμεσα σε όλα τα είδη.</p><p>Μέχρι τα HD600 ο καθαρός ήχος ήταν ταυτισμένος με τον πόνο από τα πρίμα στις περισσότερο "ζωηρές" ηχογραφήσεις. Ό,τι δεν πονούσε, δεν "αποκάλυπτε τα σφάλματα των ηχογραφήσεων" και ήταν "χρωματισμένο".</p><p>Ο βασικός λόγος που βλέπεις κάποιους audiophiles να ψάχνουν παράφρονες "μαγικούς" ενισχυτές/καλώδια... για να ελαττώσουν κάποια ενόχληση(συνήθως ακριβή λάμπα με τόνους παραμόρφωσης), λες και η κάθε εταιρεία ακουστικών σχεδίασε το μοντέλο της για κάποιον εκλεκτό ενισχυτή και κανέναν άλλο.</p><p></p><p>Η βασική τους αδυναμία είναι το μπάσο που δεν φτάνει σε ποσότητα, έκταση και ποιότητα τα ορθοδυναμικά, αν και δεν είναι μέτριας ποιότητας. Κάποιοι το βρίσκουν "αργό"(ακόμα και στην πρόσφατη έκδοση) και δεν ξέρω αν είναι ειλικρινής άποψη ή απλή αναπαραγωγή του "ό,τι πει η audiophile κοινότητα". Αν ερμηνεύω βέβαια σωστά τον όρο που χρησιμοποιούν. Το λέω για τον εξής λόγο. Π.χ. ένας κορεάτης(goldenears.net) άνοιξε επιχείρηση με λύσεις ισοστάθμισεις για ακουστικά. Και για κάθε μοντέλο που μετρούσε έκανε και μία υποκειμενική αξιολόγηση. Μέσα στα 100δες μοντέλα που άκουσε τα 650 κατατάχθηκαν σαν γρήγορα στο μπάσο. Όλες οι δοκιμές έγιναν με τον ίδιο ενισχυτή. Ποιός λέει λοιπόν την αλήθεια;</p><p></p><p>Αξίζει να αναφερθεί ότι τα 650 βγήκαν σε δύο εκδόσεις. Μία με μπάφλα από μετάξι και μία μεταγενέστερη με μεταλλική μπάφλα, σαν αυτή των HD700/800. Η τελευταία είναι πιο πριμάτη και με λιγότερο mid-bass. Δεν βλέπεις τόσα παράπονα για "πέπλο" ή μπουμαριστό μπάσο για την τελευταία. Ίσως και να ήταν αυτός ο λόγος που κακοχαρακτηρίστηκαν τα 650 αναφορικά με το μπάσο τους. </p><p></p><p>Σχετικά με ενισχυτές υπάρχουν δύο απόψεις. Η μία λέει ότι <u>αν δεν υπάρχει</u> σημαντική παραμόρφωση(αντιληπτή από μας) δύο ενισχυτές ακούγονται το ίδιο(ή έστω σχεδόν το ίδιο), αν παίζουν στην ίδια ένταση. Πράγμα που έχει αποδειχθεί σε δοκιμές σχεδιασμένες για να αποκλείσουν το ψεύδος ή την φαντασία. Γιατί ασχέτως υλικών-τοπολογίας κλπ. ο στόχος είναι να ενισχύσουν τον ήχο χωρίς να τον αλλάξουν. Μετράει το αποτέλεσμα και όχι τα μέσα για την επίτευξή του.</p><p>Η άλλη άποψη λέει ότι κάθε ενισχυτής(/πυκνωτής/καλώδιο/πλακέτα κτλ.) έχει τη δική του χροιά(όσο τον βλέπεις και ξέρεις τιμή τουλάχιστον). Πράγμα που μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν για κάθε ακουστικό πρέπει να έχουμε ξεχωριστό ενισχυτή. Και γιατί οι εταιρείες ακουστικών μας κρύβουν τον ένα και μοναδικό ιδανικό ενισχυτή και μας βασανίζουν. </p><p>Εκείνο που μετράει σίγουρα είναι οι ικανότητες οδήγησης του ενισχυτή και οι Violectric από τον 200 και πάνω έχουν πολύ καλά χαρακτηριστικά. Οδηγούν τα πάντα.