καλό για την χώρα μας να γίνονται επισκέψεις από εκπροσώπους τέτοιων εταιρειών που έχουν παγκόσμια απήχηση και παγκόσμιο κοινό.
Η άποψή μου:
Εχω δει στην πράξη κάποιες stewart οθόνες και ποτέ δεν με έπεισαν, δεν είδα τίποτα το συνταρακτικό που να δικαιολογούν τα χιλιάρικα που ζητάνε. Τρελά overpriced τιμολογιακή πολιτική. Και είναι τραγελαφικό το γεγονός να κοστίζει πλέον μια οθόνη παραπάνω απ' όσο ο προβολέας. Είναι ακριβώς η ίδια περίπτωση που δίνουν κάποιοι χιλιάρικα για ένα μέτρο καλώδιο ρεύματος για να ακούσουνε μεστές μεσαίες..... σε ένα σαλονάκι.
καλό για την χώρα μας να γίνονται επισκέψεις από εκπροσώπους τέτοιων εταιρειών που έχουν παγκόσμια απήχηση και παγκόσμιο κοινό.
Η άποψή μου:
Εχω δει στην πράξη κάποιες stewart οθόνες και ποτέ δεν με έπεισαν, δεν είδα τίποτα το συνταρακτικό που να δικαιολογούν τα χιλιάρικα που ζητάνε. Τρελά overpriced τιμολογιακή πολιτική. Και είναι τραγελαφικό το γεγονός να κοστίζει πλέον μια οθόνη παραπάνω απ' όσο ο προβολέας. Είναι ακριβώς η ίδια περίπτωση που δίνουν κάποιοι χιλιάρικα για ένα μέτρο καλώδιο ρεύματος για να ακούσουνε μεστές μεσαίες..... σε ένα σαλονάκι.
Μια φορά έχω δει stewart, είμαι ιδιαίτερα νέος στον χώρο του hc με προβολέα, και σίγουρα με πολύ μικρή εμπειρία για να κρίνω αλλα....
Αυτό που εγω έχω καταλάβει θεωρώντας τον εαυτό που σκεπτόμενο καταναλωτή είναι ότι συμφέρει πάρα πολλούς να συντηρούνται ένα σωρό μύθοι...
Πράγματα που στηρίζονται στον υποκειμενικό παράγοντα και πολλές φορές κινούνται σε placebo όρια είναι και αυτά που αποφέρουν τεράστια κέρδη σε κάποιους.
Ποιοι είναι αυτοί που βγάζουν κανόνες ποσοστιαίους για το πόσο τις εκατό θα πρέπει να κοστίζουν τα καλώδια σου σε σχέση με το υπόλοιπο συστημά σου;
Ποιοί επίσης ότι το κέρδος που έχεις με μια οθόνη χιλιάδων ευρώ αξίζει έστω και τα μισά χρήματα απ'οτι σου ζητάνε (αν το έχεις τελικά);
Ποιοι είναι αυτοί που πολύ εύκολα χαρακτηρίζουν τον οποιοδήποτε δεν επιτρέπει στον εαυτό του να μπει σε αυτό το placebo τριπάκι ως "άσχετο" ή στην καλύτερη "χαμηλών απαιτήσεων θεατή/ακροατή";
Εδω και κάποιους μήνες που αποφάσισα ξανά να ασχοληθώ με τον ήχο και τελικά και με την εικόνα, στήνοντας ένα -για κάποιους- χαμηλού κόστους σύστημα, η όλη εμπειρία μου απο τον χώρο (κυρίως απο τα καταστήματα) πραγματικά με ξενέρωσε, αλλά δεν τους έκανα την χάρη να με παρασύρουν. Η εικόνα μου έρχεται ψηφιακή και κλειδώνει μια χαρά με καλώδιο hdmi 8 μέτρων απο το ebay κόστους 15 ευρώ και όχι 120Ευρω + που ΕΠΡΕΠΕ να πάρω σύμφωνα με τους πωλητές για να έχω σημα.....καμπάνα. Η βάση οροφής του προβολέα αγοράστηκε 15 ευρώ απο γνωστό μαγαζί ηλεκτρονικού εξοπλισμού και όχι 120 ευρώ που μου την έδινε ακριβως την ίδια το ίδιο και ΠΟΛΥ γνωστό μαγαζί. Η οθόνη μου ήρθε απο Γερμανία με 340 ευρώ και είμαι υπερ-ευχαριστημένος (χαμηλών απαιτήσεων είπαμε ...βέβαια) και δεν έδωσα 600 Ευρώ για την πιο φθηνή που μου πρότειναν στο ίδιο κατάστημα για να...αξιοποιήσω τον προβολέα μου και να μην τον χαντακώσω όπως μου είπαν. Τέλος ο προβολέας αγοράστηκε απο το μαγαζί που δεν με ρώτησαν ούτε τι ήχο έχω, ούτε αν θέλω μαζί και καλώδια, ούτε αν θέλω πανί, ούτε αν θέλω βάση.
