billpeppas
Supreme Member
Ο upmixer της Auro βάζει περισσότερη πληροφορία στα κανάλια επάνω. Βεβαίως, βάζει συχνά και ήχους που δεν θα έπρεπε να παίξουν από επάνω.
Αν αντί να κάτσεις να δεις και να απολαύσεις την ταινία, γίνεται σκοπός να ακούς με σκαμπό, πότε παίζει πιο συχνά και πιο πολλούς ήχους το πίσω πάνω ηχείο, κλπ. χάνεται το νόημα, η ουσία αλλά και η όποια πιθανόν αληθοφάνεια.
Κατά τα λοιπά, έχουν ειπωθεί χιλιάδες φορές εδώ και αλλού.
Τα πρότυπα 3D ήχου (Atmos, DTS:X, Auro-3D) είναι και τα 3 μια χαρά. Αυτό που καθορίζει τι ακούμε στο ίδιο σύστημα ως "καλύτερο", είναι η δουλειά που έχει κάνει ο audio engineer (αυτός που κάνει την μίξη σε Atmos/DTS:X/Auro-3D).
Υπάρχουν ταινίες σε όλα τα φορμάτ που είναι ο ήχος για τα κλάματα, και υπάρχουν αντίστοιχα και ταινίες που έχουν εκπληκτικό ήχο και 3D soundstage.
Με βάση τις δυνατότητες και τις επιδόσεις της ανθρώπινης ακοής με ειδικά τους ήχους που πηγάζουν από πάνω μας, και να ξεχώριζε υπερβολικά κάποιο φορμάτ, δεν θα τις παίρναμε χαμπάρι σε blind test. Δεν έχουμε το κατάλληλο επίπεδο ακοής όσον αφορά την ακρίβεια εντοπισμού της πηγής ήχου στον κάθετο άξονα. Ναι, μας έπλασε έτσι όποιος μας έπλασε, ώστε να ακούμε καλά ευθεία μπροστά μας, και στα πλάγια αριστερά και δεξιά, και εκεί, στον οριζόντιο άξονα, πάλι το μπροστά είναι πολύ πιο accurate από το πίσω ημικύκλιο.
Δείτε το και σαν θετικό, συγχωρούνε πολύ περισσότερα λάθη τοποθέτησης τα αυτιά μας όσον αφορά τα ηχεία οροφής σε σχέση με τα ηχεία στις κύριες θέσεις (FL, C, FR, SL, SR).
Αν αντί να κάτσεις να δεις και να απολαύσεις την ταινία, γίνεται σκοπός να ακούς με σκαμπό, πότε παίζει πιο συχνά και πιο πολλούς ήχους το πίσω πάνω ηχείο, κλπ. χάνεται το νόημα, η ουσία αλλά και η όποια πιθανόν αληθοφάνεια.
Κατά τα λοιπά, έχουν ειπωθεί χιλιάδες φορές εδώ και αλλού.
Τα πρότυπα 3D ήχου (Atmos, DTS:X, Auro-3D) είναι και τα 3 μια χαρά. Αυτό που καθορίζει τι ακούμε στο ίδιο σύστημα ως "καλύτερο", είναι η δουλειά που έχει κάνει ο audio engineer (αυτός που κάνει την μίξη σε Atmos/DTS:X/Auro-3D).
Υπάρχουν ταινίες σε όλα τα φορμάτ που είναι ο ήχος για τα κλάματα, και υπάρχουν αντίστοιχα και ταινίες που έχουν εκπληκτικό ήχο και 3D soundstage.
Με βάση τις δυνατότητες και τις επιδόσεις της ανθρώπινης ακοής με ειδικά τους ήχους που πηγάζουν από πάνω μας, και να ξεχώριζε υπερβολικά κάποιο φορμάτ, δεν θα τις παίρναμε χαμπάρι σε blind test. Δεν έχουμε το κατάλληλο επίπεδο ακοής όσον αφορά την ακρίβεια εντοπισμού της πηγής ήχου στον κάθετο άξονα. Ναι, μας έπλασε έτσι όποιος μας έπλασε, ώστε να ακούμε καλά ευθεία μπροστά μας, και στα πλάγια αριστερά και δεξιά, και εκεί, στον οριζόντιο άξονα, πάλι το μπροστά είναι πολύ πιο accurate από το πίσω ημικύκλιο.
Δείτε το και σαν θετικό, συγχωρούνε πολύ περισσότερα λάθη τοποθέτησης τα αυτιά μας όσον αφορά τα ηχεία οροφής σε σχέση με τα ηχεία στις κύριες θέσεις (FL, C, FR, SL, SR).