- 17 June 2006
- 49,513
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=2255
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=2253
όπως ίσως είδατε στα παραπάνω θέματα το δίλημα ήταν μόνο όταν εφτιαχνα βαλίτσες.
Να έπαιρνα την 300d με όλους τους φακούς (17-40L, 28-105, 70-210) ή και την G5 γιά να έβγαζα και κανένα βιντεάκι ή να την είχα γιά πρόχειρες εξορμήσεις?
Την κάμερα την είχα αποκλείσει ήδη.
Τελικά αποφάσισα να πάρω μόνο την 300 με τους δυο φακούς μόνο, τον 17-40 και τον 70-210.
Γιά να πω την αλήθεια ο 28-105 δεν μου έλειψε.
Εκείνο που μου έκανε γιά άλλη μιά φορά εντύπωση ήταν η ποιότητα του 17-40 (του δικού μου αυτή τη φορά).
Από το Μάιο μέχρι αρχές Αυγούστου που είχα επιστρέψει τον δανεικό, είχα ξεσυνηθίσει την καλή ποιότητά του και είχα προσαρμοστεί στον 28-105.
Κι όμως μόλις ξανακάθησε στο σώμα ο 17-40 αμέσως όλα έλαμψαν.
Στη Βιέννη τράβηξα σχεδόν το 70% των φωτογραφιών με αυτόν
Η ποιότητά του ήταν τέτοια που μόνο γιά εξαιρετικές περιπτώσεις ήθελα να βάλω τον 70-210.
Είναι σίγουρο ότι δεν θα έβαζα τον 28-105 μόνο και μόνο γιά το εύρος 40-100
Μάλιστα σκέφτομαι να τον πουλήσω...
Το χαρακτηριστικό του 17-40?
γιά άλλη μιά φορά οι νυχτερινές του ή αυτές που βγάζεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.
Στο 4άρι ρίχνει κανονικά σε όλους τους άλλους σε διαφράγματα μέχρι και 5.6 ή ακόμα και 8.
Επίσης αν έπαιρνα την g5 θα ήμουνα αναγκασμένος να περιοριστώ στα 400 asa για σκοτεινά.
Ο φακός της κατά τα άλλα είναι πολύ καλός. Βέβαια υπολογίζεις ότι καθώς ο φακός της είναι 2.0 ουσιαστικά είσαι κάπου στα ίδια.
Αλλά έχει τα κουσούρια ότι το μικρότερό της διάφραγμα είναι το 8 και φυσικά η αργή ανταπόκριση στην εστίαση.
Υπολογίζω ότι θα έχανα κάπου 15% των φάσεων λόγω κίνησης και αργής εστίασης και άλλες τόσες λόγω χαμηλού φωτισμού.
Το συμπέρασμα?
Δύσκολο....
1. επενδύουμε σε φακούς
2. κρατάμε την g5 γιά ευκολία
3. μπορούμε και χωρίς 28-105.
4. Ένα νέο σωματάκι ίσως να είναι μιά καλή ιδέα
5. Αλλιώς το ρώσσικο χακ που δίνει 3200 asa ίσως να χρειαστεί.
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=2253
όπως ίσως είδατε στα παραπάνω θέματα το δίλημα ήταν μόνο όταν εφτιαχνα βαλίτσες.
Να έπαιρνα την 300d με όλους τους φακούς (17-40L, 28-105, 70-210) ή και την G5 γιά να έβγαζα και κανένα βιντεάκι ή να την είχα γιά πρόχειρες εξορμήσεις?
Την κάμερα την είχα αποκλείσει ήδη.
Τελικά αποφάσισα να πάρω μόνο την 300 με τους δυο φακούς μόνο, τον 17-40 και τον 70-210.
Γιά να πω την αλήθεια ο 28-105 δεν μου έλειψε.
Εκείνο που μου έκανε γιά άλλη μιά φορά εντύπωση ήταν η ποιότητα του 17-40 (του δικού μου αυτή τη φορά).
Από το Μάιο μέχρι αρχές Αυγούστου που είχα επιστρέψει τον δανεικό, είχα ξεσυνηθίσει την καλή ποιότητά του και είχα προσαρμοστεί στον 28-105.
Κι όμως μόλις ξανακάθησε στο σώμα ο 17-40 αμέσως όλα έλαμψαν.
Στη Βιέννη τράβηξα σχεδόν το 70% των φωτογραφιών με αυτόν
Η ποιότητά του ήταν τέτοια που μόνο γιά εξαιρετικές περιπτώσεις ήθελα να βάλω τον 70-210.
Είναι σίγουρο ότι δεν θα έβαζα τον 28-105 μόνο και μόνο γιά το εύρος 40-100
Μάλιστα σκέφτομαι να τον πουλήσω...
Το χαρακτηριστικό του 17-40?
γιά άλλη μιά φορά οι νυχτερινές του ή αυτές που βγάζεις σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού.
Στο 4άρι ρίχνει κανονικά σε όλους τους άλλους σε διαφράγματα μέχρι και 5.6 ή ακόμα και 8.
Επίσης αν έπαιρνα την g5 θα ήμουνα αναγκασμένος να περιοριστώ στα 400 asa για σκοτεινά.
Ο φακός της κατά τα άλλα είναι πολύ καλός. Βέβαια υπολογίζεις ότι καθώς ο φακός της είναι 2.0 ουσιαστικά είσαι κάπου στα ίδια.
Αλλά έχει τα κουσούρια ότι το μικρότερό της διάφραγμα είναι το 8 και φυσικά η αργή ανταπόκριση στην εστίαση.
Υπολογίζω ότι θα έχανα κάπου 15% των φάσεων λόγω κίνησης και αργής εστίασης και άλλες τόσες λόγω χαμηλού φωτισμού.
Το συμπέρασμα?
Δύσκολο....
1. επενδύουμε σε φακούς
2. κρατάμε την g5 γιά ευκολία
3. μπορούμε και χωρίς 28-105.
4. Ένα νέο σωματάκι ίσως να είναι μιά καλή ιδέα
5. Αλλιώς το ρώσσικο χακ που δίνει 3200 asa ίσως να χρειαστεί.
Last edited: