Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ταξιδιωτικές οδηγίες, 7ο Μέρος [Η βρετανική ψυχεδέλεια]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1058131867" data-attributes="member: 30418"><p><h3>Αφιερωμένο σε σένα, αλλά δεν άκουγες</h3><p><strong>The Soft Machine - Volume Two</strong> (Απρίλιος 1969, Probe)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]152294[/ATTACH]</p><p></p><p><span style="color: Indianred">Τραγούδια</span>: [Rivmic Melodies 17:06] A1 Pataphysical Introduction - Pt. I, A2 A Concise British Alphabet - Pt. I, A3 Hibou, Anemone And Bear, A4 A Concise British Alphabet - Pt. II, A5 Hulloder, A6 Dada Was Here, A7 Thank You Pierrot Lunaire, A8 Have You Ever Bean Green?, A9 Pataphysical Introduction - Pt. II, A10 Out Of Tunes, [Esther's Nose Job 16:13] B1 As Long As He Lies Perfectly Still, B2 Dedicated To You But You Weren't Listening, B3 Fire Engine Passing With Bells Clanging, B4 Pig, B5 Orange Skin Food, B6 A Door Opens And Closes, B7 10:30 Returns To The Bedroom</p><p><span style="color: Indianred">Μουσικοί</span>: Mike Ratledge (πλήκτρα), Robert Wyatt (τύμπανα, φωνητικά), Hugh Hopper (μπάσο, κιθάρα), Brian Hopper (σαξόφωνο)</p><p><span style="color: Indianred">Παραγωγή</span>: The Soft Machine</p><p></p><p>Ηχογραφήθηκε στα <em>Olympic Studios</em>, Λονδίνο, Φεβρουάριος 1969</p><hr /><p></p><p>Το <strong>Volume Two</strong>, όπως σημειώνεται στο εσώφυλλο του δίσκου ήταν «<em><span style="color: Darkorange">μουσική για τον νου</span></em>», ένα άλμπουμ απολαυστικό, που συλλαμβάνει τους <strong>Soft Machine</strong> στη μέση της μεταστροφής τους από «<em><span style="color: Darkorange">μια ποπ μπάντα με αρτ συνείδηση, σε μια αρτ μπάντα με ποπ συνείδηση</span></em>». Ηχογραφημένο στα <em>Olympic Studios</em> στις αρχές του 1969, μετά την αποχώρηση του μπασίστα-τραγουδιστή <strong>Kevin Ayers</strong>, που είχε κουραστεί στην παρατεταμένη αμερικάνικη περιοδεία με τον <em>Jimi Hendrix</em>, ενισχύθηκε με την προσθήκη του παλιόφιλου <strong>Hugh Hopper</strong>, του οποίου το ξεχωριστό φαζ-μπάσο προστέθηκε στη μείξη. Αυτό συνδυάστηκε με το φαζαριστό <em>Lowrey</em> όργανο του <strong>Mike Ratledge</strong> - τον πρωταρχικό σπινθήρα πίσω από ολόκληρη τη σκηνή του Καντέρμπουρι - και τη συμβολή των τυμπάνων και φωνητικών του <strong>Robert Wyatt</strong>. Η μουσική των <em>Soft Machine</em> βούιξε βαθιά μέσα στους κροταφικούς λοβούς αυτών που "άκουγαν".