Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Sony 55xe9005 πρόβλημα με panel
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Soundgarden" data-source="post: 1058050126" data-attributes="member: 3318"><p><strong>Απάντηση: Re: Sony 55xe9005 πρόβλημα με panel</strong></p><p></p><p>Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορείς να κάνεις και πολλά, οπότε η υπομονή είναι σύμμαχος...δε χρειάζεται να σε τρώει το σαράκι, ούτε να χάνεις τον ύπνο σου.</p><p>Πιέζεις,τηλεφωνείς συχνά, χωρίς φωνές και περιμένεις..εκτός αν γίνει τίποτα υπερβολικό όπως διάφορα που έχω διαβάσει σε άλλα θέματα στο φόρουμ.</p><p>Εκεί αλλάζει η συμπεριφορά mode.xaxa</p><p></p><p>Το θέμα έληξε τελικά προχθές στις 22 του μήνα Δευτέρα αφού πήρα εγώ τηλέφωνο να δω τι γίνεται (21 Δεκέμβρη θυμίζω την έστειλα...ένα μήνα γεμάτο περίμενα).</p><p>Θα είχα ξεμπερδέψει νωρίτερα αν στο Public θυμόντουσαν να μου στείλουν μήνυμα ότι την παρέλαβαν στις 19 του μήνα Παρασκευή....τους έκανε εντύπωση μάλιστα που δεν μου ήρθε μήνυμα....</p><p>Τέλος πάντων, πακετάρισα την thomson, την πήγα στο κατάστημα και πήρα την δικιά μου γιατί αν μου την έστελναν αυτοί μέσω courier θα την είχα Τρίτη μπορεί και Τετάρτη και δεν ήθελα να περιμένω άλλο.</p><p></p><p>Στο ζουμί τώρα.</p><p>Η τηλεόραση έφυγε από την Γαλλία (άρα ισχύει το εξωτερικό που μου λέγανε) στις 11.01.18.</p><p>Στην Ελλάδα έφτασε μάλλον στις 17 - 18 του μήνα γιατί στις 18 την έστειλε το service στo Public και την παρέλαβαν στις 19 όπως έγραψα.</p><p>Για αυτά δεν με ενημέρωσε κανείς, από τα αυτοκόλλητα των μεταφορικών τα συμπέρανα πάνω στο κουτί.</p><p></p><p>Εγώ παρέλαβα τελικά όλα τα δικά μου πράγματα, χειριστήριο,καλώδια κ.λ.π ακόμα και τα φελιζόλ (είχα φωτογραφίσει τα πάντα πριν τα πακετάρω) και μέσα είχε "καινούργια" τηλεόραση με άλλο serial number με ημερομηνία παραγωγής 06.2017 ενώ η δικιά μου ήταν 11.2017.</p><p>Το εξωτερικό περίβλημα του κουτιού φυσικά ήταν της τηλεόρασης με τον καινούργιο σειριακό αριθμό και το δικό μου λογικά έφυγε για Γαλλία με την δικιά μου.</p><p>Έγραψα "καινούργια" γιατί ενώ η τηλεόραση είχε αυτοκόλλητα προστατευτικά κ.λ.π, στο κουτί εξωτερικά έχει ένα αυτοκόλλητο που γράφει <u>aep swap</u> και σήμερα έψαξα στο internet και είδα ότι αφορά τηλεοράσεις <u>"σαν καινούργιες"</u> χωρίς να διευκρινίζει τον λόγο που δεν είναι...<u>"τελείως καινούργιες"</u>.</p><p>Δείτε εδώ τι αναφέρει η sony επίσημα.</p><p></p><p></p><p><a href="http://sony-eur-eu-en-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/134508/~/what-is-aep%3F-%28for-42-tvs-and-above%29" target="_blank">http://sony-eur-eu-en-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/134508/~/what-is-aep?-(for-42-tvs-and-above)</a></p><p></p><p>Με το που την άνοιξα μπήκα στο κρυφό μενού και είδα 0 ώρες λειτουργίας για την τηλεόραση 0 για το πάνελ και 18 εκκινήσεις.</p><p>Είχε επίσης εγκατεστημένα κανάλια, αλλά στο service μου είχε πει προκαταβολικά ότι θα την ανοίξει να την τσεκάρει μόλις την παραλάβει γιατί το ορίζει η διαδικασία πριν την στείλει στo public και προφανώς από τους ελέγχους που έκανε ανέβηκε ο μετρητής στο 18.