Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="lazarefa" data-source="post: 1058767773" data-attributes="member: 4916"><p>Αγορά κλινικού τύπου γατοτροφής από αλυσίδα petshop της Αττικής για ένα άρρωστο γατάκι που συντηρούμε (μετά από συμβουλή κτηνιάτρου) τη Μ. Δευτέρα κι ενώ βρίσκομαι εκτός Αθηνών (νησί Αργοσαρωνικού) σε μέρος που δεν υπάρχει petshop. Αξία προϊόντος 46 ευρώ. Στο σάιτ μου δείχνει δωρεάν μεταφορικά για νομό Αττικής. Προχωράω σε ηλεκτρονική αγορά και προπληρώνω με κάρτα τράπεζας. Περνάνε οι επόμενες εργάσιμες ημέρες και πέρα από το αρχικό email επιβεβαίωσης της παραγγελίας που έλαβα αμέσως μετά την πληρωμή, δεν είχα απολύτως καμία επικοινωνία από την επιχείρηση.</p><p>Μ. Πέμπτη το μεσημέρι λαμβάνω μια κλήση στο κινητό μου από άγνωστο αριθμό. Μου λέει ο άνθρωπος στην άλλη γραμμή ότι είναι από μεταφορική εταιρεία κι έχω ένα δέμα στο όνομά μου. Υποψιάζομαι ότι μάλλον πρόκειται για τη γατοτροφή. Πηγαίνω στην αποθήκη της μεταφορικής να παραλάβω, κι εκεί τρώω την κρυάδα. Πρέπει να πληρώσετε τα μεταφορικά μου λέει ο άνθρωπος, είναι 10 ευρώ... και μου δίνει το χαρτάκι (δελτίο αποστολής). Με κίνδυνο να μείνει ατάιστο το άρρωστο ζωάκι καθώς ακολουθεί τετραήμερο αργιών (Μ. Παρασκευή - Δ. Πάσχα) συν το χρόνο νέας παραγγελίας/αποστολής, συν τη φασαρία με τη μεταφορική εταιρεία (σε περίπτωση άρνησης παραλαβής κι επιστροφής του δέματος στον αποστολέα), υποχρεώνομαι (σε εισαγωγικά) και παραλαμβάνω.</p><p>Πείτε μου εσείς πως θα χαρακτηρίζατε την εμπορική πρακτική της συγκεκριμένης επιχείρησης που χωρίς την παραμικρή εκ των προτέρων ενημέρωση (ακόμα κι αν δεχτώ ότι κατά λάθος -δικό τους- φαινόταν ότι τα μεταφορικά είναι δωρεάν), χωρίς να με ενημερώσουν ότι υπάρχει τελικά επιβάρυνση μεταφορικών σε βάρος μου καθώς και το ύψος αυτής, έστειλαν το προϊόν σε μένα με δική μου επιβάρυνση 10 ευρώ (σε αγορά αξίας 46).</p><p>Προς το παρόν τους έχω στείλει ένα μακροσκελές email με τις αιτιάσεις μου και ζήτησα τις έγγραφες απαντήσεις τους. Μέχρι τώρα έχουν τηρήσει σιγή ιχθύος. Προφανώς θα ακολουθήσει καταγγελία.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lazarefa, post: 1058767773, member: 4916"] Αγορά κλινικού τύπου γατοτροφής από αλυσίδα petshop της Αττικής για ένα άρρωστο γατάκι που συντηρούμε (μετά από συμβουλή κτηνιάτρου) τη Μ. Δευτέρα κι ενώ βρίσκομαι εκτός Αθηνών (νησί Αργοσαρωνικού) σε μέρος που δεν υπάρχει petshop. Αξία προϊόντος 46 ευρώ. Στο σάιτ μου δείχνει δωρεάν μεταφορικά για νομό Αττικής. Προχωράω σε ηλεκτρονική αγορά και προπληρώνω με κάρτα τράπεζας. Περνάνε οι επόμενες εργάσιμες ημέρες και πέρα από το αρχικό email επιβεβαίωσης της παραγγελίας που έλαβα αμέσως μετά την πληρωμή, δεν είχα απολύτως καμία επικοινωνία από την επιχείρηση. Μ. Πέμπτη το μεσημέρι λαμβάνω μια κλήση στο κινητό μου από άγνωστο αριθμό. Μου λέει ο άνθρωπος στην άλλη γραμμή ότι είναι από μεταφορική εταιρεία κι έχω ένα δέμα στο όνομά μου. Υποψιάζομαι ότι μάλλον πρόκειται για τη γατοτροφή. Πηγαίνω στην αποθήκη της μεταφορικής να παραλάβω, κι εκεί τρώω την κρυάδα. Πρέπει να πληρώσετε τα μεταφορικά μου λέει ο άνθρωπος, είναι 10 ευρώ... και μου δίνει το χαρτάκι (δελτίο αποστολής). Με κίνδυνο να μείνει ατάιστο το άρρωστο ζωάκι καθώς ακολουθεί τετραήμερο αργιών (Μ. Παρασκευή - Δ. Πάσχα) συν το χρόνο νέας παραγγελίας/αποστολής, συν τη φασαρία με τη μεταφορική εταιρεία (σε περίπτωση άρνησης παραλαβής κι επιστροφής του δέματος στον αποστολέα), υποχρεώνομαι (σε εισαγωγικά) και παραλαμβάνω. Πείτε μου εσείς πως θα χαρακτηρίζατε την εμπορική πρακτική της συγκεκριμένης επιχείρησης που χωρίς την παραμικρή εκ των προτέρων ενημέρωση (ακόμα κι αν δεχτώ ότι κατά λάθος -δικό τους- φαινόταν ότι τα μεταφορικά είναι δωρεάν), χωρίς να με ενημερώσουν ότι υπάρχει τελικά επιβάρυνση μεταφορικών σε βάρος μου καθώς και το ύψος αυτής, έστειλαν το προϊόν σε μένα με δική μου επιβάρυνση 10 ευρώ (σε αγορά αξίας 46). Προς το παρόν τους έχω στείλει ένα μακροσκελές email με τις αιτιάσεις μου και ζήτησα τις έγγραφες απαντήσεις τους. Μέχρι τώρα έχουν τηρήσει σιγή ιχθύος. Προφανώς θα ακολουθήσει καταγγελία. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…