Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Home Theater
Home Theater PC
Γενικά περί HTPC (Γενική Συζήτηση / Απορίες)
Σύνθεση HTPC
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="JohnR" data-source="post: 1046701" data-attributes="member: 17543"><p><strong>Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Σύνθεση HTPC</strong></p><p></p><p></p><p></p><p>Μερικές φορές κάποια καταστήματα ίσως εμφανίζουν σκοπίμως πολύ χαμηλές τιμές σε προϊόντα για τα οποία δεν έχουν καθόλου διαθεσιμότητα απλά για να εμφανιστούν ψηλά στο skroutz.gr (ή σε ανάλογα σάιτ) και να τραβήξουν τον πελάτη ώστε να μάθει το σάιτ τους.</p><p></p><p>Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν νομίζω να συμβαίνει αυτό, γιατί σου επέτρεψαν να ολοκληρώσεις την παραγγελία στην πολύ χαμηλή τιμή. Φαίνεται γνήσιο λάθος. </p><p></p><p>Αυτό που επικαλέστηκαν ότι τη στιγμή της παραγγελίας δεν υπήρχε απόθεμα και θα πρέπει να ξαναγίνει παραγγελία στη νέα τιμή, ασφαλώς δεν έχει καμία σχέση με την τρέχουσα εμπορική πρακτική, καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπάρχει στοκ στην αποθήκη των καταστημάτων αλλά το προϊόν παραγγέλεται κατόπιν της δικής σου παραγγελίας. Και προφανώς η τιμή πώλησης είναι η τιμή που εμφανίζουν τη στιγμή της παραγγελίας (αν η κατάσταση που εμφανίζουν είναι "Διαθέσιμο" ή "Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας"). Αν η κατάσταση είναι "Εξαντλημένο", τότε ναι η τιμή μπορεί να αλλάξει (αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις το σύστημα δεν σε αφήνει να το παραγγείλεις).</p><p></p><p>Πάντως, εφόσον δεχτούμε ότι πρόκειται για λάθος και όχι σκόπιμη παραπλάνηση, μπορείς απλά να ακυρώσεις την παραγγελία.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JohnR, post: 1046701, member: 17543"] [b]Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Σύνθεση HTPC[/b] Μερικές φορές κάποια καταστήματα ίσως εμφανίζουν σκοπίμως πολύ χαμηλές τιμές σε προϊόντα για τα οποία δεν έχουν καθόλου διαθεσιμότητα απλά για να εμφανιστούν ψηλά στο skroutz.gr (ή σε ανάλογα σάιτ) και να τραβήξουν τον πελάτη ώστε να μάθει το σάιτ τους. Στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν νομίζω να συμβαίνει αυτό, γιατί σου επέτρεψαν να ολοκληρώσεις την παραγγελία στην πολύ χαμηλή τιμή. Φαίνεται γνήσιο λάθος. Αυτό που επικαλέστηκαν ότι τη στιγμή της παραγγελίας δεν υπήρχε απόθεμα και θα πρέπει να ξαναγίνει παραγγελία στη νέα τιμή, ασφαλώς δεν έχει καμία σχέση με την τρέχουσα εμπορική πρακτική, καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις δεν υπάρχει στοκ στην αποθήκη των καταστημάτων αλλά το προϊόν παραγγέλεται κατόπιν της δικής σου παραγγελίας. Και προφανώς η τιμή πώλησης είναι η τιμή που εμφανίζουν τη στιγμή της παραγγελίας (αν η κατάσταση που εμφανίζουν είναι "Διαθέσιμο" ή "Διαθέσιμο κατόπιν παραγγελίας"). Αν η κατάσταση είναι "Εξαντλημένο", τότε ναι η τιμή μπορεί να αλλάξει (αλλά σε αυτές τις περιπτώσεις το σύστημα δεν σε αφήνει να το παραγγείλεις). Πάντως, εφόσον δεχτούμε ότι πρόκειται για λάθος και όχι σκόπιμη παραπλάνηση, μπορείς απλά να ακυρώσεις την παραγγελία. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Home Theater
Home Theater PC
Γενικά περί HTPC (Γενική Συζήτηση / Απορίες)
Σύνθεση HTPC
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…