Sony A80J - Απαράδεκτη αντιμετώπιση

  • Αγαπητοί φίλοι

    Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του AVClub για το 2023

    Την Κυριακή, 19/2/2023 και ώρα 14:00 στο Μεζεδοπωλείο "Αρχοντικό"θα πραγματοποιήσουμε την κοπή της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του Avclub για το 2023.

    Το Μεζεδοπωλείο βρίσκεται στο Μπουρνάζι Λ. Κωνσταντινουπόλεως 94 Περιστέρι Τηλ.: 210 5743525

    Δηλώστε τη συμμετοχή σας εδώ, θα χαρούμε πολύ να σας δούμε από κοντά.

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Καλησπέρα.

Αγόρασα τον Μάρτιο του 22 την Α80J, και η συμβιωση ήταν καταπληκτική, ως το τέλος Αυγούστου που εμφανισε μια μικρή καθετη γραμμη.

Μίλησα με την sony, μου ανέφεραν αντικατάσταση με ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΑ, to service τους ηρθε κ μου έφερε refurbished.

Δεν το έκανα ζήτημα κ παρέλαβα, ομως διαπίστωσα διαφορα εξωτερικά ζητηματα (κρυσταλλο οθόνης μη ομαλό, καπάκι hdmi λαθος κουμπωμένο, σημάδια στο σασί, ταλαιπωρημενα αυτοκόλλητα), αλλά το χειρότερο είναι ότι σιγα σιγα παρατήρησα ότι τα near black κυρίως χρώματα σπάνε (μου φαίνεται κ παράλογα φωτεινο το πάνελ συνολικα) ακομη και σε υλικό ps5 ή κ σε 4κ imax. Σε χαμηλότερες αναλύσεις είναι δράμα! Δεν το κάνει σε κάθε υλικό, παρόλα αυτά ισχύει σε πολύ μεγάλο βαθμό.
Οπότε ξεκινήσαμε έναν μαραθώνιο, με την sony να ισχυρίζεται μετα από επιτοπιο έλεγχο οτι είναι εντός προδιαγραφών, διαφώνησα, ήρθαν κσι την παρέλαβαν να την συγκρίνουν με μια ίδια, είπαν το ιδιο, πηγα κ εγω εκει να γίνει σύγκριση, συγκριση δεν έγινε ακριβώς γιατί δεν μπορούσαν να δουν το υλικό που είχα γραψει στην άλλη τβ, δεν είχαν βαλει κεραίες, δεν είχαν πρόσβαση στο bravia core στην άλλη tv που εχει 4κ imax περιεχομενο(!!!!!) και αφού είδαμε 2 λεπτα μέσω στριμ κοσμοτε, μίλαγαν για τον θόρυβο των καναλιών κ οχι για το σπάσιμο στα χρώματα, αγνοησαν το δικο μου υλικό, πάλι δεν το δέχθηκαν, έμεινα 8 μέρες χωρίς τηλεόραση, κ έκτοτε με αγνοούν καθώς δεν μπορώ να μιλήσω με κανέναν υπεύθυνο τηλεφωνικά και αγνοούν τα mail μου...

Είμαι σε απόγνωση, έχω χάσει τον ύπνο μου και νοιώθω εξαπατημένος.
Ούτε λόγος βέβαια για τα εξωτερικά ζητηματα ή για την σαφη και ηχογραφημένη αναφορά για αντικατάσταση με καινούργια.

Ενδεικτικά κάποιες φωτογραφίες.

Ποια είναι η γνώμη σας?

Ευχαριστώ πολύ.


Nova
20221006_012447.jpg
4k imax
20221020_025103.jpg

Digea
20221110_214523.jpg

Cosmote
20221006_012137.jpg
 
  • Sad
Reactions: vlad66

skysound

Supreme Member
28 January 2007
6,321
Θεσσαλονίκη
Μαυρο χάλι φιλε. Μαλλον χαλασμενη ειναι. Φαινεται οτι κατι παιζει με το upscale
αλλα ακομα και το 4Κ ειναι για κλαματα. Προφανως πρεπει να επιμεινεις, Η παλια με την γραμμη δεν επισκευαζεται?
 
