Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Συμβόλαιο από καρτοκινητό
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="fotis246" data-source="post: 1058330826" data-attributes="member: 40834"><p>Καλησπέρα σας, </p><p></p><p>τις προηγούμενες ημέρες εκπρόσωπος του τηλεφωνικού τμήματος μάρκετινγκ της COSMOTE πούλησε 18μηνο συμβόλαιο για κινητό τηλέφωνο στον παππού μου, χωρίς να τον ενημερώσει πλήρως σχετικά με το νέο διαμορφωμένο πάγιο (ενημέρωσε για 12.80 ευρώ χωρίς να κάνει σαφές ότι δεν ήταν τελική τιμή, δηλαδή έλειπαν ΦΠΑ και τέλη επικοινωνίας από την προαναφερθείσα τιμή, η τελική τιμή είναι κοντά στα 16 ευρώ).</p><p></p><p>Τι ισχύει ακριβώς για νέα συμβόλαια κινητών COSMOTE; Υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης μέχρι κάποιο συγκεκριμένο διάστημα από την ενεργοποίηση του πακέτου; Πήραμε τηλέφωνο στο τμήμα διακοπών αλλά ήθελαν τέλος διακοπής 53 ευρώ για ένα συμβόλαιο που μόλις τρεις ημέρες πριν ενεργοποιήθηκε</p><p></p><p>Δεν είναι τόσο το οικονομικό, όσο το ηθικό της υπόθεσης και της παραπλάνησης της τρίτης ηλικίας μέσω μη-επισήμανσης σημαντικών πληροφοριών και της έμμεσης τρομοκρατίας (του είπε ότι σύντομα η κάρτα θα πάει στα 15 ευρώ από 12 που είναι τώρα). Υπάρχει κάποιος διαφορετικός τρόπος πλην του Συνήγορου του Πολίτη, που μπορώ να κινηθώ σχετικά;</p><p></p><p>Ευχαριστώ εκ' των προτέρων.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fotis246, post: 1058330826, member: 40834"] Καλησπέρα σας, τις προηγούμενες ημέρες εκπρόσωπος του τηλεφωνικού τμήματος μάρκετινγκ της COSMOTE πούλησε 18μηνο συμβόλαιο για κινητό τηλέφωνο στον παππού μου, χωρίς να τον ενημερώσει πλήρως σχετικά με το νέο διαμορφωμένο πάγιο (ενημέρωσε για 12.80 ευρώ χωρίς να κάνει σαφές ότι δεν ήταν τελική τιμή, δηλαδή έλειπαν ΦΠΑ και τέλη επικοινωνίας από την προαναφερθείσα τιμή, η τελική τιμή είναι κοντά στα 16 ευρώ). Τι ισχύει ακριβώς για νέα συμβόλαια κινητών COSMOTE; Υπάρχει δικαίωμα υπαναχώρησης μέχρι κάποιο συγκεκριμένο διάστημα από την ενεργοποίηση του πακέτου; Πήραμε τηλέφωνο στο τμήμα διακοπών αλλά ήθελαν τέλος διακοπής 53 ευρώ για ένα συμβόλαιο που μόλις τρεις ημέρες πριν ενεργοποιήθηκε Δεν είναι τόσο το οικονομικό, όσο το ηθικό της υπόθεσης και της παραπλάνησης της τρίτης ηλικίας μέσω μη-επισήμανσης σημαντικών πληροφοριών και της έμμεσης τρομοκρατίας (του είπε ότι σύντομα η κάρτα θα πάει στα 15 ευρώ από 12 που είναι τώρα). Υπάρχει κάποιος διαφορετικός τρόπος πλην του Συνήγορου του Πολίτη, που μπορώ να κινηθώ σχετικά; Ευχαριστώ εκ' των προτέρων. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δορυφορική, Επίγεια λήψη, IPTV και Τηλεπικοινωνίες
Τηλεπικοινωνίες
Σταθερή, Κινητή, xDSL και WiFi
Συμβόλαιο από καρτοκινητό
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…