Συζήτηση & προτάσεις για την υπηρεσία Nova Official Support

Status
Not open for further replies.

iceman

AVClub Enthusiast
22 July 2006
1,222
Αθήνα
Σε συνέχεια της χθεσινής off topic συζήτησης και διαφόρων παραπόνων που εκφράστηκαν για την υπηρεσία Nova Official Support ανοίγω αυτό το νέο thread για να μπορεί να γίνεται απρόσκοπτα ο αναγκαίος διάλογος και προβληματισμός.
Λυπάμαι μόνο που αναγκάζομαι να κάνω εγώ αυτή τη δουλειά και να χάσω πολύτιμο εργασιακό και προσωπικό χρόνο για να μεταφέρω απόψεις προς βελτιωση της υπηρεσίας και του forum, επειδή ο αρμόδιος συντονιστής απλά διέγραψε τα εκεί μηνύματα, σχολιάζοντας και ο ίδιος αρνητικά τις απόψεις (άρα συνεχίζοντας το off topic; ), χωρίς, όμως, να κρατήσει αντίγραφο ή να τα μεταφέρει.

Εν ολίγοις και πέραν προφανών γενικότερων παραπόνων για την NOVA το "ζουμί" των δικών μου τουλάχιστον προτάσεων συνοψίζεται στα παρακάτω:

Η βοήθεια που δίνεται στα περισσότερα θέματα είναι εξατομικευμένη και η λύση στα προβλήματα δεν καθίσταται ευρέως γνωστή. Θα ήταν χρησιμότερο και για τη λειτουργία του forum και για όλους να καταγράφεται ειτε από τους υπαλλήλους της εταιρείας είτε από το χρήστη ΠΟΙΑ ήταν η λυση που δόθηκε, πως δόθηκε, ποιο το αρμόδιο τμήμα επικοινωνίας ή επίλυσης ώστε να καταγράφεται ένας ΑΠΛΟΣ ΚΑΝΟΝΑΣ και όχι μια ατομική και εν ολίγοις αδιαφανής εξυπηρετηση του καθενός, να δημιουργείται δηλ. "ΔΕΔΙΚΑΣΜΕΝΟ" που θα μπορεί κάποιος με όμοια περίπτωση να επικαλεστεί ευθέως οπουδήποτε και να καλέσει και απευθυνθεί.

Θα ήταν προφανώς καλύτερο να υπάρχει ανάλυση/καταγραφή του προβλήματος και της λύσης ως troubleshooting ωστε να βοηθηθεί και κάποιος άλλος μελλοντικά. Πόσες φορές βρίσκουμε λύσεις σε χιλιάδες προβλήματα με ένα απλό search ειτε εδώ είτε στο google; Επιπλέον, αν μεθαύριο αποφασίσει να αποχωρήσει το support καλό θα ήταν να παραμείνουν κτήμα του φόρουμ οι λύσεις και η γνώση που προέκυψε από αυτό! Το να απαντούν με pm ή απλά να αναφέρεται ότι λύθηκε το πρόβλημα (μαζί με ευχαριστίες κλπ) δεν παρέχει σε έναν τρίτο τίποτα ενώ και για το support μεγαλώνει ο φόρτος εργασίας αν επαναληφθεί το ίδιο ερώτημα/πρόβλημα.

Τέλος απο πλευράς παραπόνων προσωπικά κατάγραψα την ενόχληση μου για τη χρήση ενικού στις απαντήσεις του support. Δεν είναι χρήστες με την πραγματική έννοια του forum ώστε να καλύπτονται από τους μεταξύ μας κανόνες επικοινωνιας αλλά εκπροσωπούν μία εταιρεια και είναι μέρος του customer care αυτής. Οπως θα με ενοχλούσε αν καλούσα στο 18345 και μου μίλαγαν στον ενικό το ίδιο (ίσως και περισσότερο λόγω του γραπτού λόγου) ενοχλούμαι και εδώ.
 
Last edited:

Γιάννης Χατζηγεωργίου

Μέλος Σωματείου
19 June 2006
35,674
Ευχαριστούμε πολύ για τις υποδείξεις. Προς το παρόν, πριν κάνεις υποδείξεις, καλό θα ήταν να διαβάσεις και το κανονισμό του φόρουμ σχετικά με το εν λόγω θέμα. Το νήμα κλειδώνεται προς το παρόν μέχρι οι αρμόδιοι συντονιστές ν' αποφασίσουν τι θα πράξουν.

Χαιρετώ.
 
Status
Not open for further replies.