Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Tαχυδρομεία - Τελωνεία
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="koupa" data-source="post: 1058889588" data-attributes="member: 46132"><p>Δεν ξέρω το τι γνωρίζετε γενικά αλλά θα γράψω 2-3 πραγματάκια.</p><p></p><p>Κατ' αρχάς το 95% των δεμάτων που διακινούνται είναι από πελάτες με κωδικό πίστωσης. Δηλαδή εταιρίες που πληρώνουν με το μήνα. Αυτό σημαίνει πως τα μεταφορικά είναι ήδη υπολογισμένα και εισπραγμένα. Οπότε όταν πάει ο κούριερ στον Κωτσόβολο να παραλάβει 10 κινητά τηλέφωνα με κάθε κλικ του PDA αυτόματα γίνεται η χρέωση στο κατάστημα παραλαβής. Όταν τα δέματα φτάσουν στα καταστήματα παράδοσης και ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΙΤΙΑΣ τότε πληρώνεται και το κατάστημα παράδοσης. Γι' αυτό γίνεται όλη αυτή η διαδικασία με τα "απών" και "άγνωστα". Τα δικαιολογούν ώστε να πάρουν τα χρήματα και μετά ότι προλάβουν.</p><p></p><p>Μετά φταίει και το σύστημα του franchise που είναι χωρίς έλεγχο. Η εταιρία το μόνο που κοιτάει είναι να εισπράττει τις καθημερινές αντικαταβολές. Δεν την ενδιαφέρει το πως δουλεύει ο κάθε καταστηματάρχης. Γι' αυτό βλέπουμε τεράστια διαφορά από κατάστημα σε κατάστημα. Άλλος μπορεί να είναι καλό αφεντικό και άλλος βλάκας. Ένας μπορεί να έχει 1-2 υπαλλήλους και να τους ξεζουμίζει και ο δίπλα 4-5 και να δουλεύει άνετα.</p><p></p><p>Με τον covid χάθηκε σοβαρή ευκαιρία να στρώσει η δουλειά. Πέραν των προσλήψεων που έπρεπε να γίνουν δεν έπεσαν και πρόστιμα. Τα παιδιά δούλευαν ατέλειωτες ώρες ειδικά στην πρώτη καραντίνα που ήταν ΟΛΑ ΚΛΕΙΣΤΑ. Αλλά κανένας δεν ενδιαφέρθηκε να ρίξει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες πρόστιμα για τις υπερωρίες και τα ΣΚ. Αν είχε γίνει κάτι τέτοιο σήμερα θα ήταν όλα πολύ καλύτερα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="koupa, post: 1058889588, member: 46132"] Δεν ξέρω το τι γνωρίζετε γενικά αλλά θα γράψω 2-3 πραγματάκια. Κατ' αρχάς το 95% των δεμάτων που διακινούνται είναι από πελάτες με κωδικό πίστωσης. Δηλαδή εταιρίες που πληρώνουν με το μήνα. Αυτό σημαίνει πως τα μεταφορικά είναι ήδη υπολογισμένα και εισπραγμένα. Οπότε όταν πάει ο κούριερ στον Κωτσόβολο να παραλάβει 10 κινητά τηλέφωνα με κάθε κλικ του PDA αυτόματα γίνεται η χρέωση στο κατάστημα παραλαβής. Όταν τα δέματα φτάσουν στα καταστήματα παράδοσης και ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΑΙΤΙΑΣ τότε πληρώνεται και το κατάστημα παράδοσης. Γι' αυτό γίνεται όλη αυτή η διαδικασία με τα "απών" και "άγνωστα". Τα δικαιολογούν ώστε να πάρουν τα χρήματα και μετά ότι προλάβουν. Μετά φταίει και το σύστημα του franchise που είναι χωρίς έλεγχο. Η εταιρία το μόνο που κοιτάει είναι να εισπράττει τις καθημερινές αντικαταβολές. Δεν την ενδιαφέρει το πως δουλεύει ο κάθε καταστηματάρχης. Γι' αυτό βλέπουμε τεράστια διαφορά από κατάστημα σε κατάστημα. Άλλος μπορεί να είναι καλό αφεντικό και άλλος βλάκας. Ένας μπορεί να έχει 1-2 υπαλλήλους και να τους ξεζουμίζει και ο δίπλα 4-5 και να δουλεύει άνετα. Με τον covid χάθηκε σοβαρή ευκαιρία να στρώσει η δουλειά. Πέραν των προσλήψεων που έπρεπε να γίνουν δεν έπεσαν και πρόστιμα. Τα παιδιά δούλευαν ατέλειωτες ώρες ειδικά στην πρώτη καραντίνα που ήταν ΟΛΑ ΚΛΕΙΣΤΑ. Αλλά κανένας δεν ενδιαφέρθηκε να ρίξει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες πρόστιμα για τις υπερωρίες και τα ΣΚ. Αν είχε γίνει κάτι τέτοιο σήμερα θα ήταν όλα πολύ καλύτερα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Tαχυδρομεία - Τελωνεία
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…