</p><p>Στο Public επίσης με είχανε ενημερώσει ότι δεν θα την ανοίξουν καθόλου, γιατί αφού θα έχει προηγηθεί έλεγχος από το επίσημο service ο δικός τους είναι περιττός.</p><p>Την ανοίξανε στο μαγαζί μετά από δικιά μου απαίτηση, τουλάχιστον να δω ότι παραλαμβάνω κάτι χωρίς εμφανή ζημιά.</p><p></p><p>Με λίγα λόγια, η "σαν καινούργια" τηλεόραση είχε 0 ώρες και 0 εκκινήσεις όταν έφτασε Ελλάδα, άρα, γιατί την χαρακτηρίζουν έτσι?</p><p>Σκέφτομαι τα εξής σενάρια.</p><p></p><p>Πρώτο ότι, ήταν μεταχειρισμένη με πολλές ώρες χρήσης, και πολύ εύκολα νομίζω η sony τα μηδένισε όλα στο κρυφό μενού.</p><p>Σε διάφορα πόστ όμως του εξωτερικού όπως και στην σελίδα με τα refurbished προϊόντα δεν βλέπω να μπαίνει στον κόπο να τα μηδενίσει και τις παραδίδει με όλα τα στατιστικά να φαίνονται κανονικά όπως επίσης και με μεταχειρισμένα χειριστήρια κ.λ.π.</p><p></p><p>Δεύτερο σενάριο και το πιο πιθανό (θέλω να πιστεύω εγώ γιατί με βολεύει..χαχα) να την χαρακτηρίζουν "σαν καινούργια" λόγο κάποιας ζημιάς εξωτερικά που συνέβη κατά την συναρμολόγηση.</p><p>Έλεγξα λοιπόν την τηλεόραση εξονυχιστικά και <u>δεν είδα το παραμικρό ψεγάδι</u> (δαχτυλιές-γρατσουνιές-σκόνες-σημάδια αποσυναρμολόγησης) ούτε στο πάνελ,ούτε στο πλαίσιο, στα πλαστικά, στις εσοχές για την βάση, στις βίδες κ.λ.π ακόμα και δίπλα από τις εισόδους (εκεί πιστεύω αν κάποιος προσπαθήσει να βάλει βγάλει καλώδια όλο και θα έχει ελαφριές γρατσουνιές) <u>εκτός</u> από 2 σημεία στην κάτω πλευρά του πλαισίου.</p><p>Ευτυχώς δεν φαίνεται τίποτα γιατί είναι από κάτω εντελώς.</p><p>Σε ένα σημείο στο μεταλλικό πλαίσιο έχει φύγει λίγο χρώμα και εκεί που είναι το λαμπάκι της τηλεόρασης (το λαμπάκι είναι πάνω σε ένα φαρδύ πλαστικό κομμάτι) έχει γρατσουνιές σαν κάποιος να την ακούμπησε κάτω χωρίς την βάση.</p><p>Αυτά μπορεί να έγιναν και στο service στον έλεγχο όμως...λίγο δύσκολο βέβαια αλλά ποτέ δεν ξέρεις.</p><p>Προσπάθησα 2-3 φορές να τηλεφωνήσω στον τεχνικό να μου πει λεπτομέρειες γενικά για το τι έκανε και τι έλεγξε αλλά δεν τον βρήκα ακόμα.</p><p></p><p>Τρίτο σενάριο ότι, ήταν μεταχειρισμένη με ώρες χρήσης εξού και οι γρατσουνιές και έχει αλλαχτεί κάποιο ανταλλακτικό για αυτό και σβήστηκαν και μηδένισαν τα πάντα στα στατιστικά.</p><p>Αλλά και πάλι, αν έφταιγε κάποιο ανταλλακτικό θα το αντικαθιστούσαν/επισκεύαζαν και θα την επέστρεφαν στον ιδιοκτήτη της,δεν θα την είχαν για τηλεόραση αντικατάστασης.</p><p> </p><p>Άκρη δεν βγαίνει φυσικά με τα σενάρια τα δικά μου και αν δεν με ενημερώσουν από την ίδια την sony επίσημα βάσει του αριθμού πλαισίου δεν θα μάθω ποτέ, οπότε μένω μόνο στο γεγονός ότι, έχω επιτέλους τηλεόραση και ξεμπέρδεψα χωρίς ιδιαίτερα παρατράγουδα.</p><p></p><p>Σήμερα το πρωί μου στείλανε mail από την sony να συμπληρώσω ένα ερωτηματολόγιο για τις εντυπώσεις μου από την όλη διαδικασία (για αυτό τον λόγο το είχανε ζητήσει από το service) και τους έγραψα τα παράπονα μου για τον τρόπο που κάνουν τις αντικαταστάσεις με "σχεδόν καινούργιες" τηλεοράσεις και τις γρατσουνιές που βρήκα στην τηλεόραση.