Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ταξιδιωτικές οδηγίες, 5ο Μέρος [Η βρετανική ψυχεδέλεια]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1058114261" data-attributes="member: 30418"><p><h3>Άσπρο ποδήλατο</h3><p><strong>Tomorrow featuring Keith West - Tomorrow</strong> (Φεβρουάριος 1968, Parlophone)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]151536[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="color: Indianred">Τραγούδια</span>: A1 My White Bicycle, A2 Colonel Brown, A3 Real Life Permanent Dream, A4 Shy Boy, A5 Revolution, B1 The Incredible Journey Of Timothy Chase, B2 Auntie Mary's Dress Shop, B3 Strawberry Fields Forever, B4 Three Jolly Little Dwarfs, B5 Now Your Time Has Come, B6 Hallucinations</p><p><span style="color: Indianred">Μουσικοί</span>: Keith West (φωνητικά), Steve Howe (κιθάρα), John "Junior" Wood (μπάσο), John "Twink" Alder (κρουστά), Mark P. Wirtz (πλήκτρα)</p><p><span style="color: Indianred">Παραγωγή / Μηχανικοί</span>: Mark P. Wirtz / Geoff Emerick, Peter Bown</p><p></p><p>Ηχογραφήθηκε στα <em>Abbey Road Studios</em> του Λονδίνου ( ; )</p><hr /><p>Ο μοναδικός δίσκος-συλλογή των <strong>Tomorrow</strong>, δεν είναι ακριβώς ένα "χαμένο" άλμπουμ, αφού επανεκδόθηκε και μάλιστα από μεγάλη ετικέτα. Σίγουρα, αυτό είναι ένα υπέροχο δώρο για τους οπαδούς της ψυχεδέλειας καθώς το άλμπουμ καλύπτει όλα τα στυλ, από την παιχνιδιάρικη διάθεση και το ψευτο-οριεντάλ μέχρι το άσιντ-ροκ. Οι <em>Tomorrow</em>, όπως πολυάριθμα άλλα ψυχεδελικά βρετανικά σύνολα, προέκυψαν όταν ένα καθιερωμένο ρυθμ εντ μπλουζ γκρουπ, οι <em>In Crowd</em>, άλλαξαν το όνομα και τη μουσική τους κατεύθυνση για να συμμετάσχουν στην ψυχεδελική αναταραχή, στα τέλη του 1966.</p><p></p><p>Υπέγραψαν στην <em>EMI</em> αλλά αποτυγχάνοντας να ταιριάξουν με τον παραγωγό των <em>Pink Floyd, Norman Smith</em>, παραδόθηκαν στον συνάδελφό του <strong>Mark P Wirtz</strong>, ο οποίος αποδείχτηκε τόσο ευλογία όσο και κατάρα. Ο <em>Wirtz</em> ήταν ένας λαμπρός, πειραματικός παραγωγός, διασκευαστής και συνθέτης, αλλά είχε επίσης και ένα εμμονικό αγαπημένο πρότζεκτ, το <em>A Teenage Opera</em>, που ήταν καταδικασμένο να καταλήξει ένα θρυλικό ημιτελές έργο. Η ενασχόληση με την <em>Opera</em>, του κιθαρίστα <strong>Steve Howe</strong> που χρωστoύσε χάρη στον <em>Wirtz</em> και του <strong>Keith West</strong> που δελεάστηκε με την προσφορά να τραγουδήσει και να γράψει στίχους, μαζί με τον πυρετώδη κατάλογο των ζωντανών εμφανίσεων και την <em>LSD</em> ανακάλυψή τους, συντέλεσαν στο αποσπασματικό και εκτεταμένο πρόγραμμα ηχογράφησης των <em>Tomorrow</em>.</p><p></p><p>Αυτό βέβαια δεν επηρέασε τη μουσική, η οποία είναι κατά κάποιο τρόπο τόσο εκλεκτική και καθησυχαστικά ομοιογενής. Το εναρκτήριο "<strong>My White Bicycle</strong>", εμπνευσμένο από τους Ολλανδούς αναρχικούς <em>Provos</em>, που καθιέρωσαν το κοινοτικό πρόγραμμα του λευκού ποδηλάτου στο Άμστερνταμ, τη δεκαετία του 1960, είναι το καθοριστικό άσιντ-ψυχεδελικό κομμάτι με ανάποδα ηχογραφημένη κιθάρα, ηχητικά εφέ και άλλα στούντιο τεχνάσματα. Αρχικά εκδόθηκε ως σινγκλ του άλμπουμ και αφού καθιερώθηκε ως κλασικό, ανθολογήθηκε συχνά. Το "<strong>Real Life Permanent Dream</strong>" είναι μια ράγκα-ροκ σύνθεση που βασίζεται στο σιτάρ, με τους κατάλληλους λυσεργικούς στίχους, ενώ το "<strong>Revolution</strong>" εκτρέπεται