</p><p></p><p>Τέλος, υπάρχει και ο λαμπάτος δρόμος. Εδώ ενδέχεται να υπάρχουν ηχητικές διαφορές γιατί κάποιες φορές οι παραμορφώσεις συναγωνίζονται σε ένταση τον ήχογραφημένο ήχο. Για παράδειγμα ένας ακριβός Zana Deux με απαράδεκτα "βρόμικο" σήμα, για την τωρινή τεχνολογία. Αυτά είναι και γούστα βέβαια. </p><p><a href="http://www.superbestaudiofriends.org/index.php?threads/eddie-current-zdt-jr-technical-measurements.5549/" target="_blank">http://www.superbestaudiofriends.org/index.php?threads/eddie-current-zdt-jr-technical-measurements.5549/</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anvidia, post: 1058056213, member: 32766"] [b]Re: Sennheiser HD600/HD650 και ενίσχυση[/b] Αυτό που αρέσει στον κόσμο σχετικά με τα HD650 και τα κρατάει δημοφιλή ακόμη και σήμερα είναι η ομαλότητά τους. Κυρίως οι χαμηλές παραμορφώσεις(φαίνεται και από αντικειμενικές μετρήσεις) και η ανυπαρξία αντηχήσεων(επίσης φαίνεται) στο μεγαλύτερο μέρος του ήχου τους. Εξαιτίας αυτών ο ήχος τους έχει σχετικά γρήγορα τελειώματα και δεν κουράζει, ούτε αλλοιώνει χροιές. Αν παίξεις π.χ. ένα ντραμ σόλο σε [U]μεγάλη[/U] ένταση κάθε χτύπος των snare ακούγεται σαν ένας μικρός κρότος με ωστικό κύμα, όπως θα έπρεπε. Σε αντίθεση π.χ. με τα DT 990 που δεν θα ακούσεις την ίδια ατάκα(ας το πούμε έτσι). Ο ίδιος ήχος θα είναι περισσότερο αραιωμένος και απόμακρος. Ενδεχομένως γιατί τα DT 990 θολώνουν τον ήχο τους με κάποια στάσιμα κύματα(συν ό,τι άλλο). Παράλληλα, έχουν γίνει voiced για να παίζουν σαν ηχεία σε δωμάτιο. Δηλαδή φλατ με σταδιακή πτώση στα πρίμα. Πράγμα που στην πορεία αποδείχτηκε(γούγλαρε "Olive Welti target") από ομάδες ακροατών, ότι ακούγεται πιο ρεαλιστικό. Πιο κοντά σε αυτό που θα ακούγαμε από ένα καλό σετ ηχείων. Ισορροπεί καλά ανάμεσα σε όλα τα είδη. Μέχρι τα HD600 ο καθαρός ήχος ήταν ταυτισμένος με τον πόνο από τα πρίμα στις περισσότερο "ζωηρές" ηχογραφήσεις. Ό,τι δεν πονούσε, δεν "αποκάλυπτε τα σφάλματα των ηχογραφήσεων" και ήταν "χρωματισμένο". Ο βασικός λόγος που βλέπεις κάποιους audiophiles να ψάχνουν παράφρονες "μαγικούς" ενισχυτές/καλώδια... για να ελαττώσουν κάποια ενόχληση(συνήθως ακριβή λάμπα με τόνους παραμόρφωσης), λες και η κάθε εταιρεία ακουστικών σχεδίασε το μοντέλο της για κάποιον εκλεκτό ενισχυτή και κανέναν άλλο. Η βασική τους αδυναμία είναι το μπάσο που δεν φτάνει σε ποσότητα, έκταση και ποιότητα τα ορθοδυναμικά, αν και δεν είναι μέτριας ποιότητας. Κάποιοι το βρίσκουν "αργό"(ακόμα και στην πρόσφατη έκδοση) και δεν ξέρω αν είναι ειλικρινής άποψη ή απλή αναπαραγωγή του "ό,τι πει η audiophile κοινότητα". Αν ερμηνεύω βέβαια σωστά τον όρο που χρησιμοποιούν. Το λέω για τον εξής λόγο. Π.