Tαχυδρομεία - Τελωνεία

zxcv

AVClub Enthusiast
6 August 2008
928
το paypal λέει μέχρι 7 Οκτωβρίου να κάνω αίτημα αποζημίωσης, το κάνω και το απορρίπτει γιατί λέει πέρασαν οι 180 ημέρες...

ενώ στην φόρμα που υπέβαλα το αίτημα έλεγε πως έχω περιθώριο μέχρι τις 7 Οκτωβρίου!

θα δώ τί παίζει με την διαφορά ώρας... την ημέρα αγοράς όμως την θεώρησε 9 και όχι 10 Απριλίου που γράφει στο τιμολόγιο...
 

sakis.kom

Supreme Member
3 August 2006
3,643
Athens - Greece
...εκτός αν στο κόλπο είναι και η eglobal γι'αυτό και κάνει τις τιμές που κάνει? (απίθανο φαίνεται, άραγε δεν διασταυρώνει κανείς τζίρους και paypal πληρωμές?)
Πολύ χοντρό δεν θα ήταν αυτό?

εμφάνισε μαιμού τιμολόγιο από άσχετο προμηθευτή, με βάση το οποίο έκαναν τη μεταφορά (τάχα). Δεν αρνούνται πως χάθηκε αλλά θέλουν τώρα (μετά από 5+ μήνες) να αποζημιώσουν με το πλαστό τιμολόγιο
Για εξήγησέ το μας αυτό περισσότερο.

Και θα σου ξαναπώ αυτό, για την όποια ACS... "Το να σου έρθει χαρτάκι, σημαίνει πως σκάναραν το προϊόν, δηλαδή το ΠΑΡΕΛΑΒΑΝ!"
 

zxcv

AVClub Enthusiast
6 August 2008
928
Πολύ χοντρό δεν θα ήταν αυτό?


Για εξήγησέ το μας αυτό περισσότερο.

Και θα σου ξαναπώ αυτό, για την όποια ACS... "Το να σου έρθει χαρτάκι, σημαίνει πως σκάναραν το προϊόν, δηλαδή το ΠΑΡΕΛΑΒΑΝ!"

μα παραδέχονται πως το έχασαν, το λένε δήλωση ζημίας όπως μου είπαν.

το θέμα είναι πως με κορόιδευαν λέγοντας πως έχει πολλή γραφειοκρατική δουλειά μεταξύ των λογιστηρίων, μεσολάβησαν και οι διακοπές, για να παρέλθει το εξάμηνο (τώρα το διάβασα) και μου δείχνουν τιμολόγιο άσχετης εταιρείας και έγγραφο φορτωτικής και καλά που λέει πως πρόκειται για θήκη φακού αξίας 10 !
Στην αρχική σελίδα κάθε εταιρείας υπάρχει χάρτης υποχρεώσεων προς καταναλωτές https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Postal/XYK/
που λέει διάφορα...
 

mastroxalastis

Supreme Member
15 November 2018
3,022
Φιλε, σκιστους. Για το γαμωτο και μονο, αν οχι για τα χρηματα.
Για αρχη, κατσε γραψε μια "σοβαρη" επιστολη, εκθετοντας συνοπτικα το ζουμι της υποθεσης (με bold στα σημεια κλειδια).
Στειλτο σε ολους τους εμπλεκομενους και γραψε πανω (και τονισε) οτι κοινοποιειται (εκτος αυτων) και στη Ενωση Καταναλωτων, ΓΓ Καταναλωτη, Υπουργειο Αναπτυξης, κεντρικα της ACS (και εξω αν ειναι ξενη, δεν το εχω ψαξει), κεντρικα του paypal και ο,τι αλλο βρεις προχειρο. Αν δεν βαριεσαι, οντως, κοινοποιησε το και προς αυτους.
Θυμησου να αναφερεις μεσα με bold τις λεξεις Απατη, Νομος, Αστυνομια, Εισαγγελια (κοινοποιηση και εκει, θα πεις), επιφυλαξη παντος δικαιωματος, ψυχικη οδυνη, τεραστια σπαταλη χρονου, και διαφορα τετοια.
9 στις 10 καποιος θα "σπασει" και θα σε αποζημιωσει, οταν δει οτι θα μπλεξει, μαζι σου.
 

