Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Video Εξοπλισμός - Κάμερες
Sony A7S III
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="nicksoti" data-source="post: 1058534351" data-attributes="member: 43314"><p>Στου Bloom για το low light, σε όλα για τη μέρα. Αυτό το "κάνω τη νύχτα μέρα δίχως contrast για να κρύψω τα κακά σκοτεινά" έχει νόημα αλλά όχι για να δείξεις τις δυνατότητες της κάμερας.</p><p>Αντίθετα μου αρέσει πάρα πολύ το HLG τους ως έτοιμο προφίλ, αν και θα του έδινα λίγο contrast παραπάνω.</p><p></p><p> Αυτό που έγραψα για την "κλινική εικόνα" τη μέρα δεν είναι απαραίτητα κακό. Είμαι σίγουρος πως ένας καλός επαγγελματίας colorist το προτιμά, θέλει κάτι όσο πιο ουδέτερο για να "χτίσει" εξ αρχής. Απλά δεν σου ρίχνει το σαγόνι κάτω με 2 κλικ όπως στις Blackmagic ή στις Panasonic EVA (που επίσης είναι πολύ του γούστου μου σαν εικόνα). Για να μην πω για την παλιά Blackmagic cinema 2.5K το film profile είναι... εύπλαστο και δεκτικό σαν πλαστελίνη! Βάζεις πάνω ένα Lut, πχ της Alexa, το eterna to rec709, της Canon, οτιδήποτε, και μπαμ μεταμορφώνεται η εικόνα δίχως παρατράγουδα φροντίδα και προδέρμ, σαν να τράβηξες με άλλη κάμερα! Τα slog της Sony πρέπει να ξέρεις ακριβώς τί κάνεις και κατά τη λήψη και στην επεξεργασία, και πράγματι μπορεί να ρίξει σαγόνια. Το ίδιο και το c-log στις Canon, δεν είναι τόσο εύκολο όσο νομίζουν κάποιοι.</p><p></p><p>Για το 8bit slog δεν το συζητώ καν. Μου έχουν δώσει 2 φορές υλικό με slog2 και μου βγήκε η πίστη, απίστευτος θόρυβος και banding, κρασαριμένα blacks που δεν σώζονται...Μόνο μέρα με υπερέκθεση και σωστό WB, ναι εκεί μπορεί να γίνει κατά περίπτωση εντυπωσιακό. Αλλά μόνο μέρα.</p><p></p><p>Όσο για το aces, για πες. Με color space transformation;</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="nicksoti, post: 1058534351, member: 43314"] Στου Bloom για το low light, σε όλα για τη μέρα. Αυτό το "κάνω τη νύχτα μέρα δίχως contrast για να κρύψω τα κακά σκοτεινά" έχει νόημα αλλά όχι για να δείξεις τις δυνατότητες της κάμερας. Αντίθετα μου αρέσει πάρα πολύ το HLG τους ως έτοιμο προφίλ, αν και θα του έδινα λίγο contrast παραπάνω. Αυτό που έγραψα για την "κλινική εικόνα" τη μέρα δεν είναι απαραίτητα κακό. Είμαι σίγουρος πως ένας καλός επαγγελματίας colorist το προτιμά, θέλει κάτι όσο πιο ουδέτερο για να "χτίσει" εξ αρχής. Απλά δεν σου ρίχνει το σαγόνι κάτω με 2 κλικ όπως στις Blackmagic ή στις Panasonic EVA (που επίσης είναι πολύ του γούστου μου σαν εικόνα). Για να μην πω για την παλιά Blackmagic cinema 2.5K το film profile είναι... εύπλαστο και δεκτικό σαν πλαστελίνη! Βάζεις πάνω ένα Lut, πχ της Alexa, το eterna to rec709, της Canon, οτιδήποτε, και μπαμ μεταμορφώνεται η εικόνα δίχως παρατράγουδα φροντίδα και προδέρμ, σαν να τράβηξες με άλλη κάμερα! Τα slog της Sony πρέπει να ξέρεις ακριβώς τί κάνεις και κατά τη λήψη και στην επεξεργασία, και πράγματι μπορεί να ρίξει σαγόνια. Το ίδιο και το c-log στις Canon, δεν είναι τόσο εύκολο όσο νομίζουν κάποιοι. Για το 8bit slog δεν το συζητώ καν. Μου έχουν δώσει 2 φορές υλικό με slog2 και μου βγήκε η πίστη, απίστευτος θόρυβος και banding, κρασαριμένα blacks που δεν σώζονται...Μόνο μέρα με υπερέκθεση και σωστό WB, ναι εκεί μπορεί να γίνει κατά περίπτωση εντυπωσιακό. Αλλά μόνο μέρα. Όσο για το aces, για πες. Με color space transformation; [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Video Εξοπλισμός - Κάμερες
Sony A7S III
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…