χ. ένας κορεάτης(goldenears.net) άνοιξε επιχείρηση με λύσεις ισοστάθμισεις για ακουστικά. Και για κάθε μοντέλο που μετρούσε έκανε και μία υποκειμενική αξιολόγηση. Μέσα στα 100δες μοντέλα που άκουσε τα 650 κατατάχθηκαν σαν γρήγορα στο μπάσο. Όλες οι δοκιμές έγιναν με τον ίδιο ενισχυτή. Ποιός λέει λοιπόν την αλήθεια; Αξίζει να αναφερθεί ότι τα 650 βγήκαν σε δύο εκδόσεις. Μία με μπάφλα από μετάξι και μία μεταγενέστερη με μεταλλική μπάφλα, σαν αυτή των HD700/800. Η τελευταία είναι πιο πριμάτη και με λιγότερο mid-bass. Δεν βλέπεις τόσα παράπονα για "πέπλο" ή μπουμαριστό μπάσο για την τελευταία. Ίσως και να ήταν αυτός ο λόγος που κακοχαρακτηρίστηκαν τα 650 αναφορικά με το μπάσο τους. Σχετικά με ενισχυτές υπάρχουν δύο απόψεις. Η μία λέει ότι [U]αν δεν υπάρχει[/U] σημαντική παραμόρφωση(αντιληπτή από μας) δύο ενισχυτές ακούγονται το ίδιο(ή έστω σχεδόν το ίδιο), αν παίζουν στην ίδια ένταση. Πράγμα που έχει αποδειχθεί σε δοκιμές σχεδιασμένες για να αποκλείσουν το ψεύδος ή την φαντασία. Γιατί ασχέτως υλικών-τοπολογίας κλπ. ο στόχος είναι να ενισχύσουν τον ήχο χωρίς να τον αλλάξουν. Μετράει το αποτέλεσμα και όχι τα μέσα για την επίτευξή του. Η άλλη άποψη λέει ότι κάθε ενισχυτής(/πυκνωτής/καλώδιο/πλακέτα κτλ.) έχει τη δική του χροιά(όσο τον βλέπεις και ξέρεις τιμή τουλάχιστον). Πράγμα που μας κάνει να αναρωτιόμαστε αν για κάθε ακουστικό πρέπει να έχουμε ξεχωριστό ενισχυτή. Και γιατί οι εταιρείες ακουστικών μας κρύβουν τον ένα και μοναδικό ιδανικό ενισχυτή και μας βασανίζουν. Εκείνο που μετράει σίγουρα είναι οι ικανότητες οδήγησης του ενισχυτή και οι Violectric από τον 200 και πάνω έχουν πολύ καλά χαρακτηριστικά. Οδηγούν τα πάντα. Τέλος, υπάρχει και ο λαμπάτος δρόμος. Εδώ ενδέχεται να υπάρχουν ηχητικές διαφορές γιατί κάποιες φορές οι παραμορφώσεις συναγωνίζονται σε ένταση τον ήχογραφημένο ήχο. Για παράδειγμα ένας ακριβός Zana Deux με απαράδεκτα "βρόμικο" σήμα, για την τωρινή τεχνολογία. Αυτά είναι και γούστα βέβαια. [url]http://www.superbestaudiofriends.org/index.php?threads/eddie-current-zdt-jr-technical-measurements.5549/[/url] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Head-Fi
Ακουστικά
Sennheiser HD600 - Sennheiser HD650
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…