Στη Βιέννη με ψηφιακή...

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,067
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=2255

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=2253


όπως ίσως είδατε στα παραπάνω θέματα το δίλημα ήταν μόνο όταν εφτιαχνα βαλίτσες.
Να έπαιρνα την 300d με όλους τους φακούς (17-40L, 28-105, 70-210) ή και την G5 γιά να έβγαζα και κανένα βιντεάκι ή να την είχα γιά πρόχειρες εξορμήσεις?
Την κάμερα την είχα αποκλείσει ήδη.
Τελικά αποφάσισα να πάρω μόνο την 300 με τους δυο φακούς μόνο, τον 17-40 και τον 70-210.
Γιά να πω την αλήθεια ο 28-105 δεν μου έλειψε.
Εκείνο που μου έκανε γιά άλλη μιά φορά εντύπωση ήταν η ποιότητα του 17-40 (του δικού μου αυτή τη φορά).
Από το Μάιο μέχρι αρχές Αυγούστου που είχα επιστρέψει τον δανεικό, είχα ξεσυνηθίσει την καλή ποιότητά του και είχα προσαρμοστεί στον 28-105.
Κι όμως μόλις ξανακάθησε στο σώμα ο 17-40 αμέσως όλα έλαμψαν.
Στη Βιέννη τράβηξα σχεδόν το 70% των φωτογραφιών με αυτόν
Η ποιότητά του ήταν τέτοια που μόνο γιά εξαιρετικές περιπτώσεις ήθελα να βάλω τον 70-210.
Είναι σίγουρο ότι δεν θα έβαζα τον 28-105 μόνο και μόνο γιά το εύρος 40-100
Μάλιστα σκέφτομαι να τον πουλήσω...
Το χαρακτηριστικό του 17-40?
γιά άλλη μιά φορά οι νυχτερινές του ή αυτές που βγάζεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.
Στο 4άρι ρίχνει κανονικά σε όλους τους άλλους σε διαφράγματα μέχρι και 5.6 ή ακόμα και 8.
Επίσης αν έπαιρνα την g5 θα ήμουνα αναγκασμένος να περιοριστώ στα 400 asa για σκοτεινά.
Ο φακός της κατά τα άλλα είναι πολύ καλός. Βέβαια υπολογίζεις ότι καθώς ο φακός της είναι 2.0 ουσιαστικά είσαι κάπου στα ίδια.
Αλλά έχει τα κουσούρια ότι το μικρότερό της διάφραγμα είναι το 8 και φυσικά η αργή ανταπόκριση στην εστίαση.
Υπολογίζω ότι θα έχανα κάπου 15% των φάσεων λόγω κίνησης και αργής εστίασης και άλλες τόσες λόγω χαμηλού φωτισμού.
Το συμπέρασμα?
Δύσκολο....
1. επενδύουμε σε φακούς
2. κρατάμε την g5 γιά ευκολία
3. μπορούμε και χωρίς 28-105.
4. Ένα νέο σωματάκι ίσως να είναι μιά καλή ιδέα
5. Αλλιώς το ρώσσικο χακ που δίνει 3200 asa ίσως να χρειαστεί.
 
Last edited:
Φιλαράκ, εγώ πάντως άμα πιάσω φράγκα, θα πάω και θα πάρω μια 5D παρέα με έναν 24-105 L και τελείωσε το πράμα.

πωπω ρε φίλε, την είδα σε βιτρίνα σε μαγαζί και νόμιζα ότι η 350 μου ήτανε...τσέπης.

Άλλο αργαλείο φιλαράκ...
 

supersonic

Μέλος Σωματείου
17 June 2006
49,067
Στέργιο ο 24-105 δε φτάνει....
Δεν έχεις ευρυγώνιο....
Θέλει την 5άρα που λές....
 

ΒΛΑΣΙΔΗΣ

AVClub Fanatic
19 June 2006
19,344
Θεσσαλονίκη
Τελικά η ποιότητα των φωτογραφιών που δίνει η SLR με καλούς φακούς, ουσιαστικά ακυρώνει κάθε παραχώρηση στην ευκολία της κόμπακτ. Το είδα κι εγώ. Φέτος πήγα ένα ταξίδι Πράγα με τη γυναίκα μου και είχα πάρει την 350D με τους 2 φακούς που αναφέρει ο Δημήτρης, ένα άλλο στη Μοντένα, όπου πήρα την Olympus 7070, και 4 σε Μετέωρα, Ναύπλιο, Λισσαβώνα, Άγιο Όρος με την nikon d200. Τελικά αυτές που δεν ξανάδα ήταν αυτές με την 7070. Όλες τις άλλες τις χαίρομαι κάθε φορά στην ΗΥ μου. Κι αυτό μετρά πολύ.

Στέργιο, μη μασάς. Με την 350d και 2 φακούς L έχεις τέτοια περιθώρια δημιουργίας, που η 5d είναι μόνο πλεονασμός. Και όσο ανεβαίνεις, τόσο πιο απαιτητική γίνεται η μηχανή από το φωτογράφο.
 

Γιαννης Κουνιος

Established Member
19 June 2006
123
Επειδη δουλεψα για καποιο διαστημα την 5d με τον 24-105 θα πρεπει να πω οτι προκειται κατα τη γνωμη μου για αριστο συνδυασμο. Κατ αρχην δε χρειαζεται κατα τη γνωμη μου ευρυγωνιος (το 24 ειναι πιο ευρυ.. απο το 17 σε εμας των 1,6Χ) ενω η ποιοτητα της εικονας ηταν μια κλαση υψηλοτερη απο τον συνδυασμο της 20d με τον 17-35 της Tamron (αλλα και τον L17-40 της Canon σιγουρα). Θα χρειαστει βεβαια και ενας καλος τηλεφακος τουλαχιστον. Ομως το κιτ της 5d με τον 24-105 δεν ειναι ακομα για μας...:frown: