Sony KD AG8 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

AFam

AVClub Fanatic
11 September 2006
26,961
Κανενα προβλημα και σε μενα, προχθες την εκανα οτα
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,361
Ένα σοβαρό bug που εντόπισα μετά από την αναβάθμιση σε Android 9.
Αυτό φυσικά πέρνει άλλη διάσταση ειδικότερα δε όταν προέρχεται από επίσημη αναβάθμιση OTA και όχι από usb που έχεις όλον τον χρόνο να εντοπίσεις το οποιοδήποτε πρόβλημα .
Ποιο είναι το πρόβλημα .

Υπάρχει συνεχόμενη ένδειξη της εισόδου HDMI και ανάλυσης στην οθόνη όταν το σήμα περνάει μέσω av ενισχυτή απο εξωτερικές πηγές ,έσπασα το κεφάλι μου τρεις μέρες για να μπορέσω να καταλάβω το τι ακριβώς συμβαίνει .
Οποιοδήποτε επανεκκίνηση και reset στις εργοστασιακές ρυθμίσεις δεν λύνει το πρόβλημα .
Αν απενεργοποιήσεις τον έλεγχο της HDMI μέσο του av ενισχυτή ναι μεν λύνει το πρόβλημα αλλά δεν έχεις ήχο από την ARC.
Αν προβείς από την αρχή σε ρύθμιση της Bravia επικοινωνίας με τον έλεγχο της HDMI από τον av ναι μεν λύνει το πρόβλημα αλλά την επόμενη μέρα υπάρχει ξανά το πρόβλημα .


Πιο ορθή χρήση που βρήκα είναι να πας στις ρυθμίσεις -παρακολούθηση tv - και να απενεργοποίησης το ενημερωτικό πλαίσιο ,έτσι μόνο επιλύεται το πρόβλημα φυσικά δεν είναι σωστό αφού χάνεις τις ενδείξεις στην οθόνη αλλά το να αναβοσβήνει σαν φωτορυθμικό είναι επικίνδυνο ειδικότερα όταν μιλάμε για μια oled τηλεόραση .

Τελικά ...
Ενημέρωσα το επίσημο service τους έθεσα όλα τα πιο πάνω που αναφέρω και μου απάντησαν ότι το πρόβλημα υφίσταται ,υπομονή ότι θα έρθει αναβάθμιση .

Υ.Σ Είναι κρίμα να έχεις σωστή υλοποίηση του hardware αλλά στο κομμάτι του software να είναι για τα πανηγύρια για το λειτουργικό που επέλεξες ,από την μια όντως να πηγαίνει σφαίρα και από την άλλη να χαλάς κάτι άλλο και δεν είναι πρώτη φορά που δημιουργείται πρόβλημα με το Android ναι μεν μπορείς να κάνεις πολλά ,αλλά ...!!!
 
27 April 2013
47
Η τηλεόραση με συνδεδεμένη ηχομπαρα Sony είναι πολύ αργή, δηλαδή ο ήχος αυξάνεται η μειώνεται με καθυστέρηση, όταν πατάω το menu ο ήχος αυξάνεται απότομα και για να πάω στις ρύθμισες αργεί.Γενικά αυτά τα θέματα τα είχα και στην προηγούμενη τηλεόραση που μου αντικατέστησαν.
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,361
Επιτέλους ενημέρωση για το πρόβλημα που είχα αναφέρει πιο πάνω .
Θα την κάνω και θα ενημερώσω .
Τις διάφορες ενημερώσεις που βγαίνουν μπορείτε να τις βλέπετε ακόμη και από την εφαρμογή της Sony support στο κινητό σας .
380F60AF-6317-451B-8696-29B8A9E3FEB5.png
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,361
Το πρόβλημα που είχαμε το διόρθωσαν .
Σαν πρώτη ματιά ,ίσως να είναι η καλύτερη αναβάθμιση που έχω δει από την εποχή ακόμη της AF8 που είχα στα χέρια μου .

Υ.Σ Η αναβάθμιση που έκανα έγινε OTA όχι από την θύρα USB για ευνόητους λόγους ώστε να πάρουν την ευθύνη αν δημιουργούσε πρόβλημα …
Δουλέψτε λίγο την τηλεόραση θα αντιληφθείτε μετά ότι πηγαίνει σφαίρα ,αυτά σαν πρώτη ματιά.
 

larv

New member
9 October 2006
36
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Κάνω μια ενημέρωση σχετικά με την εμπειρία που είχα με το συγκεκριμένο μοντέλο και την εξέλιξη. Αγορασμένη από το Πλαίσιο ενάμισυ χρόνο πριν (εντός εγγύησης). Εμφάνισε τα συμπτώματα της φωτογραφίας... κάτω δεξιά και πολύ αραιά, διάσπαρτα στην κορυφή του πλαισίου. Η φωτογραφία είναι ακριβώς όπως την έστειλα και στο service. Η λειτουργία της ήταν πολύ προσεγμένη, υποστηριζόμενη από UPS, αλλαγές καναλιών συχνά για να αποφύγουμε burn-in - τα συγκεκριμένα μαύρα σημάδια δεν κατάλαβα και δεν μου είπαν και τι ακριβώς είναι. Πάντως, πρώτη επικοινωνία με Πλαίσιο μου είπαν να επικοινωνήσω με τη Sony. Το έκανα (πολύ εξυπηρετικοί), με έβαλαν να τρέξω κάποια διαγνωστικά και κατέγραψαν τη βλάβη. Με παρέπεμψαν στο service που εξυπηρετείται από την astraservice. Εξυπηρετικοί και οι τελευταίοι, μου ζήτησαν στοιχεία για την τηλεόραση και μου έκλεισαν ραντεβού με τεχνικό αφού τους έστειλα φωτογραφίες με το πρόβλημα. Μετά την επίσκεψη του τεχνικού αναγνώρισαν σφάλμα που εμπίπτει στην εγγύηση και μου κανόνισαν αντικατάσταση με καινούρια μέσα σε μία εβδομάδα - αντικατάσταση η οποία πραγματοποιήθηκε κανονικά, ολοκαίνουρια τηλεόραση, ίδιο μοντέλο και την έστησαν οι ίδιοι χωρίς καμία επιπλέον χρέωση. Τώρα, ελπίζω να μην βγει κάτι παρόμοιο μετά από καιρό και στην καινούρια. Πάντως, μέχρι στιγμής όλα καλά!!!
 

Attachments

  • IMG_20210920_155108 (002).jpg
    IMG_20210920_155108 (002).jpg
    1.7 MB · Views: 39
  • Like
Reactions: MakisM

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,361
F113DFAB-1347-4BBD-BAA2-5F0362787B9A.jpegΕίναι καλό να καταγράφονται από όλους προβλήματα γενικότερα στα πάνελ ακόμη και αν αυτό ονομάζεται λογισμικό .
Η δεσποινίδα Βελγίδα σε λίγες μέρες συμπληρώνει ακριβώς δυο χρόνια σκληρής χρήσης pc ,παιχνίδια ,ταινίες .
Όλα καλά μέχρι στιγμής .
 

Attachments

  • 327D4029-FB25-4B03-B5B1-3CCEB2063479.jpeg
    327D4029-FB25-4B03-B5B1-3CCEB2063479.jpeg
    1.2 MB · Views: 28
  • 1C9DFA54-67D0-4E68-ADA6-A86B14C4ED38.jpeg
    1C9DFA54-67D0-4E68-ADA6-A86B14C4ED38.jpeg
    2.1 MB · Views: 28

