Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Σκοπεύοντας Ελεύθερα...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Κώστας Γκαβάκος" data-source="post: 1445168" data-attributes="member: 16244"><p>Αγπητοί φίλοι διάβασα την εξαιρετική παρουσίαση του αγαπητού Brucknerian και θυμήθηκα ότι τις πρώτες μέρες του Δεκεμβρίου 2006 βρέθηκα φιλοξενούμενος από συναδέλφους Γερμανούς στην Δρέσδη. Στην περίφημη Frauenkirche (η εκκλησία που είναι σήμα κατατεθέν της πόλης) άκουσα την Cecillia Bartoli και τον Peter Schreier σε κονσέτο που έδωσαν με ευκαιρία των Χριστουγέννων (Adventskonzert) που μάλιστα αναμεταδώθηκε από την Γερμανική τηλεόραση. Γνωρίζοντας οι συνάδελφοι την προτίμηση μου στην μουσική το δεύτερο βράδυ μου έκλεισαν εισητήριο στην όπερα όπου άκουσα για πρώτη φορά τον Ελεύθερο Σκοπευτή. </p><p>Δεν μπόρεσα να βρώ το πρόγραμμα της παράστασης για να σας δώσω περισσότερες πληροφορίες αλλά η παράσταση αυτή με έκανε να βαρεθώ. Να το πω αλλιώς αυτό που άκουσα μου φάνηκε αδιάφορο.</p><p>Λυπάμαι όταν εκφράζω μια άποψη χωρίς να την στηρίζω, πολλύ περισσότερο όταν αυτή δεν συμφωνεί με την κρατούσα, αλλά έτσι αισθάνθηκα. </p><p>Ο Ελεύθερος Σκοπευτής είναι η πρώτη Γερμανική όπερα. Ίσως να φταίει αυτό. Ο απογαλακτισμός από την Ιταλική όπερα που πολύ εύστοχα παρατηρεί ο Μανώλης. Η αντικατάσταση των τραγουδιστών από μεγάφωνα που καταβάλουν απάνθρωπες προσπάθειες να βγάλουν την φωνή τους πάνω από 80-100 όργανα της ορχήστρας αποτελεί κατά την γνώμη μου την καταστροφή της όπερας. </p><p>Ελπίζω με την παρουσίαση του Μανώλη να πλησιάσω πάλι το έργο.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Κώστας Γκαβάκος, post: 1445168, member: 16244"] Αγπητοί φίλοι διάβασα την εξαιρετική παρουσίαση του αγαπητού Brucknerian και θυμήθηκα ότι τις πρώτες μέρες του Δεκεμβρίου 2006 βρέθηκα φιλοξενούμενος από συναδέλφους Γερμανούς στην Δρέσδη. Στην περίφημη Frauenkirche (η εκκλησία που είναι σήμα κατατεθέν της πόλης) άκουσα την Cecillia Bartoli και τον Peter Schreier σε κονσέτο που έδωσαν με ευκαιρία των Χριστουγέννων (Adventskonzert) που μάλιστα αναμεταδώθηκε από την Γερμανική τηλεόραση. Γνωρίζοντας οι συνάδελφοι την προτίμηση μου στην μουσική το δεύτερο βράδυ μου έκλεισαν εισητήριο στην όπερα όπου άκουσα για πρώτη φορά τον Ελεύθερο Σκοπευτή. Δεν μπόρεσα να βρώ το πρόγραμμα της παράστασης για να σας δώσω περισσότερες πληροφορίες αλλά η παράσταση αυτή με έκανε να βαρεθώ. Να το πω αλλιώς αυτό που άκουσα μου φάνηκε αδιάφορο. Λυπάμαι όταν εκφράζω μια άποψη χωρίς να την στηρίζω, πολλύ περισσότερο όταν αυτή δεν συμφωνεί με την κρατούσα, αλλά έτσι αισθάνθηκα. Ο Ελεύθερος Σκοπευτής είναι η πρώτη Γερμανική όπερα. Ίσως να φταίει αυτό. Ο απογαλακτισμός από την Ιταλική όπερα που πολύ εύστοχα παρατηρεί ο Μανώλης. Η αντικατάσταση των τραγουδιστών από μεγάφωνα που καταβάλουν απάνθρωπες προσπάθειες να βγάλουν την φωνή τους πάνω από 80-100 όργανα της ορχήστρας αποτελεί κατά την γνώμη μου την καταστροφή της όπερας. Ελπίζω με την παρουσίαση του Μανώλη να πλησιάσω πάλι το έργο. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Σκοπεύοντας Ελεύθερα...
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…