</p><p>Όχι ότι θα ιδρώσει το αυτί τους.</p><p></p><p>Θα ενημερώσω ξανά για αυτές τις λεπτομέρειες αν έχω απάντηση από την sony.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Soundgarden, post: 1058050126, member: 3318"] [b]Απάντηση: Re: Sony 55xe9005 πρόβλημα με panel[/b] Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορείς να κάνεις και πολλά, οπότε η υπομονή είναι σύμμαχος...δε χρειάζεται να σε τρώει το σαράκι, ούτε να χάνεις τον ύπνο σου. Πιέζεις,τηλεφωνείς συχνά, χωρίς φωνές και περιμένεις..εκτός αν γίνει τίποτα υπερβολικό όπως διάφορα που έχω διαβάσει σε άλλα θέματα στο φόρουμ. Εκεί αλλάζει η συμπεριφορά mode.xaxa Το θέμα έληξε τελικά προχθές στις 22 του μήνα Δευτέρα αφού πήρα εγώ τηλέφωνο να δω τι γίνεται (21 Δεκέμβρη θυμίζω την έστειλα...ένα μήνα γεμάτο περίμενα). Θα είχα ξεμπερδέψει νωρίτερα αν στο Public θυμόντουσαν να μου στείλουν μήνυμα ότι την παρέλαβαν στις 19 του μήνα Παρασκευή....τους έκανε εντύπωση μάλιστα που δεν μου ήρθε μήνυμα.... Τέλος πάντων, πακετάρισα την thomson, την πήγα στο κατάστημα και πήρα την δικιά μου γιατί αν μου την έστελναν αυτοί μέσω courier θα την είχα Τρίτη μπορεί και Τετάρτη και δεν ήθελα να περιμένω άλλο. Στο ζουμί τώρα. Η τηλεόραση έφυγε από την Γαλλία (άρα ισχύει το εξωτερικό που μου λέγανε) στις 11.01.18. Στην Ελλάδα έφτασε μάλλον στις 17 - 18 του μήνα γιατί στις 18 την έστειλε το service στo Public και την παρέλαβαν στις 19 όπως έγραψα. Για αυτά δεν με ενημέρωσε κανείς, από τα αυτοκόλλητα των μεταφορικών τα συμπέρανα πάνω στο κουτί. Εγώ παρέλαβα τελικά όλα τα δικά μου πράγματα, χειριστήριο,καλώδια κ.λ.π ακόμα και τα φελιζόλ (είχα φωτογραφίσει τα πάντα πριν τα πακετάρω) και μέσα είχε "καινούργια" τηλεόραση με άλλο serial number με ημερομηνία παραγωγής 06.2017 ενώ η δικιά μου ήταν 11.2017. Το εξωτερικό περίβλημα του κουτιού φυσικά ήταν της τηλεόρασης με τον καινούργιο σειριακό αριθμό και το δικό μου λογικά έφυγε για Γαλλία με την δικιά μου. Έγραψα "καινούργια" γιατί ενώ η τηλεόραση είχε αυτοκόλλητα προστατευτικά κ.λ.π, στο κουτί εξωτερικά έχει ένα αυτοκόλλητο που γράφει [U]aep swap[/U] και σήμερα έψαξα στο internet και είδα ότι αφορά τηλεοράσεις [U]"σαν καινούργιες"[/U] χωρίς να διευκρινίζει τον λόγο που δεν είναι...[U]"τελείως καινούργιες"[/U]. Δείτε εδώ τι αναφέρει η sony επίσημα. [url]http://sony-eur-eu-en-web--eur.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/134508/~/what-is-aep%3F-%28for-42-tvs-and-above%29[/url] Με το που την άνοιξα μπήκα στο κρυφό μενού και είδα 0 ώρες λειτουργίας για την τηλεόραση 0 για το πάνελ και 18 εκκινήσεις. Είχε επίσης εγκατεστημένα κανάλια, αλλά στο service μου είχε πει προκαταβολικά ότι θα την ανοίξει να την τσεκάρει μόλις την παραλάβει γιατί το ορίζει η διαδικασία πριν την στείλει στo public και προφανώς από τους ελέγχους που έκανε ανέβηκε ο μετρητής στο 18. Στο Public επίσης με είχανε ενημερώσει ότι δεν θα την ανοίξουν καθόλου, γιατί αφού θα έχει προηγηθεί