Ξεκίνησα θέλωντας απλά να γράψω ότι συμφωνώ με την άποψη του Τάσου, παραθέτωντας το μυνημά του αλλά με αφορμή το μυνημά του μάλλον ξέφυγα λίγο...
Συμφωνώ με την τοποθέτησή σου λοιπόν Τάσο -bye-
Εύχομαι να μην αποκτήσεις ποτέ μεγαλύτερη και αρχίζεις να βλέπεις και να ακούς διάφορα...:rofl:
Αν δεν βλέπεις ή δεν ακούς αυτό το κάτι, πάει να πει πως δεν υπάρχει για σένα, οπότε κάθε περαιτέρω συζήτηση περιττεύει. Ας βλέπουν οι άλλοι όσα έβλεπε ο Μπρους Γουίλις στην 6η αίσθηση και ας ακούν όσα άκουγε η Ιωάννα της Λωραίνης.
Για δείξετε μου μια οθόνη με καλύτερη εμφάνιση για ON WALL (όχι ταβάνι) σε κυριλέ σαλόνι, καλύτερη κατασκευή, Γκρι για θέαση με ελφρύ φως, ηλεκτρική που να μην ζαρώνει (κι έχω δει ΠΟΛΛΕΣ) και κέρδος ΠΑΝΩ από 1.25 χωρίς να ρημάζει τα χρώματα? Με την ανάλογη υποστήριξη που αν έχει ψεγάδι σου φέρνουν άλλη?
Σε 2.40 κυρτή 130" (που έχω) τι επιλογές υπάρχουν φθηνές και όχι από παλετόξυλα αλλά από αλουμίνιο? (Ξέρω αλλά όχι φθηνές).
Σε οθόνη που βγαίνει από το πάτωμα τι υπάρχει στην αγορά?
Μην τα ισοπεδώνουμε όλα δεν είναι τυχαία αυτό που είναι η Stewart κι έχει πολύ σοβαρό R&D στην τεχνολογία υλικών. Σίγουρα δεν είναι για όλους, σίγουρα μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου κι αλλιώς. Δεν ξέρω κανέναν με Stewart που το έχει μετανιώσει όμως ενώ αντίθετα ξέρω πολλούς με άλλες που τις έχουν αλλάξει ή πρέπει να τις αλλάξουν ή το μετάνιωσαν. Κι έχω δει πολλές οθόνες.
Re: Απάντηση: Stewart Filmscreen και τι κάνει τις οθόνες της ξεχωριστές;
Υπεροκοστολογημένες στην Ελλάδα αλλά όταν φέρνεις ένα κουτί 4 μέτρα 55 κιλά από Αμερική μόνο τα μεταφορικά είναι αρκετά μαζί με την ασφάλεια. Στην Αμερική είναι καλύτερες οι τιμές και γι'αυτό πουλάει. Αλλά οταν θες συγκεκριμένα πράγματα από οθόνη και δεν έχεις άλλη επιλογή θα πρέπει να επωμιστείς το έξτρα κόστος.
Σκέψου λίγο αυτά που ρωτώ και δες τι άλλες επιλογές υπάρχουν.
Δεν εννοώ ότι το 1.25 gain ρημάζει τα χρώματα γενικά. Studiotek 130 χρησιμοποιώ που είναι και το reference υλικό στη βιομηχανία. Εννοώ οθόνη όπως η Cabaret που να συνδιάζει ΟΛΑ αυτά που λέω (45 κιλά ηλεκτρική) με γκρι πανί και 1.25 gain και να μην κάνει το άσπρο γκρι. Μην ψάχνεις δεν θα βρεις και γι'αυτό την πούλησα 4,000 χωρίς βάσεις τοίχου και χωρίς τηλεκοντρολ 110" μεταχειρισμένη (είναι έξτρα). Κατάλογο 8,500.
Τα ίδια και με τις κυρτές 2.40.
Μακάρι να ήταν σαφώς πιο φθηνές στην Ελλάδα αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις δεν υπάρχουν εναλλακτικές αλλιώς δεν θα τις πλήρωνε κανείς.
