Sharp XVZ-20000 1080p DLP: O Νεος Βασιλιας?

  • Αγαπητοί φίλοι και φίλες.

     

    Σας προσκαλούμε να γιορτάσουμε μαζί τα 15α γενέθλια του AVclub.

    Την Παρασκευή 8 Οκτωβρίου 2021, και ώρα 21:00 θα πραγματοποιήσουμε το πάρτι των γενεθλίων του φόρουμ μας στο ROOT Cafe - bar - Restaurant

     

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας γνωρίσουμε από κοντά.

takisot

Μέλος Δ.Σ.
Staff member
17 June 2006
24,397
Παλλήνη
sharp-xv-z20000_b.jpg


Ο GregRogers ανεβασε στο Widescreen Review το review του νεου Sharp 20000, με πολλα και ενδιαφεροντα συμπερασματα που μας κανουν να ανυπομονουμε να δουμε το νεο θηριο της Sharp οσο το δυνατον συντομοτερα!

Με δυο λόγια, απο το review προκυπτουν ακολουθα:

ΥΠΕΡ

1) Το μεγαλυτερο On/off contrast (7260:1) που εχει μετρηθει ποτε σε ψηφιακο προβολεα, ρυθμισμενο σε D65, ΧΩΡΙΣ δυναμικη ιριδα!
2) Το μεγαλυτερο ANSI contrast που εχει μετρηθει ΠΟΤΕ σε προβολεα ΚΑΘΕ τεχνολογιας (845:1 !!!) το οποιο, κατα τον συντάκτη ειναι 3,4 φορες μεγαλυτερο απο το αντιστοιχο του ΚΑΛΥΤΕΡΟΥ LcoS προβολεα που εχει μετρησει!
3) Η σχεδον τελεια χρωματική αποδοση που μπορει να επιτευχθει χάρη στο Color Management System της Sharp.
4) O εξαιρετικός του φακός (Κατασκευης Minolta)

KATA

1) Αδυναμία εισοδου σήματος 1080p24 (αν δεν διορθωθει με firmware δεν θα υπαρχει τελεια κινηση με τις νεες HD πηγες BR και HD-DVD)
2) Θόρυβος ανεμιστηρα πανω απο τον μεσο όρο
3) Μαλλον μετριος scaler/deinterlacer δεν φτανει σε αποδοση τους HQV/Realta και επομενως χρειαζεται εξωτερικο ποιοτικο scaler για τα μεγιστα.
4) Τα οχι πολλα Lumens (402) που δινει η λαμπα για να πετυχεις αυτο το νουμερο contrast στο High Contrast mode.
5) Ο χρωματικος τροχος προηγουμενης γενιας 5Χ αντι για τους νεοτερους 6Χ που θα «ζορίσει» τους φιλους που βλεπουν rainbow.


Oreviewer τονιζει την τεραστια σημασια που εχει το απιστευτο Ansi Contrast του προβολεα σε συνδιασμο με το εξαιρετικο του on-off contrast, με αποτελεσμα πρωτοφανή αισθηση βαθους και τρισδιάστατου που δεν έχει ξαναδεί σε προβολέα!

Μερικα αποσπάσματα του review δια Greg Rogers:

«It shouldn’t be surprising to see what happens when nearly perfect color, exceptional 1080p resolution, and the best intra-image contrast I’ve ever measured are combined with a full-field contrast ratio of over 7200:1. The results are often spectacular. In addition, there’s superb color uniformity in the brightest and darkest scenes, and no dynamic iris artifacts (brightness compression) to alter the cinematographer’s images.»

«no previous projector has quite matched the image depth produced by the XV-Z20000U in the high-contrast scenes aboard the Death Star. The projector’s unprecedented intraimage contrast, along with its 1080p resolution, provides layers of depth that are simply amazing to see in a home theatre. The outstanding full-field contrast ratio virtually eliminates haze and veiling in dark scenes. There is exceptional shadow detail and contrast when the droids are imprisoned within the Jawa transporter in Star Wars, and since a dynamic iris isn’t used, there is a complete absence of brightness compression artifacts in other scenes.»

