Επειδή εδώ δεν είμαστε μόνο για να γκρινιάζουμε αλλά να αποδίδουμε και τα εύσημα εκεί που αξίζουν θα σας περιγράψω λίγο την εμπειρία μου με τον συγκεκριμένο προβολέα και την αντιμετώπιση που είχα σαν πελάτης.
Όπως είχα γράψει και στο Avforum είχα παρατηρήσει μια ασυνήθιστα γρήγορη πτώση της φωτεινότητας του προβολέα μετά τις πρώτες 30 ώρες και μέχρι τις 100.
Αυτή η πτώση μετρήθηκε με ειδικό όργανο απο τον Μανώλη Καστρουνή και ήταν της τάξης του 40% περίπου πράγμα περίεργο και σε κάθε περίπτωση μη αποδεκτό.
Από τις 100 και μέχρι τις 248 ώρες που έχει τώρα η λάμπα εξακολουθούσε να χάνει φωτεινότητα αλλά σε πιο αργούς ρυθμούς.
Για όλα αυτά, είχα ενημερώσει το κατάστημα που είχα αγοράσει τον προβολέα, την "ΗΧΟΚΙΝΗΣΗ", και ειδικότερα τον κ. Λουκά Σακελαρίου ο οποίος συμφώνησε οτι κάτι δεν πάει καλά με τη λάμπα και θα έκανε ότι περνούσε απο το χέρι του, σε συνεργασία με τη SONY Hellas, ώστε να βρεθεί λύση στο πρόβλημά μου.
Σήμερα το πρωί λοιπόν δέχτηκα ένα τηλεφώνημα απο τοκ κ.Σακελαρίου ο οποίος μου ανακοίνωσε οτι η λάμπα του Ruby θα αντικατασταθεί ΔΩΡΕΑΝ από την αντιπροσωπεία εντός των ημερών.
Μέσα απο το δικό μας forum λοιπόν θα ήθελα να ευχαριστήσω την αντιπροσωπεία της SONY, το κατάστημα "Ηχοκίνηση" και ειδικά τον κ.Σακελαρίου για την άψογη και άκρως επαγγελματική συμπεριφορά τους και να τους διαβεβαιώσω οτι η καλύτερη διαφήμιση γιά όλους είναι ο ευχαριστημένος πελάτης.
Όπως είχα γράψει και στο Avforum είχα παρατηρήσει μια ασυνήθιστα γρήγορη πτώση της φωτεινότητας του προβολέα μετά τις πρώτες 30 ώρες και μέχρι τις 100.
Αυτή η πτώση μετρήθηκε με ειδικό όργανο απο τον Μανώλη Καστρουνή και ήταν της τάξης του 40% περίπου πράγμα περίεργο και σε κάθε περίπτωση μη αποδεκτό.
Από τις 100 και μέχρι τις 248 ώρες που έχει τώρα η λάμπα εξακολουθούσε να χάνει φωτεινότητα αλλά σε πιο αργούς ρυθμούς.
Για όλα αυτά, είχα ενημερώσει το κατάστημα που είχα αγοράσει τον προβολέα, την "ΗΧΟΚΙΝΗΣΗ", και ειδικότερα τον κ. Λουκά Σακελαρίου ο οποίος συμφώνησε οτι κάτι δεν πάει καλά με τη λάμπα και θα έκανε ότι περνούσε απο το χέρι του, σε συνεργασία με τη SONY Hellas, ώστε να βρεθεί λύση στο πρόβλημά μου.
Σήμερα το πρωί λοιπόν δέχτηκα ένα τηλεφώνημα απο τοκ κ.Σακελαρίου ο οποίος μου ανακοίνωσε οτι η λάμπα του Ruby θα αντικατασταθεί ΔΩΡΕΑΝ από την αντιπροσωπεία εντός των ημερών.
Μέσα απο το δικό μας forum λοιπόν θα ήθελα να ευχαριστήσω την αντιπροσωπεία της SONY, το κατάστημα "Ηχοκίνηση" και ειδικά τον κ.Σακελαρίου για την άψογη και άκρως επαγγελματική συμπεριφορά τους και να τους διαβεβαιώσω οτι η καλύτερη διαφήμιση γιά όλους είναι ο ευχαριστημένος πελάτης.
Last edited: