Service Panasonic-Intertech: Εντυπώσεις

Phillip_K

New member
26 January 2007
55
Καλημέρα σε όλους.

Ανοίγω αυτό το thread για να γράψω για την ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ (με την καλή έννοια) αντιμετώπιση που είχα από το service της intertech, επίσημου αντιπροσώπου panasonic στην Ελλάδα.
Είμαι κάτοχος της Panasonic tx-p50u30 εδώ και ένα χρόνο. Στους 6 πρώτους μήνες αντιμετώπισα και εγώ το γνωστό πρόβλημα του buzzing. Από δικό μου κόλλημα δεν έπερνα την απόφαση να επικοινωνήσω με το service γιατί έλεγα από μέσα μου ''θα περιμένω 1-2 μήνες να την πάρω πίσω... μπορώ να ζήσω και με τον θόρυβο'' και άλλα τέτοια κουλά. Κάποια στιγμή όμως ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Ο θόρυβος κάποιες στιγμές έφτανε σε τετοια επίπεδα που κυριολεκτικά έκλεινα την τηλεόραση για να μην τον ακούω. Πέρνω λοιπόν την απόφαση να τηλεφωνήσω.
Στην πρώτη επικοινωνία που έγινε εξήγησα στο τηλεφωνικό κέντρο το πρόβλημα και εκείνοι με σύνδεσαν απευθείας με τεχνικό για να εξηγήσω και σε εκείνον τι συμβαίνει. Αμέσως ο τεχνικός μου είπε ''πρέπει να έρθει εδώ η τηλεόραση'' και με ξανασυνδέει με το τηλεφωνικό κέντρο ώστε να δώσω τα απαραίτητα στοιχεία. Κάποια στιγμή με ρωτάει η κοπέλα του τηλεφωνικού:
-Την κούτα την έχετε κρατήσει;
-Φυσικά και όχι
-Επειδή είναι μεγάλη η τηλεόραση, θα πρέπει να έρθει πρώτα courier να σας φέρει κούτα, να την συσκευάσετε και μετά θα έρθει άλλο courier για να την πάρει...

Αρχίσαμεεεεε...

Μετά από 2 μέρες και όσο περίμενα την κούτα λαμβάνω ένα τηλέφωνο που ομολογώ δεν περίμενα. Ο τεχνικός που είχα μιλήσει.
-Για να μην κάνουμε όλη αυτή την διαδικασία θα περάσω εγώ από το σπίτι σας.
-::grinning-smiley-043

Την επόμενη ήρθε στο σπίτι έχοντας μαζί του ετοιμη την κεντρική πλακέτα για αλλαγή. Διαπίστωσε όμως ότι ο θόρυβος δεν οφειλόταν στους μετασχηματιστές αυτής της πλακέτας άλλα μιας μικρότερης που βρίσκεται αριστερά (από εκεί που συνήθως ακούγεται το πρόβλημα).
-Μην ανησυχέιτε. Μόλις επιστρέψω στην εταιρεία θα παραγγείλω την πλακέτα αυτή. Επειδή μεσολαβούν οι μέρες του Πάσχα πάρτε με τηλέφωνο μετά το Πάσχα, εγώ θα την έχω παραλάβει ήδη και θα περάσω πάλι να την αλλάξουμε.

Χθές ήρθε ο άνθρωπος πάλι στο σπίτι, το οποίο ειρήσθω εν παρόδω βρίσκεται στην άλλη άκρη της Αττικής σε σχέση με το Ελληνικό που είναι τα γραφεία της Intertech (Άνω Λιόσια), μου άλλαξε την πλακέτα και έτσι -ελπίζω- να ξεμπέρδεψα με το πρόβλημα.

Τι άλλο να πώ; Ένα μεγάλο ευχαριστώ μόνο.

Υ.Γ.1: Το ξέρω πως αν ήταν μικρότερη η τηλεόραση το πιθανότερο είναι να την είχα στείλει. Αλλά και πάλι είμαι πεπεισμένος μετά από όλα αυτά πως και τότε η ταλαιπωρία-αναμονή θα ήταν η ελάχιστη δυνατή.
Υ.Γ.2: Μην ξεχάσω να αναφέρω ότι έγινε ανανέωση της εγγύησης για επιπλέον 2 χρόνια. Ξανά :grinning-smiley-043