Υπεροκοστολογημένες στην Ελλάδα αλλά όταν φέρνεις ένα κουτί 4 μέτρα 55 κιλά από Αμερική μόνο τα μεταφορικά είναι αρκετά μαζί με την ασφάλεια. Στην Αμερική είναι καλύτερες οι τιμές και γι'αυτό πουλάει. Αλλά οταν θες συγκεκριμένα πράγματα από οθόνη και δεν έχεις άλλη επιλογή θα πρέπει να επωμιστείς το έξτρα κόστος.
Σκέψου λίγο αυτά που ρωτώ και δες τι άλλες επιλογές υπάρχουν.
Δεν εννοώ ότι το 1.25 gain ρημάζει τα χρώματα γενικά. Studiotek 130 χρησιμοποιώ που είναι και το reference υλικό στη βιομηχανία. Εννοώ οθόνη όπως η Cabaret που να συνδιάζει ΟΛΑ αυτά που λέω (45 κιλά ηλεκτρική) με γκρι πανί και 1.25 gain και να μην κάνει το άσπρο γκρι. Μην ψάχνεις δεν θα βρεις και γι'αυτό την πούλησα 4,000 χωρίς βάσεις τοίχου και χωρίς τηλεκοντρολ 110" μεταχειρισμένη (είναι έξτρα). Κατάλογο 8,500.
Τα ίδια και με τις κυρτές 2.40.
Μακάρι να ήταν σαφώς πιο φθηνές στην Ελλάδα αλλά σε ορισμένες περιπτώσεις δεν υπάρχουν εναλλακτικές αλλιώς δεν θα τις πλήρωνε κανείς.
Τι να σου πω? Δεν έχω μεγάλη εμπειρία με οθόνες (μια screenline είχα και έχω ακόμα από το 2006 και αυτή τη στιγμή την χρησιμοποιώ σαν δεύτερη). Έχω βολευτεί με τη γυψοσανίδα μου και μιας και ο αισθητήρας και τα μάτια μου λένε ότι όλα βαίνουν καλώς, μένω σε αυτήν.
Από 'κει και πέρα, ελεύθερος είναι ο καθένας να διαθέτει όσα χιλιάρικα αντέχει η τσέπη του, αν πιστεύει ότι αυτή του η αγορά προσφέρει στην εικόνα του ή το έξτρα κόστος είναι απαραίτητο για τις ειδικές συνθήκες του χώρου του.
Υ
Δεν εννοώ ότι το 1.25 gain ρημάζει τα χρώματα γενικά. Studiotek 130 χρησιμοποιώ που είναι και το reference υλικό στη βιομηχανία. Εννοώ οθόνη όπως η Cabaret που να συνδιάζει ΟΛΑ αυτά που λέω (45 κιλά ηλεκτρική) με γκρι πανί και 1.25 gain και να μην κάνει το άσπρο γκρι. Μην ψάχνεις δεν θα βρεις και γι'αυτό την πούλησα 4,000 χωρίς βάσεις τοίχου και χωρίς τηλεκοντρολ 110" μεταχειρισμένη (είναι έξτρα). Κατάλογο 8,500.
Καλά για το τι είναι reference υλικό οι απόψεις διίστανται. Το ίδιο θα μπορούσαμε να πούμε και για τις JKP της Da Lite. Όπου εκεί έχει επιλογή μεταξύ τριών gain που δεν πάνε στο 1.25.
Μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις (λίγες) να μην υπάρχει αντίστοιχη οθόνη άλλου κατασκευαστή από κάποια που έχει η Stewart. Το ίδιο όμως ισχύει και τούμπαλιν, καθώς η Stewart δεν έχει αντίστοιχα μοντέλα της Da Lite για παράδειγμα.
Είχα Stewart, την έδωσα. Όχι γιατί δεν ήταν καλή, αλλά γιατί ήταν μικρή. Πήγα σε σημαντικά φτηνότερη μεγαλύτερη και ούτε και θυμάμαι να έχω ξανασχοληθεί από τότε. :damnyou:
Καλά για το τι είναι reference υλικό οι απόψεις διίστανται. Το ίδιο θα μπορούσαμε να πούμε και για τις JKP της Da Lite. Όπου εκεί έχει επιλογή μεταξύ τριών gain που δεν πάνε στο 1.25.
Μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις (λίγες) να μην υπάρχει αντίστοιχη οθόνη άλλου κατασκευαστή από κάποια που έχει η Stewart. Το ίδιο όμως ισχύει και τούμπαλιν, καθώς η Stewart δεν έχει αντίστοιχα μοντέλα της Da Lite για παράδειγμα.
Είχα Stewart, την έδωσα. Όχι γιατί δεν ήταν καλή, αλλά γιατί ήταν μικρή. Πήγα σε σημαντικά φτηνότερη μεγαλύτερη και ούτε και θυμάμαι να έχω ξανασχοληθεί από τότε. :damnyou:
Δεν αγόρασα. Η stewart είχε περισσέψει αλλά ήταν μόλις 82 ιντσες (αν θυμάμαι καλά) και η καινούργια ήταν αγορασμένο μόνο το υλικό (συγκεκριμένα το High Contrast Cinema Vision της Da Lite που είναι μόνο για σταθερές) το οποίο για 100 ίντσες περίπου πήγε 300 ευρώ.
καλό για την χώρα μας να γίνονται επισκέψεις από εκπροσώπους τέτοιων εταιρειών που έχουν παγκόσμια απήχηση και παγκόσμιο κοινό.
Η άποψή μου:
Εχω δει στην πράξη κάποιες stewart οθόνες και ποτέ δεν με έπεισαν, δεν είδα τίποτα το συνταρακτικό που να δικαιολογούν τα χιλιάρικα που ζητάνε. Τρελά overpriced τιμολογιακή πολιτική. Και είναι τραγελαφικό το γεγονός να κοστίζει πλέον μια οθόνη παραπάνω απ' όσο ο προβολέας. Είναι ακριβώς η ίδια περίπτωση που δίνουν κάποιοι χιλιάρικα για ένα μέτρο καλώδιο ρεύματος για να ακούσουνε μεστές μεσαίες..... σε ένα σαλονάκι.
Καλά για το τι είναι reference υλικό οι απόψεις διίστανται. Το ίδιο θα μπορούσαμε να πούμε και για τις JKP της Da Lite. Όπου εκεί έχει επιλογή μεταξύ τριών gain που δεν πάνε στο 1.25.
Μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις (λίγες) να μην υπάρχει αντίστοιχη οθόνη άλλου κατασκευαστή από κάποια που έχει η Stewart. Το ίδιο όμως ισχύει και τούμπαλιν, καθώς η Stewart δεν έχει αντίστοιχα μοντέλα της Da Lite για παράδειγμα.
μα φιλε μου......και η studiotek 130(1.3 gain) της stewart....του jkp ειναι
.......μαλιστα ειναι μια αναβαθμιση απο το καλυτερο υλικο που υπαρχει εως σημερα(της studiotek 100) σε gain 1.3
οι οθονες της dalite(jkp)ειναι καλες αλλα λιγο πισω σε σχεση με της stewart
......την 0.6 τι την ηθελε...!!!!!!!
οσοι κανουν τεστ(για σοβαρους μιλαω)παιζουν με stewart και συγκεκριμενα με την studiotek 100
....τελος να πουμε οτι η stewart εχει ολες εκεινες τις επιστρωσεις με το μεγεθος και την ιδιαιτεροτητα που θελετε στην κατασκευη της για τον χωρο σας.......αλλα πρεπει να βαλετε το χερι στην τσεπη...δυστυχως
....
δεν πουλαω ειδη οπτικοακουστικης.....:flipout:
μιλαω σαν κατοχος stewart εδω και 8 χρονια και οσα εχουν δει τα ματακια μου
μα φιλε μου......και η studiotek 130(1.3 gain) της stewart....του jkp ειναι
.......μαλιστα ειναι μια αναβαθμιση απο το καλυτερο υλικο που υπαρχει εως σημερα(της studiotek 100) σε gain 1.3
οι οθονες της dalite(jkp)ειναι καλες αλλα λιγο πισω σε σχεση με της stewart
......την 0.6 τι την ηθελε...!!!!!!!
οσοι κανουν τεστ(για σοβαρους μιλαω)παιζουν με stewart και συγκεκριμενα με την studiotek 100
....τελος να πουμε οτι η stewart εχει ολες εκεινες τις επιστρωσεις με το μεγεθος και την ιδιαιτεροτητα που θελετε στην κατασκευη της για τον χωρο σας.......αλλα πρεπει να βαλετε το χερι στην τσεπη...δυστυχως
Ε, να έρχεσαι στα λόγια μου. Το 0,6 σε JKP ποιος άλλος το έχει; Αυτό έλεγα πριν για τις οθόνες που κάποια πράγματα δεν υπάρχουν σε stewart, όπως και τούμπαλιν κάποια δεν υπάρχουν σε Da Lite.