songless_bird

Supreme Member
Ερώτηση . Από banggood ποια επιλογή αποστολής για δεμα; Λογικά δεν μου βγαζει την γνωστή επιλογή λόγο βάρους και όγκου . είναι ράγες 40cm για cnc κλπ . Το ποσό φαίνεται κάτω .
a1684b97c25ae4a7f62e63d994a45ff3.jpg
 

sharkovios

AVClub Addicted Member
17 January 2011
1,483
Λούτσα
Re: Απάντηση: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Ερώτηση . Από banggood ποια επιλογή αποστολής για δεμα; Λογικά δεν μου βγαζει την γνωστή επιλογή λόγο βάρους και όγκου . είναι ράγες 40cm για cnc κλπ . Το ποσό φαίνεται κάτω .
a1684b97c25ae4a7f62e63d994a45ff3.jpg

EU PRIORITY LINE
 

songless_bird

Supreme Member
Απάντηση: Re: Απάντηση: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

EU PRIORITY LINE
Ευχαριστώ . Τελικά έσπασα το δέμα στα τρία και μου έβγαλε και την γνωστή επιλογή αλλά πλέον είναι και κάτω από 20 το κάθε δέμα . Τώρα μόνο να μη τα κανει σαλάτα ο πωλητής και μου στείλει μόνο ένα από τα τρία . Μου βγήκε έτσι 2 πιο ακριβά γιατί δεν έχω μεν τα 5 μεταφορικά αλλά χάνω 7 έκπτωση για λόγους ποσότητας . Μικρό το κακό .
 

sharkovios

AVClub Addicted Member
17 January 2011
1,483
Λούτσα
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Ευχαριστώ . Τελικά έσπασα το δέμα στα τρία και μου έβγαλε και την γνωστή επιλογή αλλά πλέον είναι και κάτω από 20 το κάθε δέμα . Τώρα μόνο να μη τα κανει σαλάτα ο πωλητής και μου στείλει μόνο ένα από τα τρία . Μου βγήκε έτσι 2 πιο ακριβά γιατί δεν έχω μεν τα 5 μεταφορικά αλλά χάνω 7 έκπτωση για λόγους ποσότητας . Μικρό το κακό .

Έπρεπε να το αφήσεις ένα, γιατι το EU Priority Line είναι και πιο γρήγορο απο China Post.
Επίσης ακόμη και κάτω απο την ατέλεια να είναι το πακέτο, θα σταματήσει τελωνείο και θα φάει καμια 10αριά μέρες στο περίμενε...
 

mastroxalastis

Supreme Member
15 November 2018
3,022
Οχι οτι θα ιδρωσει κανενα αυτι, αλλα με αφορμη προσφτατη, πολλοστη μα@@κια τους, να καταθεσω κι εγω μια αποψη για την ACS:
Για εμενα, η χειροτερη, με διαφορα courier.
Ποτε δεν προσπαθουν καν να παραδοσουν (τσεκαρισμενο), απλως αφηνουν χαρτακι - πιθανοτατα δεν κουβαλανε καν μαζι τους τα δεματα, για εξοικονομηση χωρου.
Συνεχεια κανουν λαθη στις παραδοσεις.
Εντελως αναξιοπιστοι στις ωρες (και ημερες, ενιοτε).
Αδυνατουν να καταλαβουν απλες οδηγιες, ή απλως τις...γραφουν και κανουν ο,τι τους ερθει.
Μονιμως ουρα και αδιαφορια-νωχελικοτητα στα ορια της κοροϊδιας στο καταστημα στις παραλαβες, τουλαχιστον σε αυτο που παω εγω (ας μην πω ποιο).
Κι απο πανω, σε βγαζουν και τρελο-ψευτη: Παω να παρω δεμα, δεν ειναι εκει, τους λεω "μα μιλησαμε με εναν κυριο το πρωι και το κανονισαμε" και η απαντηση ειναι "κυριος εδω το πρωι δεν υπαρχει" (!).
Τι αλλο να πεις;
 

