Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="lazarefa" data-source="post: 1058767884" data-attributes="member: 4916"><p>Κωστή ακόμα κι αν δεν συμπεριλαμβάνονταν τα νησιά του Αργοσαρωνικού στα δωρεάν μεταφορικά και είχε γίνει λάθος από πλευράς τους, εντούτοις η παραγγελία και η πληρωμή πέρασε κανονικά στο σύστημά τους με δωρεάν μεταφορικά (αφού είχα βάλει τη διεύθυνση αποστολής, περιοχή, ΤΚ), οπότε ή έπρεπε αμέσως μετά να την ακυρώσουν από μόνοι τους λόγω του σφάλματός τους, ή έπρεπε οπωσδήποτε πριν την αποστείλουν και με "δεσμεύσουν" να με ειδοποιήσουν ενημερώνοντάς με για το ότι υπάρχει τελικά χρέωση μεταφορικών σε βάρος μου καθώς και το ύψος του σχετικού ποσού, ώστε αν ήθελα να συνεχίσω με την παραγγελία ή να ακυρώσω (που ήταν και αυτό που θα έκανα, μιας που δεν με συνέφερε με 10 ευρώ ταχυδρομικά, κι εφόσον έγκαιρα ενημερωνόμουν, προλάβαινα να παραγγείλω από άλλο petshop με συμφέρουσες τιμές και να παραλάβω μέχρι Μ. Πέμπτη μεσημέρι).</p><p>Αυτοί δεν έκαναν τίποτα από τα δύο και τώρα το παίζουν παγώνια.</p><p>Αν μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας δεν μου απαντήσουν εγγράφως στο email διαμαρτυρίας που τους έστειλα ήδη από το Μ. Σάββατο, θα γίνει καταγγελία στις αρμόδιες Υπηρεσίες.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lazarefa, post: 1058767884, member: 4916"] Κωστή ακόμα κι αν δεν συμπεριλαμβάνονταν τα νησιά του Αργοσαρωνικού στα δωρεάν μεταφορικά και είχε γίνει λάθος από πλευράς τους, εντούτοις η παραγγελία και η πληρωμή πέρασε κανονικά στο σύστημά τους με δωρεάν μεταφορικά (αφού είχα βάλει τη διεύθυνση αποστολής, περιοχή, ΤΚ), οπότε ή έπρεπε αμέσως μετά να την ακυρώσουν από μόνοι τους λόγω του σφάλματός τους, ή έπρεπε οπωσδήποτε πριν την αποστείλουν και με "δεσμεύσουν" να με ειδοποιήσουν ενημερώνοντάς με για το ότι υπάρχει τελικά χρέωση μεταφορικών σε βάρος μου καθώς και το ύψος του σχετικού ποσού, ώστε αν ήθελα να συνεχίσω με την παραγγελία ή να ακυρώσω (που ήταν και αυτό που θα έκανα, μιας που δεν με συνέφερε με 10 ευρώ ταχυδρομικά, κι εφόσον έγκαιρα ενημερωνόμουν, προλάβαινα να παραγγείλω από άλλο petshop με συμφέρουσες τιμές και να παραλάβω μέχρι Μ. Πέμπτη μεσημέρι). Αυτοί δεν έκαναν τίποτα από τα δύο και τώρα το παίζουν παγώνια. Αν μέχρι το τέλος της επόμενης εβδομάδας δεν μου απαντήσουν εγγράφως στο email διαμαρτυρίας που τους έστειλα ήδη από το Μ. Σάββατο, θα γίνει καταγγελία στις αρμόδιες Υπηρεσίες. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Τα Καλύτερα και τα Χειρότερα Διαδικτυακά Καταστήματα. Εμπειρίες, σχόλια, ειδήσεις.
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…