Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Tαχυδρομεία - Τελωνεία
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="zxcv" data-source="post: 1058390407" data-attributes="member: 11517"><p>Φυσικά της ACS είναι η ευθύνη. Έχω την ειδοποίηση στο viber. έχω μιλήσει και με τα κεντρικά και έχω στείλει και mail. </p><p>Με παρέπεμψαν στην Aramex γιατί "δεν ήξεραν" από πού θα αποζημιωθώ... Μήπως από τον πωλητή; θα τον πλήρωναν να το ξαναστείλει; (μου τόπαν και αυτό) </p><p>Η aramex αφού έφαγε χρόνο και με τις καλοκαιρινές διακοπές επειδή δεν ήμουν πιεστικός (λόγω ευγένειας και αφού είχα τη σιγουριά της αποζημίωσης του Paypal) </p><p>εμφάνισε μαιμού τιμολόγιο από άσχετο προμηθευτή, με βάση το οποίο έκαναν τη μεταφορά (τάχα). Δεν αρνούνται πως χάθηκε αλλά θέλουν τώρα (μετά από 5+ μήνες) να αποζημιώσουν </p><p>με το πλαστό τιμολόγιο. Βέβαια στο τιμολόγιο της eglobal αναφέρεται ξεκάθαρα το tracking number της παραγγελίας μου που είναι το ίδιο με του μαιμού πωλητή.</p><p>Και φυσικά δεν έχω αγοράσει κάτι με 10 , εκτός αν στο κόλπο είναι και η eglobal γι'αυτό και κάνει τις τιμές που κάνει? (απίθανο φαίνεται, άραγε δεν διασταυρώνει κανείς τζίρους και paypal πληρωμές?)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zxcv, post: 1058390407, member: 11517"] Φυσικά της ACS είναι η ευθύνη. Έχω την ειδοποίηση στο viber. έχω μιλήσει και με τα κεντρικά και έχω στείλει και mail. Με παρέπεμψαν στην Aramex γιατί "δεν ήξεραν" από πού θα αποζημιωθώ... Μήπως από τον πωλητή; θα τον πλήρωναν να το ξαναστείλει; (μου τόπαν και αυτό) Η aramex αφού έφαγε χρόνο και με τις καλοκαιρινές διακοπές επειδή δεν ήμουν πιεστικός (λόγω ευγένειας και αφού είχα τη σιγουριά της αποζημίωσης του Paypal) εμφάνισε μαιμού τιμολόγιο από άσχετο προμηθευτή, με βάση το οποίο έκαναν τη μεταφορά (τάχα). Δεν αρνούνται πως χάθηκε αλλά θέλουν τώρα (μετά από 5+ μήνες) να αποζημιώσουν με το πλαστό τιμολόγιο. Βέβαια στο τιμολόγιο της eglobal αναφέρεται ξεκάθαρα το tracking number της παραγγελίας μου που είναι το ίδιο με του μαιμού πωλητή. Και φυσικά δεν έχω αγοράσει κάτι με 10 , εκτός αν στο κόλπο είναι και η eglobal γι'αυτό και κάνει τις τιμές που κάνει? (απίθανο φαίνεται, άραγε δεν διασταυρώνει κανείς τζίρους και paypal πληρωμές?) [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Tαχυδρομεία - Τελωνεία
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…