τρελά μέσα από ένα χάος περασμάτων ομιλίας, ριφ και ρυθμών. Στη φανταστική πλευρά, τα απολαυστικά μουσικά "<strong>Auntie Mary's Dress Shop</strong>", "<strong>Colonel Brown</strong>" και "<strong>Shy Boy</strong>" για τις διάφορες περσόνες, προορίζονταν αρχικά για την <em>Teenage Opera</em>. Μόνο η "χημική" ελαφρότητα του "<strong>Three Jolly Little Dwarves</strong>" και η περιττή, αν και συμπαγής διασκευή του "<strong>Strawberry Fields Forever</strong>" συνωμοτούν να αλλοιώσουν τη λάμψη των ένδεκα κομματιών. Το παίξιμο του <em>Howe</em> καθ' όλη τη διάρκεια είναι υποδειγματικό, ενώ τα ανέκφραστα λαλημένα φωνητικά του <em>West</em> είναι τέλεια για αυτά τα τραγούδια και το είδος.</p><p></p><p>Το <strong>Tomorrow</strong> δεν κυκλοφόρησε μέχρι τις αρχές του 1968, μετά την τελική διακοπή της <em>Opera</em> από μια μη υποστηρικτική <em>EMI</em>, αλλά τότε ο ψυχεδελικός μήνας του μέλιτος είχε περάσει σε μεγάλο βαθμό και το άλμπουμ απέτυχε να πουλήσει.</p><p></p><p>Η κουρασμένη μπάντα χωρίστηκε αμέσως, ο ντράμερ <strong>John "Twink" Alder</strong> και ο μπασίστας <strong>John "Junior" Wood</strong> ηχογράφησαν μια χούφτα απολύτως παλαβών πρωτότυπων όπως το "<strong>The Aquarian Age</strong>" με τον <em>Wirtz</em> στα πλήκτρα, ενώ ο <em>West</em> και <em>Howe</em> κάλεσαν τους <em>Ronnie Wood</em> και <em>Aynsley Dunbar</em>, στο μπάσο και τα τύμπανα και έγραψαν μερικά κομμάτια σε μια πιο συνηθισμένη ποπ-ροκ κατεύθυνση κάτω από το όνομα του <em>West</em>. Όταν κανένα από τα πρότζεκτ δεν διέγειρε τη φαντασία του κοινού, ο <em>Twink</em> συνέχισε τις προσπάθειες για τους <em>Pink Fairies</em>, ενώ ο <em>Howe</em> βγήκε τελικά στην επιφάνεια με το προγκ-ροκ σύνολο των <em>Yes</em>.</p><p></p><p>(*****, πηγές: εξώφυλλο, wikipedia.org, therisingstorm.net)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]151537[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1058114261, member: 30418"] [HEADING=2]Άσπρο ποδήλατο[/HEADING] [B]Tomorrow featuring Keith West - Tomorrow[/B] (Φεβρουάριος 1968, Parlophone) [CENTER][ATTACH=CONFIG]151536._xfImport[/ATTACH][/CENTER] [COLOR=Indianred]Τραγούδια[/COLOR]: A1 My White Bicycle, A2 Colonel Brown, A3 Real Life Permanent Dream, A4 Shy Boy, A5 Revolution, B1 The Incredible Journey Of Timothy Chase, B2 Auntie Mary's Dress Shop, B3 Strawberry Fields Forever, B4 Three Jolly Little Dwarfs, B5 Now Your Time Has Come, B6 Hallucinations [COLOR=Indianred]Μουσικοί[/COLOR]: Keith West (φωνητικά), Steve Howe (κιθάρα), John "Junior" Wood (μπάσο), John "Twink" Alder (κρουστά), Mark P. Wirtz (πλήκτρα) [COLOR=Indianred]Παραγωγή / Μηχανικοί[/COLOR]: Mark P. Wirtz / Geoff Emerick, Peter Bown Ηχογραφήθηκε στα [I]Abbey Road Studios[/I] του Λονδίνου ( ; ) [HR][/HR]Ο μοναδικός δίσκος-συλλογή των [B]Tomorrow[/B], δεν είναι ακριβώς ένα "χαμένο" άλμπουμ, αφού επανεκδόθηκε και μάλιστα από μεγάλη ετικέτα. Σίγουρα, αυτό είναι ένα υπέροχο δώρο για τους οπαδούς της ψυχεδέλειας καθώς το άλμπουμ καλύπτει όλα τα στυλ, από την παιχνιδιάρικη διάθεση και το ψευτο-οριεντάλ μέχρι το άσιντ-ροκ. Οι [I]Tomorrow[/I], όπως πολυάριθμα άλλα ψυχεδελικά βρετανικά σύνολα, προέκυψαν όταν ένα καθιερωμένο ρυθμ εντ μπλουζ γκρουπ, οι [I]In Crowd[/I], άλλαξαν το όνομα και τη μουσική τους κατεύθυνση για να συμμετάσχουν στην ψυχεδελική αναταραχή, στα τέλη του 1966. Υπέγραψαν στην [I]EMI[/I] αλλά αποτυγχάνοντας να ταιριάξουν με τον παραγωγό των [I]Pink Floyd, Norman Smith[/I], παραδόθηκαν στον συνάδελφό του [B]Mark P Wirtz[/B], ο οποίος αποδείχτηκε τόσο ευλογία όσο και κατάρα. Ο [I]Wirtz[/I] ήταν ένας λαμπρός, πειραματικός παραγωγός, διασκευαστής και συνθέτης, αλλά είχε επίσης και ένα εμμονικό αγαπημένο πρότζεκτ, το [I]A Teenage Opera[/I], που ήταν καταδικασμένο να καταλήξει ένα θρυλικό ημιτελές έργο. Η ενασχόληση με την [I]Opera[/I], του κιθαρίστα [B]Steve Howe[/B] που χρωστoύσε χάρη στον [I]Wirtz[/I] και του [B]Keith West[/B] που δελεάστηκε με την προσφορά να τραγουδήσει και να γράψει στίχους, μαζί με τον πυρετώδη κατάλογο των ζωντανών εμφανίσεων και την [I]LSD[/I] ανακάλυψή τους, συντέλεσαν στο αποσπασματικό και εκτεταμένο πρόγραμμα ηχογράφησης των [I]Tomorrow[/I]. Αυτό βέβαια δεν επηρέασε τη μουσική, η οποία είναι κατά κάποιο τρόπο τόσο εκλεκτική και καθησυχαστικά ομοιογενής. Το εναρκτήριο "[B]My White Bicycle[/B]", εμπνευσμένο από τους Ολλανδούς αναρχικούς [I]Provos[/I], που καθιέρωσαν το κοινοτικό πρόγραμμα του λευκού ποδηλάτου στο Άμστερνταμ, τη δεκαετία του 1960, είναι το καθοριστικό άσιντ-ψυχεδελικό κομμάτι με ανάποδα ηχογραφημένη κιθάρα, ηχητικά εφέ και άλλα στούντιο τεχνάσματα. Αρχικά εκδόθηκε ως σινγκλ του άλμπουμ και αφού καθιερώθηκε ως κλασικό, ανθολογήθηκε συχνά. Το "[B]Real Life Permanent Dream[/B]" είναι μια ράγκα-ροκ σύνθεση που βασίζεται στο σιτάρ, με τους κατάλληλους λυσεργικούς στίχους, ενώ το "[B]Revolution[/B]" εκτρέπεται τρελά μέσα από ένα χάος περασμάτων ομιλίας, ριφ και ρυθμών. Στη φανταστική πλευρά, τα απολαυστικά μουσικά "[B]Auntie Mary's Dress Shop[/B]", "[B]Colonel Brown[/B]" και "[B]Shy Boy[/B]" για τις διάφορες περσόνες, προορίζονταν αρχικά για την [I]Teenage Opera[/I]. Μόνο η "χημική" ελαφρότητα του "[B]Three Jolly Little Dwarves[/B]" και η περιττή, αν και συμπαγής διασκευή του "[B]Strawberry Fields Forever[/B]" συνωμοτούν να αλλοιώσουν τη λάμψη των ένδεκα κομματιών. Το παίξιμο του [I]Howe[/I] καθ' όλη τη διάρκεια είναι υποδειγματικό, ενώ τα ανέκφραστα λαλημένα φωνητικά του [I]West[/I] είναι τέλεια για αυτά τα τραγούδια και το είδος. Το [B]Tomorrow[/B] δεν κυκλοφόρησε μέχρι τις αρχές του 1968, μετά την τελική διακοπή της [I]Opera[/I] από μια μη υποστηρικτική [I]EMI[/I], αλλά τότε ο ψυχεδελικός μήνας του μέλιτος είχε περάσει σε μεγάλο βαθμό και το άλμπουμ απέτυχε να πουλήσει. Η κουρασμένη μπάντα χωρίστηκε αμέσως, ο ντράμερ [B]John "Twink" Alder[/B] και ο μπασίστας [B]John "Junior" Wood[/B] ηχογράφησαν μια χούφτα απολύτως παλαβών πρωτότυπων όπως το "[B]The Aquarian Age[/B]" με τον [I]Wirtz[/I] στα πλήκτρα, ενώ ο [I]West[/I] και [I]Howe[/I] κάλεσαν τους [I]Ronnie Wood[/I] και [I]Aynsley Dunbar[/I], στο μπάσο και τα τύμπανα και έγραψαν μερικά κομμάτια σε μια πιο συνηθισμένη ποπ-ροκ κατεύθυνση κάτω από το όνομα του [I]West[/I]. Όταν κανένα από τα πρότζεκτ δεν διέγειρε τη φαντασία του κοινού, ο [I]Twink[/I] συνέχισε τις προσπάθειες για τους [I]Pink Fairies[/I], ενώ ο [I]Howe[/I] βγήκε τελικά στην επιφάνεια με το προγκ-ροκ σύνολο των [I]Yes[/I]. (*****, πηγές: εξώφυλλο, wikipedia.org, therisingstorm.net) [CENTER][ATTACH=CONFIG]151537._xfImport[/ATTACH][/CENTER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ταξιδιωτικές οδηγίες, 5ο Μέρος [Η βρετανική ψυχεδέλεια]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…