Λοιπον,εχουμε και λεμε:
Οι ρυθμισεις ισχυουν για ολες τις πηγες,με τη διαφορα οτι στο τηλεοπτικο βαζουμε και την ψηφιακη αποθορυβοποιηση.
Παρολο που σε ''φυσιολογικες'' συνθηκες αυτα τα φιλτρα πρεπει να ειναι κλειστα,στη συγκεκριμενη περιπτωση επειδη το ελληνικο τηλεοπτικο ειναι για τα πανηγυρια,φωναζει απο μακρια οτι πρεπει να μπει σε λειτουργια ψηφιακης αποθορυβοποιησης και μαλιστα η Σονυ το πετυχαινει σε πολυ καλο βαθμο θα ελεγα.
Σε ολες τις αλλες περιπτωσεις θα πρεπει να μενουν κλειστα.
Χρηστης:
Θερμοκρασια χρωματος->ουδετερο
Γαμμα ->0
Φωτεινοτητα ->35-37
Αντιθεση ->95
Λειτουργια ταινιας ->αυτοματο
Κινηση ->ομαλοτητα 2(σε καποιες στιγμες μπορει να μας φανει βιντειλα,αλλα σε γενικες γραμμες κανει πολυ καλη δουλεια).
->ευκρινεια 0
HDR ->οπως και δηποτε κλειστο,χαλαει την εικονα και δημιουργει ενα σωρο βλακειες στο μαυρο.
Χρωμα στο αυτοματο.
Αυτοματη τοπικη εξασθενηση->μεσαια.
Τα αλλα ''μαυρα'' δεν τα πειραζουμε.
Και οπως προειπα για το τηλεοπτικο και μονο:
Τυχαια μειωση->μεγιστη
Ψηφιακη μειωση θορυβου->μεγιστη.
Κινηση και τα δυο κλειστα.
Αισθητηρας φωτος->κλειστο
Ζωντανα χρωματα->κλειστο.
Ελπιζω να μη ξεχασα κατι,ο,τι δεν εχω αναφερει το αφηνουμε κλειστο.
Επισημαινω παλι οτι,δεν εχω χρησιμοποιησει καποιο οργανο,ουτε καποιο πατερν.
Οι ρυθμισεις εχουν γινει βασει εμπειριας,με το ματι και αφορουν το δικο μου χωρο,τις δικες μου πηγες,στο δικο μου πανελ.
Εννοειται οτι,μολις τα πραγματα ηρεμησουν με τον ιο,θα επιληφθει ο ''γιατρος'' Μανωλης με τα εργαλεια του για την σωστοτερη ρυθμιση του πανελ.