</p><p></p><p>Χωρισμένο σε δυο μουσικές σουίτες (το "<strong>Rivmic Melodies</strong>" στην πρώτη πλευρά και το "<strong>Esther's Nose Job</strong>" στη δεύτερη), το άλμπουμ ήταν ένας ασταμάτητος καταιγισμός, με κομμάτια που έρεαν το ένα μέσα στο άλλο χωρίς διακοπή, αντιγράφοντας τη ζωντανή προσέγγιση της μπάντας. Τα δεκαεπτά λεπτά της πρώτης πλευράς μπορεί να αντιπροσωπεύουν τη διαχρονική κορυφή των <em>Soft Machine</em>: η κοινή σύνθεση των <em> Ratledge-Wyatt</em>, "<strong>Hibou, Anemone And Bear</strong>", συνολικά έξι λεπτά, αναδεικνύει τα απίστευτα έξυπνα σόλο του <em>Ratledge</em> μέσα σε μια συνοδεία σαξοφώνου, που τα ντουμπλάρει, (μια πρόγευση των μεταγενέστερων εκτεταμένων ζωντανών εμφανίσεών τους) και των ζεστών, σκόπιμα ντανταϊστικών στίχων του <em>Wyatt</em>, που διαποτίζουν ολόκληρο το άλμπουμ και του δίνουν τόσο πολύ από τον χαρακτήρα του.</p><p></p><p></p><p>Η μπάντα, που αργότερα θα θεωρούνταν ψυχρή και κλινική, υπήρξε από τις πιο συναισθηματικές της περιόδου, στο "<strong>Have You Ever Bean Green?</strong>", ευχαριστώντας ξεχωριστά τα μέλη των <em>Jimi Hendrix Experience</em> για την «<em><span style="color: Darkorange">προβολή μας στο πλήθος</span></em>» και στο αφιερωμένο στον <em>Ayers</em>, "<strong>As Long As He Lies Perfectly Still</strong>".</p><p></p><p>Το <em>Volume Two</em>, που ήταν παραδόξως το πρώτο βρετανικό άλμπουμ των <em>Soft Machine</em> - το φερώνυμο προκάτοχό του κυκλοφόρησε στην Αμερική κατά την περιοδεία τους εκεί το 1968 - συνέλαβε μια μπάντα με πλήρη πειραματική διάθεση. Βέβαια επρόκειτο να προχωρήσει σε πιο εξελιγμένους ρυθμούς, αρμονίες και "Tέρρυ Ριλεϊ-σμούς", μια κατεύθυνση στην οποία οι τρέχουσες προτρεπτικές ωδές του <em>Robert Wyatt</em>, «<em><span style="color: Darkorange">τίποτα πάνω μας / τίποτα, χωρίς ρούχα / γυμνοί, γυμνοί, γυμνοί</span></em>» θα φαίνονταν πλέον άστοχες, που ήταν πολύ κρίμα...</p><p></p><p>(*****, πηγές: εξώφυλλο, wikipedia.org, Dave DiMartino)</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]152295[/ATTACH]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1058131867, member: 30418"] [HEADING=2]Αφιερωμένο σε σένα, αλλά δεν άκουγες[/HEADING] [B]The Soft Machine - Volume Two[/B] (Απρίλιος 1969, Probe) [CENTER][ATTACH=CONFIG]152294._xfImport[/ATTACH][/CENTER] [COLOR=Indianred]Τραγούδια[/COLOR]: [Rivmic Melodies 17:06] A1 Pataphysical Introduction - Pt. I, A2 A Concise British Alphabet - Pt. I, A3 Hibou, Anemone And Bear, A4 A Concise British Alphabet - Pt. II, A5 Hulloder, A6 Dada Was Here, A7 Thank You Pierrot Lunaire, A8 Have You Ever Bean Green?, A9 Pataphysical Introduction - Pt. II, A10 Out Of Tunes, [Esther's Nose Job 16:13] B1 As Long As He Lies Perfectly Still, B2 Dedicated To You But You Weren't Listening, B3 Fire Engine Passing With Bells Clanging, B4 Pig, B5 Orange Skin Food, B6 A Door Opens And Closes, B7 10:30 Returns To The Bedroom [COLOR=Indianred]Μουσικοί[/COLOR]: Mike Ratledge (πλήκτρα), Robert Wyatt (τύμπανα, φωνητικά), Hugh Hopper (μπάσο, κιθάρα), Brian Hopper (σαξόφωνο) [COLOR=Indianred]Παραγωγή[/COLOR]: The Soft Machine Ηχογραφήθηκε στα [I]Olympic Studios[/I], Λονδίνο, Φεβρουάριος 1969 [HR][/HR] Το [B]Volume Two[/B], όπως σημειώνεται στο εσώφυλλο του δίσκου ήταν «[I][COLOR=Darkorange]μουσική για τον νου[/COLOR][/I]», ένα