Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="lazarefa" data-source="post: 1058639287" data-attributes="member: 4916"><p>Από τις χειρότερες εμπειρίες αγοράς από το διαδικτυακό κατάστημα allsmart.gr . Έχω παραγγείλει 3 φορές από αυτούς. Την πρώτη, πριν από περίπου 1 χρόνο, ενώ τα προϊόντα φαίνονταν διαθέσιμα στο σάιτ τους, παρήγγειλα και πλήρωσα κανονικά με κάρτα, μου τηλεφώνησαν 3-4 μέρες μετά για να μου πουν ότι δεν υπάρχουν από τον αντιπρόσωπο...Τουλάχιστον επέστρεψαν άμεσα τα χρήματα. Την δεύτερη φορά, προ τριμήνου, αποφασίσω να παραγγείλω κάποια πράγματα πάλι από αυτούς, αυτή τη φορά χωρίς να προπληρώσω (πληρωμή κατά την παραλαβή από πρατήριο Shell) και σκοπίμως μπορώ να πω (μια που δεν είχα να ρισκάρω χρήματα) παραγγέλνω και το ένα από τα είδη που μου είχαν πει την πρώτη φορά ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο από τον αντιπρόσωπο (το οποίο βέβαια όλον τον ενδιάμεσο καιρό εμφανιζόταν κανονικά στο σάιτ τους ότι μπορεί να παραγγελθεί). Αυτή τη φορά ω του θαύματος, η παραγγελία προχωρά κανονικά και σε περίπου 15-20 μέρες λαμβάνω ειδοποίηση από την ACS (στέλνουν τα προϊόντα τους στα πρατήρια καυσίμων μέσω της ACS) ότι μπορώ να πάω στο πρατήριο επιλογής για παραλαβή, όπερ και εγένετο χωρίς περαιτέρω θέματα (το προϊόν που δεν εισαγόταν, πλην όμως εμφανιζόταν ανελλιπώς διαθέσιμο στη σελίδα τους, το παρέλαβα κανονικότατα).</p><p>Τρίτη φορά παραγγέλνω στις 17 Φεβρουαρίου φέτος. Επιλέγω πάλι να μην προπληρώσω, για ευνόητους λόγους (έχουν μεγάλο θέμα αξιοπιστίας με την πραγματική διαθεσιμότητα των προϊόντων τους, τη διαχείριση εν γένει των παραγγελιών και τους χρόνους παράδοσης, και βέβαια με το customer support όπως αποδεικνύεται).</p><p>Περνάνε ακριβώς 3 εβδομάδες χωρίς καμία απολύτως ενημέρωση για την όποια εξέλιξη της παραγγελίας (διαφημίζουν εν τω μεταξύ στη σελίδα τους 4-7 μέρες χρόνο παράδοσης...) και τους στέλνω email με τα στοιχεία της παραγγελίας (ημερομηνία, κωδικό παραγγελίας) μπας και φιλοτιμηθούν να με ενημερώσουν. Έχουν περάσει 5 μέρες από τότε. Όσο ενημέρωσαν εσάς, άλλο τόσο ενημέρωσαν κι εμένα. Ευτυχώς που πρόκειται για είδη μικρής αξίας και που γενικά δεν χρειαζόμουν άμεσα, εξ ου και το ρίσκο που ανέλαβα μαζί τους, όπως και η μάλλον ζεν (πλέον) στάση που έχω μέχρι στιγμής τηρήσει με την αφεντιά τους. Δεν παύει όμως να αποτελεί εντελώς ξεφτίλα η όλη πολιτική και συμπεριφορά τους, μια που δυστυχώς, φαίνεται ότι δεν είμαι ο μόνος:</p><p><a href="https://www.skroutz.gr/m/6182/Allsmart" target="_blank">https://www.skroutz.gr/m/6182/Allsmart</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lazarefa, post: 1058639287, member: 4916"] Από τις χειρότερες εμπειρίες αγοράς από το διαδικτυακό κατάστημα allsmart.gr . Έχω παραγγείλει 3 φορές από αυτούς. Την πρώτη, πριν από περίπου 1 χρόνο, ενώ τα προϊόντα φαίνονταν διαθέσιμα στο σάιτ τους, παρήγγειλα και πλήρωσα κανονικά με κάρτα, μου τηλεφώνησαν 3-4 μέρες μετά για να μου πουν ότι δεν υπάρχουν από τον αντιπρόσωπο...Τουλάχιστον επέστρεψαν άμεσα τα χρήματα. Την δεύτερη φορά, προ τριμήνου, αποφασίσω να παραγγείλω κάποια πράγματα πάλι από αυτούς, αυτή τη φορά χωρίς να προπληρώσω (πληρωμή κατά την παραλαβή από πρατήριο Shell) και σκοπίμως μπορώ να πω (μια που δεν είχα να ρισκάρω χρήματα) παραγγέλνω και το ένα από τα είδη που μου είχαν πει την πρώτη φορά ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο από τον αντιπρόσωπο (το οποίο βέβαια όλον τον ενδιάμεσο καιρό εμφανιζόταν κανονικά στο σάιτ τους ότι μπορεί να παραγγελθεί). Αυτή τη φορά ω του θαύματος, η παραγγελία προχωρά κανονικά και σε περίπου 15-20 μέρες λαμβάνω ειδοποίηση από την ACS (στέλνουν τα προϊόντα τους στα πρατήρια καυσίμων μέσω της ACS) ότι μπορώ να πάω στο πρατήριο επιλογής για παραλαβή, όπερ και εγένετο χωρίς περαιτέρω θέματα (το προϊόν που δεν εισαγόταν, πλην όμως εμφανιζόταν ανελλιπώς διαθέσιμο στη σελίδα τους, το παρέλαβα κανονικότατα). Τρίτη φορά παραγγέλνω στις 17 Φεβρουαρίου φέτος. Επιλέγω πάλι να μην προπληρώσω, για ευνόητους λόγους (έχουν μεγάλο θέμα αξιοπιστίας με την πραγματική διαθεσιμότητα των προϊόντων τους, τη διαχείριση εν γένει των παραγγελιών και τους χρόνους παράδοσης, και βέβαια με το customer support όπως αποδεικνύεται). Περνάνε ακριβώς 3 εβδομάδες χωρίς καμία απολύτως ενημέρωση για την όποια εξέλιξη της παραγγελίας (διαφημίζουν εν τω μεταξύ στη σελίδα τους 4-7 μέρες χρόνο παράδοσης...) και τους στέλνω email με τα στοιχεία της παραγγελίας (ημερομηνία, κωδικό παραγγελίας) μπας και φιλοτιμηθούν να με ενημερώσουν. Έχουν περάσει 5 μέρες από τότε. Όσο ενημέρωσαν εσάς, άλλο τόσο ενημέρωσαν κι εμένα. Ευτυχώς που πρόκειται για είδη μικρής αξίας και που γενικά δεν χρειαζόμουν άμεσα, εξ ου και το ρίσκο που ανέλαβα μαζί τους, όπως και η μάλλον ζεν (πλέον) στάση που έχω μέχρι στιγμής τηρήσει με την αφεντιά τους. Δεν παύει όμως να αποτελεί εντελώς ξεφτίλα η όλη πολιτική και συμπεριφορά τους, μια που δυστυχώς, φαίνεται ότι δεν είμαι ο μόνος: [url]https://www.skroutz.gr/m/6182/Allsmart[/url] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…