Sony KD85XH9505 πρόβλημα στο panel

vlgeor

New member
9 September 2009
36
Κάτοχος της kd85xh9505 από σήμερα. Δυστυχώς είδα ότι στο πάνω δεξιά σημείο σε μαύρο φόντο έχει 3 led φωτισμους λευκούς. Αυτό φαίνεται μόνο σε μαύρο φόντο. Σε ολες τις άλλες περιπτώσεις τα χρώματα είναι οκ. Την τηλεόρασή την πήρα από κωτσοβολο. Είναι αιτία αντικατάστασης?
 

Attachments

  • 8B65FFA3-713D-4926-8427-584ECB9AFCA1.jpg
    8B65FFA3-713D-4926-8427-584ECB9AFCA1.jpg
    64.2 KB · Views: 226

metoxos76

Senior Member
3 October 2010
306
thessaloniki
Re: Sony KD XH9505 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Κάτοχος της kd85xh9505 από σήμερα. Δυστυχώς είδα ότι στο πάνω δεξιά σημείο σε μαύρο φόντο έχει 3 led φωτισμους λευκούς. Αυτό φαίνεται μόνο σε μαύρο φόντο. Σε ολες τις άλλες περιπτώσεις τα χρώματα είναι οκ. Την τηλεόρασή την πήρα από κωτσοβολο. Είναι αιτία αντικατάστασης?
Φαίνεται μόνο στο home menu ή και σε ταινία με μαύρο φόντο??
Χωρίς να είμαι ειδικός σε τέτοια θέματα, θεωρώ πως ναι. Είναι ελαττωματικό το πάνελ, πρέπει να πας σε άμεση αλλαγή.
 

vlgeor

New member
9 September 2009
36
Re: Sony KD XH9505 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Παντού με μαύρο φόντο. Αντικατάσταση από κωτσοβολο ή Sony?
 

metoxos76

Senior Member
3 October 2010
306
thessaloniki
Re: Sony KD XH9505 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Παντού με μαύρο φόντο. Αντικατάσταση από κωτσοβολο ή Sony?
Νομίζω ότι πρέπει να πάρεις Κωτσόβολο , σου παρέδωσαν ελλατωματικό εμπόρευμα. Πιθανόν να υπάγεται και σε επιστροφη αντικατάσταση λόγω "doa".
 

vlgeor

New member
9 September 2009
36
Re: Sony KD XH9505 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Εφιάλτης...ούτε σε αμάξι δεν μπαίνει αυτή η TV.
 

billpeppas

Moderator
Staff member
23 October 2013
3,871
Athens
Re: Sony KD XH9505 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Είσαι εντός DOA, παίρνεις και ζητάς να σου φέρουν άλλη και να έρθουν να πάρουν αυτή όπως υποχρεούνται.
 

Paris2018

Senior Member
16 September 2018
537
Re: Sony KD XH9505 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Καλησπέρα φίλε.Επιτρεψε μου να σου πω την άποψη μου και τι θα έκανα εγώ στη θέση σου.Βρισκεις τρόπο να την φορτωσεις, τους την πας στο κατάστημα και στην αλλάζουν εντός doa χωρίς δεύτερη σκέψη και πολλές κουβέντες.Αν αρνηθούν τους "αγριευεις" κιόλας με το δίκιο σου.Μην μπεις σε διαδικασία με τηλέφωνα κλπ,τέτοια ψάχνουν για να μετακυλουν τις ευθυνες.Αν πάρεις τηλέφωνο θα σου πουν να σου στείλουν τεχνικο, να τη δει, να την πάρει κλπ ενώ τα πράγματα είναι πολύ πιο απλα.Αν παρά ταύτα θέλεις να πάρεις τηλέφωνο, θα τους ξεκαθαρισεις ότι είναι συσκευή doa και ότι δεν δέχεσαι τίποτα άλλο εκτός από την άμεση αντικατάσταση.
 

midros

Established Member
13 April 2011
107
Την τελευταία φορά που πήρα τηλέφωνο στον Κωτσόβολο για να επιστρέψω προϊόν μίλησα με τρείς διαφορετικούς τύπους, με έβαλαν τρείς φορές αναμονή και περίμενα συνολικά 1 ώρα και 20 λεπτά. Στο τέλος βαρέθηκα, το 'κλεισα και αποφάσισα να κρατήσω το προϊόν. Φυσικά για μένα Κωτσόβολος τέλος, ούτε απ' έξω.
 