Last edited:
  • Like
Reactions: Paris2018

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Δεν παραθέτεις καλύτερα φωτογραφίες απο καλύτερο υλικό/πηγή?

Η δεύτερη εικονα από bravia core είναι 4κ imax από το spiderman noway home!
Επίτηδες εβαλα ενδεικτικά από διαφορο υλικό,για να δείτε την συμπεριφορά της

Μαυρο χάλι φιλε. Μαλλον χαλασμενη ειναι. Φαινεται οτι κατι παιζει με το upscale
αλλα ακομα και το 4Κ ειναι για κλαματα. Προφανως πρεπει να επιμεινεις, Η παλια με την γραμμη δεν επισκευαζεται?
Την ζητησα πισω, μου είπαν ότι την έχουν στείλει εξω.
Την είχα κυριολεκτικά βιτρίνας, δυστυχώς...
 

FINIX

AVClub Fanatic
22 November 2010
10,606
Συνηγορο καταναλωτη καταγελια κατα την γνωμη μου αφου τους ενμερωσεις οτι θα προβεις σε αυτην την ενεργεια.
 
  • Like
Reactions: Paris2018

spcav

AVClub Fanatic
18 August 2006
15,829
Με τις παραπανω φωτο / υλικο, δυσκολα βγαινει ακρη.

Το πιο απλο ειναι καποια καλα αρχεια σε ενα usb stick.

Παρολα αυτα, οι παραπανω φωτο ειναι τοσο χαλια που παραπεμπουν περισσότερο σε κακό υλικό παρά σε πρόβλημα.

Θα ελεγα να το ψαξεις λιγο παραπανω (με καλό υλικό και ρυθμίσεις) πριν αρχίσεις το τρέξιμο.
 

ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π

AVClub Fanatic
25 October 2006
19,916
ΑΘΗΝΑ
πρωτα απ`ολα γιατι δεχθηκες refurbished απο την στιγμη που σου ειπαν οτι θα σου δωσουν καινουργια?
σου εδωσαν δηλαδη ενα χρεπι για αντικατασταση μια τηλεορασης 6 μηνων?
τι να πω ρε φιλε.. :sneaky:
 

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Ασφαλως και έσφαλα που δεχθηκα εξ αρχής.

Με τις ρυθμίσεις και το υλικό το έχω ψάξει σε ολα τα επίπεδα.
Είναι σίγουρα ελαττωματική η συγκεκριμένη.
 

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Η δεύτερη είναι 4κ imax ναι, οι άλλες 1080. Θα προσπαθήσω το βραδυ να αποτυπωσω από ps5 (σε παιχνίδια χωρίς hdr, με hdr είναι ελάχιστα αντιληπτό γενικα).
 

vagelis1

New member
23 April 2020
50
Απο sonycenter η αγορά και η αντικατάσταση ή από κάποια αλυσίδα ? . Με τη sony απ ευθείας μιλάς; Είναι πραγματικα εξοργιστικό να συμπεριφερονται μ αυτο τον τροπο στην Ελλάδα , οταν διαβαζεις απο χρήστες στο εξωτερικο στα φορουμ , να αγοραζουν τηλεορασεις να τις δοκιμαζουν κανα μηνα και αν δεν τους αρεσουν να τις επιστρεφουν για αλλη της αρεσκειας τους /
 

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Η αγορά από sonycenter με εγγύηση 5ετιας, η διαδικασία από την επίσημη sony μέσω της Astra service που είναι το επίσημο service τους.

Ο υπεύθυνος της sony δεν εμφανίζεται μετα την απόρριψη από το service .

Το Σάββατο μίλησα με το κατάστημα και ζήτησα την συνδρομή τους, ελπίζω σε αυτούς διότι σαν πελάτης τους μέχρι τώρα, έχω πολύ καλή εντύπωση.

