Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Παρουσιάσεις Ταινιών - Αφιερώματα
Steven Spielberg... επάγγελμα: παραμυθάς
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Lepton" data-source="post: 763832" data-attributes="member: 277"><p>Το 1941 είναι από τις λίγες κωμωδίες που γέλασα τόσο πολύ, αν και μόνος μου. Αλλά έχω να το δω καμιά 15αριά χρόνια.</p><p></p><p>Τις Στενές Επαφές την είδα πρώτη φορά πριν μερικούς μήνες και δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε. Βέβαια, είναι αρκετά δύσκολο να κρίνεις ένα τέτοιο είδος τόσα χρόνια μετά.</p><p></p><p>Το A.I. είναι δύσκολο να το εκτιμήσεις, αφενός διότι ήταν δύο σκηνοθέτες, αφετέρου διότι ήταν πολύ άνιση ταινία, και σεναριακά και σκηνοθετικά.</p><p></p><p>Ε.Τ., Hook, Indiana (το 4ο δεν το έχω δει), Minority Report (εκτός από το τελευταίο πεντάλεπτο), Terminal από αυτά που μου άρεσαν (αλλά δεν ξετρελάθηκα) όταν τα είδα. Jurrasic, Catch me if you can μετριότερα. Τα υπόλοιπα δεν τα έχω δει. Το The Duel είναι η πρώτη μου προτεραιότητα.</p><p></p><p>Εμένα δεν μου φαίνεται ότι έχει κάποια ιδιαίτερη γραφή, ώστε να χαρακτηριστεί auter, αλλά ίσως αυτό οφείλεται στο ότι έχει σε μεγάλο βαθμό βάλει τη σφραγίδα του στο σύγχρονο αμερικάνικο σινεμά. Πώς λοιπόν μπορούμε να κρίνουμε έναν καλλιτέχνη που είναι ουσιαστικά ρυθμιστής αυτού που λέμε mainstream, όταν τείνουμε να ταυτίζουμε την ποιότητα με την απόσταση από αυτό; Υπό αυτή την έννοια, θα μπορούσαμε να τον παραλληλίσουμε με τη Madonna, αν και νομίζω ότι εκείνη τα καταφέρνει καλύτερα.</p><p></p><p>Εν τέλει, ο Spielberg είναι αρκετά πιθανό να με διασκεδάσει. Σπάνια θα με καταπλήξει και σε καμία περίπτωση δεν τον τοποθετώ στους προσωπικούς αγαπημένους μου.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lepton, post: 763832, member: 277"] Το 1941 είναι από τις λίγες κωμωδίες που γέλασα τόσο πολύ, αν και μόνος μου. Αλλά έχω να το δω καμιά 15αριά χρόνια. Τις Στενές Επαφές την είδα πρώτη φορά πριν μερικούς μήνες και δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε. Βέβαια, είναι αρκετά δύσκολο να κρίνεις ένα τέτοιο είδος τόσα χρόνια μετά. Το A.I. είναι δύσκολο να το εκτιμήσεις, αφενός διότι ήταν δύο σκηνοθέτες, αφετέρου διότι ήταν πολύ άνιση ταινία, και σεναριακά και σκηνοθετικά. Ε.Τ., Hook, Indiana (το 4ο δεν το έχω δει), Minority Report (εκτός από το τελευταίο πεντάλεπτο), Terminal από αυτά που μου άρεσαν (αλλά δεν ξετρελάθηκα) όταν τα είδα. Jurrasic, Catch me if you can μετριότερα. Τα υπόλοιπα δεν τα έχω δει. Το The Duel είναι η πρώτη μου προτεραιότητα. Εμένα δεν μου φαίνεται ότι έχει κάποια ιδιαίτερη γραφή, ώστε να χαρακτηριστεί auter, αλλά ίσως αυτό οφείλεται στο ότι έχει σε μεγάλο βαθμό βάλει τη σφραγίδα του στο σύγχρονο αμερικάνικο σινεμά. Πώς λοιπόν μπορούμε να κρίνουμε έναν καλλιτέχνη που είναι ουσιαστικά ρυθμιστής αυτού που λέμε mainstream, όταν τείνουμε να ταυτίζουμε την ποιότητα με την απόσταση από αυτό; Υπό αυτή την έννοια, θα μπορούσαμε να τον παραλληλίσουμε με τη Madonna, αν και νομίζω ότι εκείνη τα καταφέρνει καλύτερα. Εν τέλει, ο Spielberg είναι αρκετά πιθανό να με διασκεδάσει. Σπάνια θα με καταπλήξει και σε καμία περίπτωση δεν τον τοποθετώ στους προσωπικούς αγαπημένους μου. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Παρουσιάσεις Ταινιών - Αφιερώματα
Steven Spielberg... επάγγελμα: παραμυθάς
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…