Συντήρηση πικάπ

n--k

New member
16 November 2007
15
Καλησπέρα σας.
Εδώ και πάνω από 2 δεκαετίες ακούω τους δίσκους μου μ' ένα πικάπ project 2. Πέρα από την αλλαγή ιμάντα και βελόνας, δεν έχω κάνει ποτέ κάτι για τη συντήρησή του.
Θα μπορούσατε να μου δώσετε κάποιες συμβουλές για τα "βασικά";
Ευχαριστώ πολύ!
Νίκος
 
Οταν εννοεις project 2 ποιο το experience 2; Επειδή εγω εχω αυτο.
Κοιτα λογικα δεν μπορεις να μην εχεις αλλαξει το λάστιχο η ιμαντα πέστο όπως θέλεις τις αναρτησης του μοτερ ειναι σημαντικό αυτο γιατι κρατάει το μοτέρ σταθερό.

Μετα κατι αλλο ευκολο που μπορείς να κάνεις που και που να ριχνεις μια σταγόνα λαδι στο πηγάδι.
Εγω βαζω συνηθως λαδακι αυτο που σου δινει οταν περνεις ηλεκτρική ξυριστικη μηχανή.

Κατι αλλο δεν μπορω να σκεφτω αυτη την στιγμή διοτι ειμαι και δουλειά
 
Οταν εννοεις project 2 ποιο το experience 2; Επειδή εγω εχω αυτο.
Κοιτα λογικα δεν μπορεις να μην εχεις αλλαξει το λάστιχο η ιμαντα πέστο όπως θέλεις τις αναρτησης του μοτερ ειναι σημαντικό αυτο γιατι κρατάει το μοτέρ σταθερό.

Μετα κατι αλλο ευκολο που μπορείς να κάνεις που και που να ριχνεις μια σταγόνα λαδι στο πηγάδι.
Εγω βαζω συνηθως λαδακι αυτο που σου δινει οταν περνεις ηλεκτρική ξυριστικη μηχανή.

Κατι αλλο δεν μπορω να σκεφτω αυτη την στιγμή διοτι ειμαι και δουλειά
Καλησπέρα. Ευχαριστώ καταρχάς για την απάντηση. Όχι, δεν πρόκειται για το experience 2. Το project 2 ή p2 είναι μοντέλο της δεκαετίας του 90.
 
δεν υπάρχουν πολλά που θέλουν συντήρηση σε ένα τέτοιο μηχάνημα.
όπως είπε και πιο πάνω ο Διονύσης, το Oring που κρατάει το μοτέρ να τσεκάρεις, τον ιμάντα του πλατώ και λίγο λάδι στον άξονα.
ευθυγραμμισμένο να είναι, σωστή vta να έχει και καλή βελόνα.. δλδ καθαρή η ακίδα από βρώμες, να μην έχει αξιόλογη φθορά και η ανάρτησή της να μην έχει πρόβλημα.
οι δίσκοι καθαροί και αυτοί και αυτό είναι όλο.
 
  • Like
Reactions: mparaxir
Όπως σου είπαν και τα παιδιά, είναι όντως απλά τα πράγματα - να καταλάβεις, τα καταφέρνω κι εγώ, που είμαι ο πλέον άγαρμπος/άσχετος του avclub :) :).

Αφού έχεις αλλάξει ιμάντα και κεφαλοβελόνα, το μόνο που θες είναι λαδάκι στο πηγάδι. Στο Υοutube βρίσκεις βιντεάκια με το πώς. Εγώ χρησιμοποιώ αυτό εδώ της Project


Και αυτό που σου είπε ο Vlad είναι ύπουλο, το λαστιχάκι που κρατά το μοτέρ. Εμένα πρόσφατα μου είχε σπάσει και δεν το παίρνεις χαμπάρι αν δεν σηκώσεις το πλατό.
 
δεν υπάρχουν πολλά που θέλουν συντήρηση σε ένα τέτοιο μηχάνημα.
όπως είπε και πιο πάνω ο Διονύσης, το Oring που κρατάει το μοτέρ να τσεκάρεις, τον ιμάντα του πλατώ και λίγο λάδι στον άξονα.
ευθυγραμμισμένο να είναι, σωστή vta να έχει και καλή βελόνα.. δλδ καθαρή η ακίδα από βρώμες, να μην έχει αξιόλογη φθορά και η ανάρτησή της να μην έχει πρόβλημα.
οι δίσκοι καθαροί και αυτοί και αυτό είναι όλο.
Ευχαριστώ πολύ! Από ρυθμίσεις, καθαριότητα και φροντίδα κεφαλής είμαι οκ. Στα "εσωτερικά" δεν έχω παρέμβει.
 
Όπως σου είπαν και τα παιδιά, είναι όντως απλά τα πράγματα - να καταλάβεις, τα καταφέρνω κι εγώ, που είμαι ο πλέον άγαρμπος/άσχετος του avclub :) :).

Αφού έχεις αλλάξει ιμάντα και κεφαλοβελόνα, το μόνο που θες είναι λαδάκι στο πηγάδι. Στο Υοutube βρίσκεις βιντεάκια με το πώς. Εγώ χρησιμοποιώ αυτό εδώ της Project


Και αυτό που σου είπε ο Vlad είναι ύπουλο, το λαστιχάκι που κρατά το μοτέρ. Εμένα πρόσφατα μου είχε σπάσει και δεν το παίρνεις χαμπάρι αν δεν σηκώσεις το πλατό.
Ευχαριστώ πολύ!