άλμπουμ απολαυστικό, που συλλαμβάνει τους [B]Soft Machine[/B] στη μέση της μεταστροφής τους από «[I][COLOR=Darkorange]μια ποπ μπάντα με αρτ συνείδηση, σε μια αρτ μπάντα με ποπ συνείδηση[/COLOR][/I]». Ηχογραφημένο στα [I]Olympic Studios[/I] στις αρχές του 1969, μετά την αποχώρηση του μπασίστα-τραγουδιστή [B]Kevin Ayers[/B], που είχε κουραστεί στην παρατεταμένη αμερικάνικη περιοδεία με τον [I]Jimi Hendrix[/I], ενισχύθηκε με την προσθήκη του παλιόφιλου [B]Hugh Hopper[/B], του οποίου το ξεχωριστό φαζ-μπάσο προστέθηκε στη μείξη. Αυτό συνδυάστηκε με το φαζαριστό [I]Lowrey[/I] όργανο του [B]Mike Ratledge[/B] - τον πρωταρχικό σπινθήρα πίσω από ολόκληρη τη σκηνή του Καντέρμπουρι - και τη συμβολή των τυμπάνων και φωνητικών του [B]Robert Wyatt[/B]. Η μουσική των [I]Soft Machine[/I] βούιξε βαθιά μέσα στους κροταφικούς λοβούς αυτών που "άκουγαν". Χωρισμένο σε δυο μουσικές σουίτες (το "[B]Rivmic Melodies[/B]" στην πρώτη πλευρά και το "[B]Esther's Nose Job[/B]" στη δεύτερη), το άλμπουμ ήταν ένας ασταμάτητος καταιγισμός, με κομμάτια που έρεαν το ένα μέσα στο άλλο χωρίς διακοπή, αντιγράφοντας τη ζωντανή προσέγγιση της μπάντας. Τα δεκαεπτά λεπτά της πρώτης πλευράς μπορεί να αντιπροσωπεύουν τη διαχρονική κορυφή των [I]Soft Machine[/I]: η κοινή σύνθεση των [I] Ratledge-Wyatt[/I], "[B]Hibou, Anemone And Bear[/B]", συνολικά έξι λεπτά, αναδεικνύει τα απίστευτα έξυπνα σόλο του [I]Ratledge[/I] μέσα σε μια συνοδεία σαξοφώνου, που τα ντουμπλάρει, (μια πρόγευση των μεταγενέστερων εκτεταμένων ζωντανών εμφανίσεών τους) και των ζεστών, σκόπιμα ντανταϊστικών στίχων του [I]Wyatt[/I], που διαποτίζουν ολόκληρο το άλμπουμ και του δίνουν τόσο πολύ από τον χαρακτήρα του. Η μπάντα, που αργότερα θα θεωρούνταν ψυχρή και κλινική, υπήρξε από τις πιο συναισθηματικές της περιόδου, στο "[B]Have You Ever Bean Green?[/B]", ευχαριστώντας ξεχωριστά τα μέλη των [I]Jimi Hendrix Experience[/I] για την «[I][COLOR=Darkorange]προβολή μας στο πλήθος[/COLOR][/I]» και στο αφιερωμένο στον [I]Ayers[/I], "[B]As Long As He Lies Perfectly Still[/B]". Το [I]Volume Two[/I], που ήταν παραδόξως το πρώτο βρετανικό άλμπουμ των [I]Soft Machine[/I] - το φερώνυμο προκάτοχό του κυκλοφόρησε στην Αμερική κατά την περιοδεία τους εκεί το 1968 - συνέλαβε μια μπάντα με πλήρη πειραματική διάθεση. Βέβαια επρόκειτο να προχωρήσει σε πιο εξελιγμένους ρυθμούς, αρμονίες και "Tέρρυ Ριλεϊ-σμούς", μια κατεύθυνση στην οποία οι τρέχουσες προτρεπτικές ωδές του [I]Robert Wyatt[/I], «[I][COLOR=Darkorange]τίποτα πάνω μας / τίποτα, χωρίς ρούχα / γυμνοί, γυμνοί, γυμνοί[/COLOR][/I]» θα φαίνονταν πλέον άστοχες, που ήταν πολύ κρίμα... (*****, πηγές: εξώφυλλο, wikipedia.org, Dave DiMartino) [CENTER][ATTACH=CONFIG]152295._xfImport[/ATTACH][/CENTER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ταξιδιωτικές οδηγίες, 7ο Μέρος [Η βρετανική ψυχεδέλεια]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…