amsen

AVClub Addicted Member
1 November 2014
1,720
Αθηνα
Re: Απάντηση: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

Οχι οτι θα ιδρωσει κανενα αυτι, αλλα με αφορμη προσφτατη, πολλοστη μα@@κια τους, να καταθεσω κι εγω μια αποψη για την ACS:
Για εμενα, η χειροτερη, με διαφορα courier.
Ποτε δεν προσπαθουν καν να παραδοσουν (τσεκαρισμενο), απλως αφηνουν χαρτακι - πιθανοτατα δεν κουβαλανε καν μαζι τους τα δεματα, για εξοικονομηση χωρου.
Συνεχεια κανουν λαθη στις παραδοσεις.
Εντελως αναξιοπιστοι στις ωρες (και ημερες, ενιοτε).
Αδυνατουν να καταλαβουν απλες οδηγιες, ή απλως τις...γραφουν και κανουν ο,τι τους ερθει.
Μονιμως ουρα και αδιαφορια-νωχελικοτητα στα ορια της κοροϊδιας στο καταστημα στις παραλαβες, τουλαχιστον σε αυτο που παω εγω (ας μην πω ποιο).
Κι απο πανω, σε βγαζουν και τρελο-ψευτη: Παω να παρω δεμα, δεν ειναι εκει, τους λεω "μα μιλησαμε με εναν κυριο το πρωι και το κανονισαμε" και η απαντηση ειναι "κυριος εδω το πρωι δεν υπαρχει" (!).
Τι αλλο να πεις;

χαχαχααα... ερχομαι να συμφωνήσω σε όλα....αν είναι να αγοράσω από ένα κατάστημα, το πρώτο που κοιτάω/ρωτάω είναι με ποια εταιρία συνεργάζονται....Αν είναι ACS, δεν αγοράζω πλέον. Για χρόνια λόγω δουλειάς, έχω συνεργαστεί (σαν αποστολέας και σαν παραλήπτης) με διάφορες εταιρίες (γνωστές ή άγνωστες). Η ACS είναι η ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ....ούτε να τους βλέπω....

....και έχουν και τον "τουπέ" του έμεις είμαστε η μεγαλύερη εταιρία κουριερ στην Ελλάδα....ΜΑΚΡΥΑ!!!
 

dpbampas

Senior Member
8 September 2017
604
Ηρακλειο Κρήτης
Πιθανόν να συμφωνούσα για την acs Αν δεν υπήρχε η Γενική Ταχυδρομική.
Τουλάχιστον σε ό,τι αφορά το κεντρικό υποκατάστημα της στο Ηράκλειο είναι μακράν η χειρότερη (Δείτε σχόλια στο Google maps. )
Στο Ηράκλειο τα δέματα έρχονται συνήθως με το καράβι. 6,30 το πρωί πιάνει το καράβι, 9 ανοίγουν οι εταιρείες, 10.30-11.00 το αργότερο έχω παραλάβει, είτε με acs, είτε με ΕΛΤΑ κούριερ, είτε με σπηντεξ, είτε από e-shop.
Με Γενική παραλαμβανω το νωρίτερο μετά 3 μέρες. Δεν είναι υπερβολή. Βλέπεις από τον αριθμό αποστολής το δέμα στα γραφεία τους από τις 07.30. Σε παίρνουν τηλ. στις 3 το μεσημέρι και σου λένε ή να περάσεις την επόμενη από τα γραφεία τους ή να στο παραδώσουν την μεθεπόμενη.
Έχω φτάσει σε σημείο να βάζω μόνιμο σχόλιο στις παραγγελίες μου "Όχι με Γενική. Αν συνεργάζεστε μόνο με Γενική τότε η παραγγελία να ακυρωθει"
 

amsen

AVClub Addicted Member
1 November 2014
1,720
Αθηνα
Re: Απάντηση: Tαχυδρομεία - Τελωνεία

