Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Service, Βλάβες, Επισκευές
sos pioneer bdp-51!!!!
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="vout" data-source="post: 824772" data-attributes="member: 3626"><p>Σήμερα έχω νεότερα(κηδεία).</p><p>Μου είπαν ότι θέλει τελικά <span style="color: Blue"><u><strong><em>αλλαγη πλακέτας</em></strong></u></span>. Επειδή το κόστος της πλακέτας είναι μεγαλύτερο από την αξία της ίδιας της συσκευής, μου πρότειναν να πάρω καινούργιο με έκπτωση 70 ευρώ η κάποιο άλλο μεγαλύτερο μοντέλο με μεγαλύτερη έκπτωση(όλα όμως θα χρειάζονται αναβάθμιση την οποία όμως μετά από αυτό που μου συνέβη ούτε που να την ακούω θέλω). </p><p>Τους ξαναρώτησα αν αυτή η ζημιά <span style="color: Blue"><strong><em>οφείλεται στην ατυχία που είχα να μου κολλήσει κατά την αναβάθμιση και μου απάντησαν καταφατικά. </em></strong></span></p><p>Ύστερα τους ρώτησα για την εγγύηση και μου είπαν ότι αναφέρεται επακριβώς, και στο manual της συσκευής άλλα και στη διαδικασία αναβάθμισης ,ότι την κάνεις <span style="color: Blue"><u><em><strong>με δική σου ευθύνη και αν κάτι πάει στραβά η εγγύηση δεν το καλύπτει. </strong></em></u></span>Όταν τους είπα ότι αν ήξερα από την αρχή ότι κάποιο σφάλμα στην αναβάθμιση θα μου στοιχίσει ολόκληρη τη συσκευή δεν θα το έκανα ποτέ , επικαλέστηκαν πάλι ότι το γράφει η διαδικασία. </p><p></p><p>Τους είπα ότι η διαδικασία αναφέρει ότι αν συμβεί αυτό που συνεβει σε μένα να το πάω στο<span style="color: Blue"><u><em><strong> σέρβις για επιδιόρθωση και όχι για ολική καταστροφή</strong></em></u></span>( αναρωτιέμαι αν όλοι οι κάτοχοι blue-ray players <span style="color: Blue"><u><em><strong>τα γνωρίζουν όλα αυτά,κινδύνους ολικής καταστροφής και απώλεια εγγύησης). </strong></em></u></span></p><p></p><p><span style="color: Blue"><u><em><strong>Επέμεναν και επιμένουν ότι δεν προτείνουν αναβάθμιση</strong></em></u></span> και αν αυτή γίνεται, τότε γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του πελάτη και η εγγύηση δεν τον καλύπτει.</p><p></p><p>Συμπέρασμα η pioneer έχασε ένα πελάτη της και <span style="color: Blue"><u><em><strong>διέψευσε το όνομα της(</strong></em></u></span>η ειρωνεία είναι ότι το αγόρασα για το όνομα της) και εγώ κλαίω τα 460 ευρώ που έδωσα αλλά και την ψυχική μου καταπόνηση.</p><p></p><p>Τι να κανω?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vout, post: 824772, member: 3626"] Σήμερα έχω νεότερα(κηδεία). Μου είπαν ότι θέλει τελικά [COLOR="Blue"][U][B][I]αλλαγη πλακέτας[/I][/B][/U][/COLOR]. Επειδή το κόστος της πλακέτας είναι μεγαλύτερο από την αξία της ίδιας της συσκευής, μου πρότειναν να πάρω καινούργιο με έκπτωση 70 ευρώ η κάποιο άλλο μεγαλύτερο μοντέλο με μεγαλύτερη έκπτωση(όλα όμως θα χρειάζονται αναβάθμιση την οποία όμως μετά από αυτό που μου συνέβη ούτε που να την ακούω θέλω). Τους ξαναρώτησα αν αυτή η ζημιά [COLOR="Blue"][B][I]οφείλεται στην ατυχία που είχα να μου κολλήσει κατά την αναβάθμιση και μου απάντησαν καταφατικά. [/I][/B][/COLOR] Ύστερα τους ρώτησα για την εγγύηση και μου είπαν ότι αναφέρεται επακριβώς, και στο manual της συσκευής άλλα και στη διαδικασία αναβάθμισης ,ότι την κάνεις [COLOR="Blue"][U][I][B]με δική σου ευθύνη και αν κάτι πάει στραβά η εγγύηση δεν το καλύπτει. [/B][/I][/U][/COLOR]Όταν τους είπα ότι αν ήξερα από την αρχή ότι κάποιο σφάλμα στην αναβάθμιση θα μου στοιχίσει ολόκληρη τη συσκευή δεν θα το έκανα ποτέ , επικαλέστηκαν πάλι ότι το γράφει η διαδικασία. Τους είπα ότι η διαδικασία αναφέρει ότι αν συμβεί αυτό που συνεβει σε μένα να το πάω στο[COLOR="Blue"][U][I][B] σέρβις για επιδιόρθωση και όχι για ολική καταστροφή[/B][/I][/U][/COLOR]( αναρωτιέμαι αν όλοι οι κάτοχοι blue-ray players [COLOR="Blue"][U][I][B]τα γνωρίζουν όλα αυτά,κινδύνους ολικής καταστροφής και απώλεια εγγύησης). [/B][/I][/U][/COLOR] [COLOR="Blue"][U][I][B]Επέμεναν και επιμένουν ότι δεν προτείνουν αναβάθμιση[/B][/I][/U][/COLOR] και αν αυτή γίνεται, τότε γίνεται με αποκλειστική ευθύνη του πελάτη και η εγγύηση δεν τον καλύπτει. Συμπέρασμα η pioneer έχασε ένα πελάτη της και [COLOR="Blue"][U][I][B]διέψευσε το όνομα της([/B][/I][/U][/COLOR]η ειρωνεία είναι ότι το αγόρασα για το όνομα της) και εγώ κλαίω τα 460 ευρώ που έδωσα αλλά και την ψυχική μου καταπόνηση. Τι να κανω? [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Audio / Video
Service, Βλάβες, Επισκευές
sos pioneer bdp-51!!!!
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…