«Dark City (1998) has never looked better than it did on this projector. Although the black level is slightly higher than a properly calibrated CRT projector, or the highest contrast dynamic iris projector, there is no significant veiling or spatial (brightness or color) non-uniformity in the darkest scenes, and more importantly, the intra-image contrast greatly exceeds those products. As a result, the many dark scenes that contain extremely bright features are rendered with greater contrast and a wider dynamic range that enlivens the image as never before»


«The Sharp XV-Z20000U 1080p DLP projector produces stunning picture quality with exceptional sharpness and detail. It creates an extremely dynamic picture with superb black level and the best intra-imagecontrast that I have seen. It has highly flexible Gamma and Color Management Systems that provide the ability to achieve nearly perfect colorimetry. I was disappointed that it didn’t have the ability to display 1080p24 film sources without judder. Nevertheless, the Sharp XV-Z20000U enlivens high-definition movies with astonishing clarity, superb color accuracy, and exceptionalcontrast»

Δεν ξερω για εσας, αλλα εγω ανυπομονώ να δώ τον Sharp από κοντά!
 
Sharp XVZ-21000 1080p DLP

Στην Ευρώπη κυκλοφορεί ήδη, αλλά με κωδικό μοντέλου XVZ-21000.

Για περισσότερα δείτε εδώ, αλλά στα Γερμανικά δυστυχώς:

http://www.grobi.tv/opencms/produkte/produkt.html?id=908

Και η τιμούλα του στη Γερμανία μόλις 7999 Ευρώ.

Όποιος προλάβει.
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,573
Απάντηση: Re: Sharp XVZ-20000 1080p DLP: O Νεος Βασιλιας?

Με χαλαει που δεν δεχεται 1080/24π αλλα αν εχει τετοιο contrast πραγματι αξιζει να τον δουμε απο κοντα...


O προβολεας δεχετε 1080p/24 , αλλα ............



Although not mentioned in the specifications, the projector also
accepted 1080p24, 1080p24sf, and 1080p48 signals over HDMI.
But
none of those signals were displayed at the input frame rate, or an
exact multiple of the frame rate, and consequently they produced
significant judder and periodic dark flashes
. This is a serious limitation
that prevents the projector from displaying judder-free movies
from upconverters and future Blu-ray Disc and HD DVD players that
provide 1080p24 signals.



 
18 June 2006
812
Με βαση το on/off contrast εχει καλο ansi contrast....;)
Οι dlp ειναι ισοροποιμενοι αρκετα...εως πολυ....
Για να δουμε......!!!!!!!!
Το κακο ειναι τα 402 Lumens....:rolleyes:
 
Last edited:
18 June 2006
812
17 June 2006
1,230
Ο νέος Sharp πρέπει να είναι φοβερό μηχανάκι. Στην Αμερική, όσοι τον βλέπουν τους πέφτει το σαγόνι! Στη CES (και από ότι φαίνεται από τα γραπτά των μελών του αμερικάνικου forum) ήταν ο μόνος προβολέας που μπορούσε να κοιτάξει στα μάτια τον νέο RS1 της JVC. Οι περισσότεροι φανατικοί ντιελπάκιδες τον θεωρούν τον κορυφαίο εκπρόσωπο αυτή τη στιγμή της σχολής DLP.

Όσοι βλέπουν το High contrast mode του, κολλάνε εντελώς, τους είναι αδύνατον να δουν άλλο σετ ρυθμίσεων. Ένα σημαντικό θέμα είναι πόσο φως παράγει ο νέος Sharp σε αυτό το mode. Ο Greg Rogers μέτρησε 400 ANSI, υπάρχουν όμως άλλοι που μέτρησαν μέχρι και 240 ANSI (!!!), :eek: προφανώς σε μεγαλύτερα κάδρα 100-110 ιντσών. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Rogers χρησιμοποιεί ένα πολύ μικρό κάδρο 85 ιντσών για τις μετρήσεις του, τόσο μικρό κάδρο αμφιβάλλω αν χρησιμοποιεί κάποιος στην Ελλάδα. Εγώ πάντως, το μικρότερο κάδρο που γνωρίζω είναι οι 92 ίντσες του ΚΕΦΑΛΑ! :p

Η λογική λέει λοιπόν ότι στο High contrast mode του Sharp τα φωτεινά πλάνα θα είναι εντελώς ψόφια. Το θέμα όμως είναι ότι με άλλες ρυθμίσεις ο Sharp μπορεί να ανέβει ακόμα και πάνω από τα 900 ANSI, οπότε τίθεται ένα σημαντικό ερώτημα: Αν στις διαφορετικές προρυθμίσεις που κάνει κάποιος, έχει τη δυνατότητα ο προβολέας να κρατάει και διαφορετικές ρυθμίσεις του RGB (φυσικά εννοώ gamma χρωμάτων και όχι κορεσμό), τότε τα πράγματα μπορούν να βελτιωθούν θεαματικά. Π.χ., μπορεί κάποιος να έχει μια προρύθμιση για το High contrast mode, όπου ο Sharp θα σου πετάει τα μάτια έξω στα σκοτεινά πλάνα, μια άλλη προρύθμιση για τα πολύ φωτεινά πλάνα με πολύ περισσότερο φως και τέλος μία τρίτη, μεσαία ρύθμιση για τα μεσαία πλάνα και ανάλογα με τη ταινία ή το υλικό που θέλει να δει, να εναλλάσσεται ανάμεσα στις τρεις προρυθμίσεις!

Το εντυπωσιακό σε αυτή τη περίπτωση θα είναι ότι κάτι τέτοιο θα μπορούσε να το κάνει κάποιος ακόμα και μέσα στην ίδια ταινία, π.χ., στο Vertical Limit θα μπορούσε να παίζει σε όλα τα σκοτεινά πλάνα με το High contrast mode, ενώ στα ηλιόλουστα πλάνα στα βουνά να αλλάζει στη προρύθμιση για τα φωτεινά πλάνα και να έχει και τη πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο! ;)

Ποποπό, έχουμε ξεφύγει τελείως, φανταστείτε τα μούτρα που θα κάνουν τα έτερα ήμισυ, αν κάθε πέντε δέκα λεπτά μέσα στη ταινία τους λέτε: «Μισό λεπτό αγάπη μου, να αλλάξω τις ρυθμίσεις»! :slapface:
 

Δεβελέκος Στράτος

AVClub Addicted Member
17 June 2006
1,615
Re: Απάντηση: Sharp XVZ-20000 1080p DLP: O Νεος Βασιλιας?

Ο Greg Rogers μέτρησε 400 ANSI, υπάρχουν όμως άλλοι που μέτρησαν μέχρι και 240 ANSI (!!!), :eek: προφανώς σε μεγαλύτερα κάδρα 100-110 ιντσών. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι ο Rogers χρησιμοποιεί ένα πολύ μικρό κάδρο 85 ιντσών για τις μετρήσεις του

Ούτες θέλω να φανταστώ πόσα ANSI θα βγάζει στις 120" του Τάσου... :ernaehrung004:
 
18 June 2006
812
Ειμαστε κοντα σε ιντσες απο οτι βλεπω με τον αρχηγο Greg Rogers :p:flipout:

Παναγιωτη αφου τα θελεις ολα...σκοτεινα φωτεινα κ.λ.π. με ενα Ruby εισαι ΟΚ...
 
17 June 2006
1,230
Παναγιωτη αφου τα θελεις ολα...σκοτεινα φωτεινα κ.λ.π. με ενα Ruby εισαι ΟΚ...

Κώστα, δεν νομίζω ότι είμαι έτοιμος ακόμα να εγκαταλείψω το στρατόπεδο των DLP προβολέων. :grandpa: Ας δούμε βέβαια και τον RS1, γιατί ποτέ δεν ξέρεις…

Δεν λέω, ωραίος και εντυπωσιακός ο Ruby αλλά δεν…
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,573
Ερωτησις.....

....αλλος ειναι ο 20000 κι αλλος ο 21000??????????

Εχω μπερδευτει ....
 

Browser

AVClub Fanatic
17 June 2006
10,573
Καπως ετσι πρεπει να ειναι , αλλα καπου πηρε το αυτι μου οτι εχουν μαλλον διαφορετικο software η και calibration, μπορει και colourspace??????

Και καπου με εχει μπερδεψει ο reviewer παραπαν με τν ταχυτητα του τροχου...!!