έλεγχος από το επίσημο service ο δικός τους είναι περιττός. Την ανοίξανε στο μαγαζί μετά από δικιά μου απαίτηση, τουλάχιστον να δω ότι παραλαμβάνω κάτι χωρίς εμφανή ζημιά. Με λίγα λόγια, η "σαν καινούργια" τηλεόραση είχε 0 ώρες και 0 εκκινήσεις όταν έφτασε Ελλάδα, άρα, γιατί την χαρακτηρίζουν έτσι? Σκέφτομαι τα εξής σενάρια. Πρώτο ότι, ήταν μεταχειρισμένη με πολλές ώρες χρήσης, και πολύ εύκολα νομίζω η sony τα μηδένισε όλα στο κρυφό μενού. Σε διάφορα πόστ όμως του εξωτερικού όπως και στην σελίδα με τα refurbished προϊόντα δεν βλέπω να μπαίνει στον κόπο να τα μηδενίσει και τις παραδίδει με όλα τα στατιστικά να φαίνονται κανονικά όπως επίσης και με μεταχειρισμένα χειριστήρια κ.λ.π. Δεύτερο σενάριο και το πιο πιθανό (θέλω να πιστεύω εγώ γιατί με βολεύει..χαχα) να την χαρακτηρίζουν "σαν καινούργια" λόγο κάποιας ζημιάς εξωτερικά που συνέβη κατά την συναρμολόγηση. Έλεγξα λοιπόν την τηλεόραση εξονυχιστικά και [U]δεν είδα το παραμικρό ψεγάδι[/U] (δαχτυλιές-γρατσουνιές-σκόνες-σημάδια αποσυναρμολόγησης) ούτε στο πάνελ,ούτε στο πλαίσιο, στα πλαστικά, στις εσοχές για την βάση, στις βίδες κ.λ.π ακόμα και δίπλα από τις εισόδους (εκεί πιστεύω αν κάποιος προσπαθήσει να βάλει βγάλει καλώδια όλο και θα έχει ελαφριές γρατσουνιές) [U]εκτός[/U] από 2 σημεία στην κάτω πλευρά του πλαισίου. Ευτυχώς δεν φαίνεται τίποτα γιατί είναι από κάτω εντελώς. Σε ένα σημείο στο μεταλλικό πλαίσιο έχει φύγει λίγο χρώμα και εκεί που είναι το λαμπάκι της τηλεόρασης (το λαμπάκι είναι πάνω σε ένα φαρδύ πλαστικό κομμάτι) έχει γρατσουνιές σαν κάποιος να την ακούμπησε κάτω χωρίς την βάση. Αυτά μπορεί να έγιναν και στο service στον έλεγχο όμως...λίγο δύσκολο βέβαια αλλά ποτέ δεν ξέρεις. Προσπάθησα 2-3 φορές να τηλεφωνήσω στον τεχνικό να μου πει λεπτομέρειες γενικά για το τι έκανε και τι έλεγξε αλλά δεν τον βρήκα ακόμα. Τρίτο σενάριο ότι, ήταν μεταχειρισμένη με ώρες χρήσης εξού και οι γρατσουνιές και έχει αλλαχτεί κάποιο ανταλλακτικό για αυτό και σβήστηκαν και μηδένισαν τα πάντα στα στατιστικά. Αλλά και πάλι, αν έφταιγε κάποιο ανταλλακτικό θα το αντικαθιστούσαν/επισκεύαζαν και θα την επέστρεφαν στον ιδιοκτήτη της,δεν θα την είχαν για τηλεόραση αντικατάστασης. Άκρη δεν βγαίνει φυσικά με τα σενάρια τα δικά μου και αν δεν με ενημερώσουν από την ίδια την sony επίσημα βάσει του αριθμού πλαισίου δεν θα μάθω ποτέ, οπότε μένω μόνο στο γεγονός ότι, έχω επιτέλους τηλεόραση και ξεμπέρδεψα χωρίς ιδιαίτερα παρατράγουδα. Σήμερα το πρωί μου στείλανε mail από την sony να συμπληρώσω ένα ερωτηματολόγιο για τις εντυπώσεις μου από την όλη διαδικασία (για αυτό τον λόγο το είχανε ζητήσει από το service) και τους έγραψα τα παράπονα μου για τον τρόπο που κάνουν τις αντικαταστάσεις με "σχεδόν καινούργιες" τηλεοράσεις και τις γρατσουνιές που βρήκα στην τηλεόραση. Όχι ότι θα ιδρώσει το αυτί τους. Θα ενημερώσω ξανά για αυτές τις λεπτομέρειες αν έχω απάντηση από την sony. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Sony 55xe9005 πρόβλημα με panel
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…