χαχαχαχα...με την Γενική συνεργάστηκα 3 χρόνια....σκληρά χρόνια αλλά ευτυχώς ηταν στις παραδόσεις κολλητός μου και μου είχε φανει καλά....Σαφώς και χάλια εταιρία....ειδικά πριν 10-11 χρόνια που τους είχα...1 χρόνο τώρα έχω καταλήξει ΕΛΤΑΑ Κουριερ....εχουν και αυτοί τα κουσούρια τους αλλά μέχρι στιγμής δεν έχω θέμα....ο καιρός θα δείξει...
 

jpil

Supreme Member
13 March 2010
3,951
Πειραιάς - Αιγάλεω
Για εμένα τα ελτα κουριερ είναι η χειρότερη εταιρία, μπορεί να παίζει ρόλο και η περιοχή.

Στον Πειραιά δεν σηκώνουν ποτέ το τηλέφωνο...
 

KOSSTV

Supreme Member
4 February 2015
6,524
Αθηνα
Διαβαζοντας τα παραπανω σχολια το μονο που μπορει να καταλάβει κανείς είναι ότι ανάλογα με το είδος του ανθρωπινου δυναμικού γίνονται και σωστά η μη οι παραδοσεις...η εταιρια είναι σε δεύτερη μοίρα.
 

kospap

Supreme Member
31 July 2009
7,034
γνωριζει κανεις πως δημιουργηθηκε η Γενικη, πως αλλαξε η ACS κτλ κτλ κτλ?
ειναι καλο θεμα συζητησης για καφε.

παντως στην δικη μου περιοχη γινετια της λωλης στο μαγαζι...παντου δεματα γιατι το ενα ατομο που εχουν για διανομες δεν τα προλαβαινει
 

psilos85

Senior Member
26 April 2017
567
Θεσσαλονίκη
Αυτα ειναι τα κακα του φρανσαιζ. Απ'οσο ξερω τα περισσότερα καταστηματα και των τριων είναι απο ανεξάρτητους συνεργάτες-φρανσαιζ. Ε, μπορει ο ενας να ειναι σωστος και τυπικος στη δουλεια του αλλα ο αλλος σταρχιδιστης και να χαλαει ολο το ονομα της εταιρείας

Στάλθηκε από το WAS-LX1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

n_olympios

AVClub Addicted Member
17 June 2006
2,940
Αυτό το άκουσα από 3 διαφορετικές μεταξύ τους πηγές τις τελευταίες 2 εβδομάδες!

Μάλιστα ο ένας γνωστός πέτυχε τον courier την ώρα που κόλλαγε ειδοποίηση στην πόρτα.
- Ήρθα - του λέει - φέρε το δέμα.
- Εεε ξέρετε πρέπει να περάσετε από το κατάστημα κλπ.
- Τι λέτε ρε, εγώ σας πληρώνω για να μου φέρετε το δέμα στο σπίτι, όχι την ειδοποίηση.
- Μα δεν το έχω μαζί μου.
- Δε με νοιάζει να πας να το φέρεις εδώ θα είμαι όλη την υπόλοιπη ημέρα.

Ολόκληρο θέμα έγινε, τελικά δεν έβγαλε άκρη, αναγκάστηκε να πάει στο κατάστημα για να παραλάβει. Περίμενε 20 λεπτά στην ουρά - όλοι για τον ίδιο λόγο είχαν πάει.