Τωρα, θα δειξει.
 

vagelis1

New member
23 April 2020
50
Η αγορά από sonycenter με εγγύηση 5ετίας, η διαδικασία από την επίσημη sony μέσω της υπηρεσίας Astra που είναι το επίσημο service τους.

Ο υπεύθυνος της sony δεν εμφανίζεται μετά την απόρριψη από την υπηρεσία .

Το Σάββατο μίλησα με το κατάστημα και ζήτησα τη συνδρομή τους, ελπίζω σε αυτούς διότι σαν πελάτης τους μέχρι τώρα, έχω πολύ καλή εντύπωση.

Τώρα, θα δειξει.
Με 5η και σου καναν ιστορία; βασικά έπρεπε να σου δωσουν καινούργια κανονική του κουτιου. Παίρνεις το συμβόλαιο της 5ους και πας στα sonycenter και αν σου κάνουν νερά δικηγόρο συνήγορο καταναλωτή και τρεξτούς ! Sony και αντιπροσωπια
 

Dim-sat

Senior Member
3 March 2008
453
Εικόνα από 4k Dolby vision

20221121_231638.jpg

Κ εδω από κοντά

20221121_232723.jpg

Ps5, menu tekken 7

20221121_233500.jpg

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους, με βοηθάτε αφάνταστα.
 

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,511
Οικείο μου πρόσωπο αγόρασε A95K και στον ένα μήνα ξεκίνησαν τα ανενεργά pixels. Επιπροσθέτως παρατήρησε στο panel αφού έληξε το doa ότι έχει αμυχές σε κάποια σημεία.

Πραγματικά γελάω όταν κατηγορούν την LG για έλλειψη ποιοτικού ελέγχου ενώ οι Ιάπωνες έχουν elite προϊόντα.

Είναι επιπλέον παράδοξο να αγοράζει ο κόσμος oled από κατασκευαστές που επίσημα δεν καλύπτουν burn in ενώ η LG το έχει κάνει κατ'επανάληψη στη χώρα μας.
 
Last edited:

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
11,865
Αγιοι Αναργυροι
μήπως είναι κακορυθμισμένη η συσκευή σου;;
έκανες έστω και μόνος σου ρυθμίσεις;; γιατί η εικόνα στις φωτό σου είναι για κλάματα...

εδώ 3 φωτός από την hisense μου , που θα έλεγα ότι σαν τιβί είναι της πλάκας...

IMG_20221121_235906[1].jpg


IMG_20221122_000200[1].jpg


IMG_20221122_000241[1].jpg


ρίξε κυνήγι στην sony και άσε την astra...
ζήτα καινούργια συσκευή.. και κάτι τέτοιο μόνο η sony center μπορεί να σου δώσει.
 

Lobo10

Supreme Member
23 May 2012
3,511
μήπως είναι κακορυθμισμένη η συσκευή σου;;
έκανες έστω και μόνος σου ρυθμίσεις;; γιατί η εικόνα στις φωτό σου είναι για κλάματα...

εδώ 3 φωτός από την hisense μου , που θα έλεγα ότι σαν τιβί είναι της πλάκας...

View attachment 205426


View attachment 205427


View attachment 205428


ρίξε κυνήγι στην sony και άσε την astra...
ζήτα καινούργια συσκευή.. και κάτι τέτοιο μόνο η sony center μπορεί να σου δώσει.
Η Sony τα ρίχνει στην Astra και το αντίστροφο δυστυχώς.
 

vlad66

Moderator
Staff member
29 October 2017
11,865
Αγιοι Αναργυροι
Η Sony τα ρίχνει στην Astra και το αντίστροφο δυστυχώς.
η astra είναι για να ασχολείται με επισκευές.
αφού η συσκευή του φίλου δεν επισκευάζεται, τότε αλλαγή με νέα.
την αλλαγή θα την κάνει η sony.. η astra που θα βρει καινούργια συσκευή;;
κοροϊδεύουν κατάμουτρα!