Παρεμπιπτόντως. Έχεις δει JKP Affinity; Θα μείνεις με το στόμα ανοιχτό και θα αναθεωρήσεις πολλά... .
....τελος να πουμε οτι η stewart εχει ολες εκεινες τις επιστρωσεις με το μεγεθος και την ιδιαιτεροτητα που θελετε στην κατασκευη της για τον χωρο σας.......αλλα πρεπει να βαλετε το χερι στην τσεπη...δυστυχως
To ίδιο ισχύει και για την Da-Lite. Παραγγέλνεις ό,τι θέλεις στο μέγεθος που θέλεις, σε ότι επίστρωση θέλεις. Έτσι παράγγειλα εγώ το High Contrast Cinema Vision.
σαν isf Τασο μου(η κανω λαθος ?) θα πρεπε να τα λες αναποδα...
.....το υλικο επιστρωσης και ανθεκτικοτητα της οθονης στον χρονο ειναι βασικα .......
μα φιλε μου......και η studiotek 130(1.3 gain) της stewart....του jkp ειναι
.......μαλιστα ειναι μια αναβαθμιση απο το καλυτερο υλικο που υπαρχει εως σημερα(της studiotek 100) σε gain 1.3
οι οθονες της dalite(jkp)ειναι καλες αλλα λιγο πισω σε σχεση με της stewart
......την 0.6 τι την ηθελε...!!!!!!!
οσοι κανουν τεστ(για σοβαρους μιλαω)παιζουν με stewart και συγκεκριμενα με την studiotek 100
....τελος να πουμε οτι η stewart εχει ολες εκεινες τις επιστρωσεις με το μεγεθος και την ιδιαιτεροτητα που θελετε στην κατασκευη της για τον χωρο σας.......αλλα πρεπει να βαλετε το χερι στην τσεπη...δυστυχως
....
δεν πουλαω ειδη οπτικοακουστικης.....:flipout:
μιλαω σαν κατοχος stewart εδω και 8 χρονια και οσα εχουν δει τα ματακια μου
Τιμολογιακά πως είναι αυτές οι οθόνες;λογικά,νομίζω ότι θα είναι κοντά σε Stewart....
Όσο για το αν είναι πίσω σε σχέση με τις Stewart τι καλύτερο από ένα συγκριτικό;μόνο έτσι θα συνεχιστεί η' θα σβήσει ο μύθος της Stewart....μπορούν να βρεθούν οθόνες και από τις δύο εταιρείες...ένα καλό προβόλι χρειάζεται και γνώσεις εικόνας από την κριτική επιτροπή...
Έχουμε αν δεν κάνω λάθος μια 92. Να γυρίσω από τις διακοπές και βλέπουμε.
Ελπίζω μόνο, οι da lite που είχες και που λες ότι δεν είχαν καμία σχέση με τις stewart, να ήταν αντίστοιχες tensioned ή σταθερές. Γιατί για να λες ότι δεν είχαν καμία σχέση, προφανώς θα αναφέρεσαι σε εκείνες που είναι για παρουσιάσεις.
Γιατί στην ουσία δεν υπάρχει διαφορά στην ποιότητα.
Αναφορικά με το τι κάνει μια καλή οθόνη τώρα. Είτε τη λένε stewart είτε Da-Lite είτε όπως θέλετε, καθώς υπάρχουν πολλές καλές μάρκες εκεί έξω. Το κοκκαλάκι της νυχτερίδας δεν το έχει η Stewart μόνο. Όπως δεν υπάρχει μία μάρκα καλών αυτοκινήτων.
Αυτό που παρατηρεί κανείς σε μια καλή οθόνη είναι η ομοιομορφία της εικόνας. Επίσης σε οθόνες ίδιου gain, ίδιου κατασκευαστή, όπως στη δική μου περίπτωση, αυτό που είδα στην JKP affinity ήταν καλύτερο σε σχέση με υποδεέστερο υλικό. Και η εικόνα ήταν πιο ομοιόμορφη σε μεγαλύτερη γωνία.
Αυτή όμως η διαφορά στοιχίζει. Και στοιχίζει όχι αναλογικά με τη διαφορά που προσφέρει.
Αυτή όμως είναι η δική μου γνώμη. Για κάποιον άλλον, μπορεί αυτό να είναι δικαιολογημένο.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.