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,361
Καλησπέρα σε όλα τα μέλη. Κάνω μια ενημέρωση σχετικά με την εμπειρία που είχα με το συγκεκριμένο μοντέλο και την εξέλιξη. Αγορασμένη από το Πλαίσιο ενάμισυ χρόνο πριν (εντός εγγύησης). Εμφάνισε τα συμπτώματα της φωτογραφίας... κάτω δεξιά και πολύ αραιά, διάσπαρτα στην κορυφή του πλαισίου. Η φωτογραφία είναι ακριβώς όπως την έστειλα και στο service. Η λειτουργία της ήταν πολύ προσεγμένη, υποστηριζόμενη από UPS, αλλαγές καναλιών συχνά για να αποφύγουμε burn-in - τα συγκεκριμένα μαύρα σημάδια δεν κατάλαβα και δεν μου είπαν και τι ακριβώς είναι. Πάντως, πρώτη επικοινωνία με Πλαίσιο μου είπαν να επικοινωνήσω με τη Sony. Το έκανα (πολύ εξυπηρετικοί), με έβαλαν να τρέξω κάποια διαγνωστικά και κατέγραψαν τη βλάβη. Με παρέπεμψαν στο service που εξυπηρετείται από την astraservice. Εξυπηρετικοί και οι τελευταίοι, μου ζήτησαν στοιχεία για την τηλεόραση και μου έκλεισαν ραντεβού με τεχνικό αφού τους έστειλα φωτογραφίες με το πρόβλημα. Μετά την επίσκεψη του τεχνικού αναγνώρισαν σφάλμα που εμπίπτει στην εγγύηση και μου κανόνισαν αντικατάσταση με καινούρια μέσα σε μία εβδομάδα - αντικατάσταση η οποία πραγματοποιήθηκε κανονικά, ολοκαίνουρια τηλεόραση, ίδιο μοντέλο και την έστησαν οι ίδιοι χωρίς καμία επιπλέον χρέωση. Τώρα, ελπίζω να μην βγει κάτι παρόμοιο μετά από καιρό και στην καινούρια. Πάντως, μέχρι στιγμής όλα καλά!!!
Το UPS το έκλεινες όταν έκλεινες την τηλεόραση ;
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,361
Επίσης .
Κατά την άποψη μου το UPS χρειάζεται σε υπολογιστή και όχι σε τηλεόραση αυτό συνάδει γενικότερα και με την ορθή σωστή τάση που δίνει στην τηλεόραση .
Η συγκεκριμένη τηλεόραση κάνει από μόνη της CC μετά από τέσσερις ώρες αφού την κλείσουμε κρατάει 5 λεπτά και στις δυο περιπτώσεις ακούγεται ο ρελές .
Η τροφοδοσία είναι προσεγμένη αφού βρίσκουνε πυκνωτές από την χρυσή σειρά .
Το μόνο που χρειάζεται είναι ένα πολύμπριζο ασφαλείας για την υπέρταση .
 

vagelis1

New member
23 April 2020
70
Το σωστο CC πρεπει να γινει φανταζομαι αυστηρα ανα 4 ωρες απο το 1ο λεπτο λειτουργιας της TV .Γιατι αν εγω σημερα δω τηλεοραση 3 ωρες αυριο πρεπει να δω 1 ωρα και να την κλεισω για να εχω το 4ωρο .Αν ομως αυριο δεν δω 1 ωρα και δω 4 ή 5 συνεχομενα ,και την κλεισω , τοτε το CC θα εχει γινει στις 7 με 8 ωρες και οχι στις 4 που πρεπει , κλπ κλπ . Σκεφτομαι λαθος ?
 

MakisM

Μέλος Σωματείου
12 May 2009
5,361
Η λογική αυτό λέει …
Πολλά από αυτά που έχουν γραφτεί ,έχουν γραφτεί από κατόχους που έχουν την συγκεκριμένη τηλεόραση ,όπως πχ ακόμη έχω δει να ανάβει η ένδειξη λειτουργίας εισόδου μετά από πολύωρη χρήση της που κρατάει κρύο το πάνελ ,αυτό ίσως να έχει να κάνει και με το θέμα τροφοδοσίας .
Προσωπικά δεν αγχώνομαι για κανένα CC αφήνω την tv όπως έχει προβλέψει ο κατασκευαστής να λειτουργεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές ,hardware-λογισμικό .
Τουλάχιστον όπως φαίνεται από τις πιο πάνω φωτογραφίες το πάνελ παραμένει άψογο κοντά στα δυο χρόνια σκληρής χρήσης είναι κάτι που φυσικά παρακολουθώ .
Περισσότερο θα με απασχολούσε να πετύχω άψογο πάνελ ,αλλά αυτό ισχύει για όλες τις τηλεοράσεις ακόμη και στις LCD.