GIORGOS L

New member
5 June 2019
32
πας αυτοπροσωπως τη πρωτη φορα με τη φωτογραφια που δειχνει το προβλημα και μετα τους πας τη τηλεοραση, αν δεν ερθουν αυτοι να τη παρουν
 

skysound

Supreme Member
28 January 2007
5,628
Θεσσαλονίκη
Τοσα λεφτα που κανει δεν ειναι να το πολυσκεφτει κανεις. Πληρωσε εναν μεταφορεα και πετα την καταμεσης στον
μαγαζι του κωτσοβολου. Δειξ τους και την φωτογραφια που ανεβασες εδω και ζητα αλλη επι τοπου.
(DOA παντως δεν ειναι)
 

GIORGOS L

New member
5 June 2019
32
αν και πιστευω οτι και ο κωτσοβολος θα φερθει σωστα στη συγκεκριμενη περιπτωση, εχω να πω οτι σονυ τηλεοραση και μαλιστα τοσο ακριβη, μονο απο τα κεντρικα της σονυ. τη φερνουν οι ιδιοι στο σπιτι και τη στηνουν κανονικα.
 

vlgeor

New member
9 September 2009
36
Ο κωτσοβολος δέχτηκε άμεσα το doa. Αναμένω αντικατάσταση. Η συμπεριφορά των ανρθωπων στο σέρβις ππυ ήταν οι καθηλην αρμόδιοι ήταν άψογη. Μέχρι να φτάσω όμως να μιλήσω μαζί τους εφτυσα αίμα. Ελπίζω να προχωρήσει η αντικατάσταση χωρίς εκπλήξεις. Επίσης έχω ένα άγχος για το πως θα είναι το νέο πάνελ...ελπίζω απλά να ήμουν άτυχος και να μην είναι σύνηθες φαινόμενο..
 

winlink

AVClub Enthusiast
Μία εβδομάδα σχεδόν μετά, τι νέα; Έγινε η αντικατάσταση; OK το νέο τέρας; Φαντάζομαι ήρθαν και πήραν την παλιά την ώρα που έφεραν την νέα.
 

vlgeor

New member
9 September 2009
36
Μια εβδομάδα μετά δεν έγινε ακόμη η αντικατάσταση...καθημερινή επικοινωνία και απάντηση του τύπου θα σας καλέσει κάποιος να κάνετε την διαδικασία...το τεχνικό τμήμα επιμένει ότι θα καταχωρήσει πάλι το αίτημα κατ επείγον να ολοκληρωθεί το doa. Αλλά κανένας δεν επικοινωνούσε για την αντικατασταση....εν τέλει εχθές ήμουν έτοιμος για καταγγελία κάτι το οποίο τους ενημέρωσα και έδωσα μια ώρα προθεσμία να με καλέσει κάποιος εκ μέρους της εταιρίας..κάτι το οποίο έκαναν και κλείσαμε ραντεβού να παραλάβω την καινούργια την Τρίτη εκτός απροόπτου...

Μεγάλη ταλαιπωρία παιδιά
 

Paris2018

Senior Member
16 September 2018
537
Δυστυχώς όπως ακριβώς τα είχα πει...Φίλε skysound γιατί είπες σε προηγούμενο μήνυμα σου ότι δεν είναι doa;
 

Lobo10

AVClub Addicted Member
23 May 2012
2,514
Athens
To doa (dead on arrival) αναφερεται απ'οσο ξερω σε συσκευες που εξ'αρχης
δεν ειναι δυνατον να τεθουν σε λειτουργια.
Το DOA αναφέρεται σε κάθε πρόβλημα που θα βγάλει ένα προϊόν μέσα στις πρώτες 7 έως 15 (Ανάλογα το κατάστημα ή τον κατασκευαστή) ημερολογιακές ημέρες και δικαιούσαι αντικατάσταση με νέο και όχι επισκευή.
 

vlgeor

New member
9 September 2009
36
10 μέρες είναι το doa σε αυτήν. Το γράφει και η απόδειξη αγοράς επάνω. Το πάνελ παιδιά ειανι προβληματικό . είναι περίπτωση doa και αναγνωρίζετσι από το τεχνικό τμήμα της εταιρίας πού το αγόρασα. Άλλο τμήμα καθυστερούσε την εφαρμογή