Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Στη Μυστική Υπηρεσία της Αυτής Μεγαλειότητος [John Barry]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="superfly" data-source="post: 1058632996" data-attributes="member: 13768"><p>Το On Her Majesty Secret Service ήταν η πρώτη "χειραφετημένη" ταινία 007.Ενώ στη βασική κατασκευή της φαίνεται ότι αναπαράγει όλα τα κλισέ,από πίσω τα κατεδαφίζει.</p><p>Βρισκόμαστε στα τέλη των 60'ς οπότε το πράγμα έχει αλλάξει και αν για κάτι φημίζεται το franchise ήταν ότι πάντα απεικόνιζε το zeitgeist.</p><p>Eτσι για πρώτη φορά βλέπουμε γυναικείο χαρακτήρα να εισβάλει τοσο έντονα στη ζωή του 007 και διόλου τυχαία αυτή η "εισβολή" είναι εγκεφαλική παρά σαρκική,και για να γίνει το πράγμα ακόμα πιο ακραίο η γυναίκα αυτή είναι κόρη μαφιόζου και δεν κατάγεται από την αριστοκρατία,ασχέτως αν η ίδια εκπέμπει τόνους από αυτή.</p><p>Επίσης για πρώτη φορά κατεδαφίζεται το κλισέ που θέλει τον ήρωα να βγαίνει ατσαλάκωτος στο τέλος.</p><p></p><p>Το soundtrack δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικό.Με όλο αυτό τον οργασμό που συντελούταν στη μουσική εκείνο τον καιρό,ήταν αδύνατο να μην επηρεαστεί ο οποιοσδήποτε,πόσο μάλλον ο John Barry.</p><p>Όπως έγραψε και ο Γρηγόρης για πρώτη φορά η μουσική που ντύνει τους τίτλους ήταν ορχηστρική,ένα περιπετειώδες κομμάτι με τη χρήση του Moog,που είχε ήδη κάνει την εμφάνισή του στην ποπ και έδωσε μια ατμόσφαιρα μοντέρνου αστικού θρίλλερ.,παιχνιδιάρικο μεν αλλά "μηχανικό".</p><p>Το βασικό τραγούδι ακούγεται μετά από 35 λεπτά μέσα στην ταινία,σαν οργανικό τμήμα της ταινίας και όχι αποσπασμένο στην αρχή.</p><p>Και η επιλογή του Louis Armstrong ήταν έξω από τα νερα,καθώς δεν είχε καμμία σχέση με τους θηλυκούς ή αρσενικούς crooners που είχαν χρησιμοποιηθεί μέχρι τότε.</p><p>Η βραχνάδα του έφερνε έναν "βρώμικο" μπλουζ αέρα αλητείας,ταιριαστό με το χαρακτήρα της ταινίας και αντίθετα από τις συντηριτικές ερμηνείες των προηγούμενων ταινιών.</p><p>Για μένα η ιδέα πίσω από την χρησιμοποίηση του Armstrong,όσο και ο τρόπος που το πραγματοποίησαν ήταν ιδιοφυής.Δεν χρειαζόταν να πάνε σε κάποιο ποπ ίνδαλμα της εποχής για να φέρουν τα 60'ς στην ταινία.</p><p>Αρκούσαν τα μπλουζ της Νεας Ορλεάνης με τη φωνή του Armstrong...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="superfly, post: 1058632996, member: 13768"] Το On Her Majesty Secret Service ήταν η πρώτη "χειραφετημένη" ταινία 007.Ενώ στη βασική κατασκευή της φαίνεται ότι αναπαράγει όλα τα κλισέ,από πίσω τα κατεδαφίζει. Βρισκόμαστε στα τέλη των 60'ς οπότε το πράγμα έχει αλλάξει και αν για κάτι φημίζεται το franchise ήταν ότι πάντα απεικόνιζε το zeitgeist. Eτσι για πρώτη φορά βλέπουμε γυναικείο χαρακτήρα να εισβάλει τοσο έντονα στη ζωή του 007 και διόλου τυχαία αυτή η "εισβολή" είναι εγκεφαλική παρά σαρκική,και για να γίνει το πράγμα ακόμα πιο ακραίο η γυναίκα αυτή είναι κόρη μαφιόζου και δεν κατάγεται από την αριστοκρατία,ασχέτως αν η ίδια εκπέμπει τόνους από αυτή. Επίσης για πρώτη φορά κατεδαφίζεται το κλισέ που θέλει τον ήρωα να βγαίνει ατσαλάκωτος στο τέλος. Το soundtrack δεν θα μπορούσε να είναι διαφορετικό.Με όλο αυτό τον οργασμό που συντελούταν στη μουσική εκείνο τον καιρό,ήταν αδύνατο να μην επηρεαστεί ο οποιοσδήποτε,πόσο μάλλον ο John Barry. Όπως έγραψε και ο Γρηγόρης για πρώτη φορά η μουσική που ντύνει τους τίτλους ήταν ορχηστρική,ένα περιπετειώδες κομμάτι με τη χρήση του Moog,που είχε ήδη κάνει την εμφάνισή του στην ποπ και έδωσε μια ατμόσφαιρα μοντέρνου αστικού θρίλλερ.,παιχνιδιάρικο μεν αλλά "μηχανικό". Το βασικό τραγούδι ακούγεται μετά από 35 λεπτά μέσα στην ταινία,σαν οργανικό τμήμα της ταινίας και όχι αποσπασμένο στην αρχή. Και η επιλογή του Louis Armstrong ήταν έξω από τα νερα,καθώς δεν είχε καμμία σχέση με τους θηλυκούς ή αρσενικούς crooners που είχαν χρησιμοποιηθεί μέχρι τότε. Η βραχνάδα του έφερνε έναν "βρώμικο" μπλουζ αέρα αλητείας,ταιριαστό με το χαρακτήρα της ταινίας και αντίθετα από τις συντηριτικές ερμηνείες των προηγούμενων ταινιών. Για μένα η ιδέα πίσω από την χρησιμοποίηση του Armstrong,όσο και ο τρόπος που το πραγματοποίησαν ήταν ιδιοφυής.Δεν χρειαζόταν να πάνε σε κάποιο ποπ ίνδαλμα της εποχής για να φέρουν τα 60'ς στην ταινία. Αρκούσαν τα μπλουζ της Νεας Ορλεάνης με τη φωνή του Armstrong... [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Στη Μυστική Υπηρεσία της Αυτής Μεγαλειότητος [John Barry]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…