Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφικός Εξοπλισμός - Παρουσιάσεις
Συγκριτικό Sony A6500 vs Iphone 12 Pro Max
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="kbouk" data-source="post: 1058605765" data-attributes="member: 20882"><p>Με λίγα λόγια Τάκη δεν υπάρχει κανένας τρόπος στην Sony να φτιάξεις μια δικη σου καμπύλη φωτεινών μεσαίων και σκιερών τόνων και να τη διαβάσει το RAW άμεσα μαζί με το color profile όταν το φορτώνεις σε ένα συμβατό προγραμμα για να κανεις την μετατροπή σε jpeg ? Έτσι γλιτώνεις επεξεργασία πιθανόν και πάνω από το 80-90%. </p><p></p><p>Γιατί στην ουσία αυτό κάνει το ProRAW του IPhone αυτοματοποιημένα, μεταφερει Metadata (για φωτομέτρηση , DOF, μποκέ κλπ.) που διαβάζουν συμβατά προγράμματα και δίνουν αυτόματα ένα πολύ καλυτερο αποτέλεσμα σε jpeg </p><p></p><p>στις Olympus που ξέρω καλά εκτός από το Gradation (που εξομαλύνει αυτόματα την φωτεινότητα σε περιοχές μεγάλων διαφορών σε δυναμικό εύρος) έχω τη δυνατότητα απο το 2012 στην πρώτη ΕΜ1 να εφαρμόζω όποια καμπύλη (S curve) θέλω -φτιάχνοντας την μια φορά και σώνοντας τη σε μια από τις μνήμες- δίνοντας τιμές από +5 έως -5 και στα τρία πεδία (Sh,Mid,Hi).</p><p></p><p>Αν θα ήθελα κάτι έξτρα ακόμη ως επέμβαση θα ήταν να με αφήνει να <δέσω> την S curve που φτιάχνω με το color profile που διαλέγω κάθε φορά. Αυτό μόνο μια μηχανή το κάνει από όσο ξέρω η PenF. Γιαυτο και βγάζει οτι jpeg την προγραμματίσεις να βγάλει με μεγάλες σε βαθμό επέμβασεις τόσο στην έκθεση όσο και στο χρωμα. Και ολα αυτά τα χτίζεις real time αφού έχεις τη δυνατότητα επέμβασης την ώρα της λήψης και σύνθεσης. Αυτά είναι δημιουργικά εργαλεία που τα εχεις μόνο αν ασχοληθείς σοβαρά με την επεξεργασία στον Η/Υ κάτι που πολλοι το απεχθάνονται ή το κάνουν βαριεστημένα. Και αυτά πρέπει να τα δίνει ενσωματωμένα κάθε φωτογραφική μηχανή που θέλει να θεωρείται <δημιουργικό εργαλείο> και όχι φωτοτυπικό μηχάνημα. </p><p>Δεν θα ασχοληθούν όλοι με RAW ντε και καλά. Και το έμαθαν και οι κατασκευαστές αυτό, γιαυτο και έριξαν βάρος στα Jpeg τα τελευταία χρόνια και τα βελτίωσαν. </p><p></p><p>Το ζητούμενο είναι να υπάρχουν ολα αυτά ως δυνατότητα τη στιγμή της λήψης με ανθρώπινη δημιουργική παρέμβαση και η πληροφορία αυτή να μεταφέρεται μαζί στο RAW ως Metadata , αν θέλεις να το χρησιμοποιείς στην επεξεργασία, αν θες να το ακυρώνεις τελειως ή το βελτιώνεις με λίγα κλικ από εκεί και πέρα στο αγαπημένο σου προγραμμα επεξεργασίας. </p><p></p><p>Αυτό δυστυχώς δεν υπάρχει ως δυνατότητα με την stock εφαρμογή στα κινητά γιατί τη στιγμή της λήψης δεν μπορείς να χτίσεις τη δικη σου πληροφορία μέσα στο αρχείο RAW που θα εξαχθεί. Θα το κάνει αυτόματα ο αλγόριθμος του κινητού άλλοτε μέτρια άλλοτε σωστά και άλλοτε τελειως λάθος. Και τα παραγόμενα JPEG από την άλλη είναι μέρα με τη νύχτα και δύσκολα μαζεύονται από artifacts υπέρ όξυνσης, oversaturation κλπ. αφού έχουν ήδη χάσει πληροφορία και προέρχονται από μικρό αισθητήρα. </p><p></p><p>ΥΣ</p><p>Το είπαμε από την αρχή τρίποδα και RAW δεν έχουν πρακτική έννοια για το 99% των χρηστών κινητών. Είναι απαραίτητα όμως για να βγαλεις συγκρίσιμα και σωστά συμπεράσματα σε τετοιου είδους συγκριτικά αφαιρώντας παραμέτρους που επηρέαζουν και πιθανόν μπερδεύουν.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kbouk, post: 1058605765, member: 20882"] Με λίγα λόγια Τάκη δεν υπάρχει κανένας τρόπος στην Sony να φτιάξεις μια δικη σου καμπύλη φωτεινών μεσαίων και σκιερών τόνων και να τη διαβάσει το RAW άμεσα μαζί με το color profile όταν το φορτώνεις σε ένα συμβατό προγραμμα για να κανεις την μετατροπή σε jpeg ? Έτσι γλιτώνεις επεξεργασία πιθανόν και πάνω από το 80-90%. Γιατί στην ουσία αυτό κάνει το ProRAW του IPhone αυτοματοποιημένα, μεταφερει Metadata (για φωτομέτρηση , DOF, μποκέ κλπ.) που διαβάζουν συμβατά προγράμματα και δίνουν αυτόματα ένα πολύ καλυτερο αποτέλεσμα σε jpeg στις Olympus που ξέρω καλά εκτός από το Gradation (που εξομαλύνει αυτόματα την φωτεινότητα σε περιοχές μεγάλων διαφορών σε δυναμικό εύρος) έχω τη δυνατότητα απο το 2012 στην πρώτη ΕΜ1 να εφαρμόζω όποια καμπύλη (S curve) θέλω -φτιάχνοντας την μια φορά και σώνοντας τη σε μια από τις μνήμες- δίνοντας τιμές από +5 έως -5 και στα τρία πεδία (Sh,Mid,Hi). Αν θα ήθελα κάτι έξτρα ακόμη ως επέμβαση θα ήταν να με αφήνει να <δέσω> την S curve που φτιάχνω με το color profile που διαλέγω κάθε φορά. Αυτό μόνο μια μηχανή το κάνει από όσο ξέρω η PenF. Γιαυτο και βγάζει οτι jpeg την προγραμματίσεις να βγάλει με μεγάλες σε βαθμό επέμβασεις τόσο στην έκθεση όσο και στο χρωμα. Και ολα αυτά τα χτίζεις real time αφού έχεις τη δυνατότητα επέμβασης την ώρα της λήψης και σύνθεσης. Αυτά είναι δημιουργικά εργαλεία που τα εχεις μόνο αν ασχοληθείς σοβαρά με την επεξεργασία στον Η/Υ κάτι που πολλοι το απεχθάνονται ή το κάνουν βαριεστημένα. Και αυτά πρέπει να τα δίνει ενσωματωμένα κάθε φωτογραφική μηχανή που θέλει να θεωρείται <δημιουργικό εργαλείο> και όχι φωτοτυπικό μηχάνημα. Δεν θα ασχοληθούν όλοι με RAW ντε και καλά. Και το έμαθαν και οι κατασκευαστές αυτό, γιαυτο και έριξαν βάρος στα Jpeg τα τελευταία χρόνια και τα βελτίωσαν. Το ζητούμενο είναι να υπάρχουν ολα αυτά ως δυνατότητα τη στιγμή της λήψης με ανθρώπινη δημιουργική παρέμβαση και η πληροφορία αυτή να μεταφέρεται μαζί στο RAW ως Metadata , αν θέλεις να το χρησιμοποιείς στην επεξεργασία, αν θες να το ακυρώνεις τελειως ή το βελτιώνεις με λίγα κλικ από εκεί και πέρα στο αγαπημένο σου προγραμμα επεξεργασίας. Αυτό δυστυχώς δεν υπάρχει ως δυνατότητα με την stock εφαρμογή στα κινητά γιατί τη στιγμή της λήψης δεν μπορείς να χτίσεις τη δικη σου πληροφορία μέσα στο αρχείο RAW που θα εξαχθεί. Θα το κάνει αυτόματα ο αλγόριθμος του κινητού άλλοτε μέτρια άλλοτε σωστά και άλλοτε τελειως λάθος. Και τα παραγόμενα JPEG από την άλλη είναι μέρα με τη νύχτα και δύσκολα μαζεύονται από artifacts υπέρ όξυνσης, oversaturation κλπ. αφού έχουν ήδη χάσει πληροφορία και προέρχονται από μικρό αισθητήρα. ΥΣ Το είπαμε από την αρχή τρίποδα και RAW δεν έχουν πρακτική έννοια για το 99% των χρηστών κινητών. Είναι απαραίτητα όμως για να βγαλεις συγκρίσιμα και σωστά συμπεράσματα σε τετοιου είδους συγκριτικά αφαιρώντας παραμέτρους που επηρέαζουν και πιθανόν μπερδεύουν. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Φωτογραφικός Εξοπλισμός - Παρουσιάσεις
Συγκριτικό Sony A6500 vs Iphone 12 Pro Max
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…