Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ταξιδιωτικές οδηγίες, 8ο Μέρος [Η βρετανική ψυχεδέλεια]
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="grio" data-source="post: 1058455580" data-attributes="member: 30418"><p><h3>Μια λευκότερη απόχρωση του χλωμού</h3> <p style="text-align: center">[ATTACH]168967[/ATTACH]</p><p></p><table style='width: 100%'><tr><td><p style="text-align: center">- <strong>A Whiter Shade Of Pale · promo film #1</strong>(Official Video) -<br /> [MEDIA=youtube]z0vCwGUZe1I[/MEDIA]<br /> Πλάνα από το 1967, της πρώτης σύνθεσης των <em>Procol Harum</em></p> <br /> <em>Χοροπηδούσαμε το ελαφρύ φαντάνγκο</em> (σ.σ. ισπανικός χορός με γρήγορο ρυθμό)<br /> <em>κατρακυλώντας στο πάτωμα<br /> Νιώθω κάπως να έχω ναυτία<br /> αλλά το πλήθος ζητούσε περισσότερα<br /> Το δωμάτιο είχε έντονη φασαρία<br /> καθώς η οροφή πέταξε μακριά<br /> Όταν ζητήσαμε άλλο ένα ποτό<br /> ο σερβιτόρος έφερε ένα δίσκο</em><br /> <br /> (ρεφρέν)<br /> <br /> <em>Και έτσι ήταν αργότερα<br /> καθώς ο μυλωνάς (Μίλερ)[*] είπε την ιστορία του<br /> ότι το πρόσωπό της αρχικά, απλώς σαν φάντασμα,<br /> άλλαξε σε μια λευκότερη απόχρωση του χλωμού</em></td><td><em>Αυτή είπε, «Δεν υπάρχει λόγος<br /> και η αλήθεια είναι σαφής»<br /> Αλλά εγώ ξέφευγα μέσα από τα τραπουλόχαρτά μου<br /> και δεν θα την άφηνα να γίνει<br /> μια από τις δεκαέξι εστιάδες παρθένες</em> (σ.σ. ιέρειες της Βέστας, θεάς της οικογενειακής εστίας, στην αρχαία Ρώμη)<br /> <em>που έφυγαν για την ακτή<br /> και αν και τα μάτια μου ήταν ανοιχτά<br /> ίσως και να είχαν κλείσει</em><br /> <br /> (ρεφρέν)<br /> <br /> [Επιπλέον στίχοι, που δεν ηχογραφήθηκαν]<br /> <em>Αυτή είπε, «Είμαι σπίτι με άδεια εξόδου»,<br /> αν και στην πραγματικότητα ήμασταν στη θάλασσα<br /> έτσι την τράβηξα από τον καθρέπτη<br /> και την ανάγκασα να συμφωνήσει<br /> λέγοντας, «Πρέπει να είσαι η γοργόνα<br /> που πήρε τον Ποσειδώνα για βόλτα»<br /> Αλλά αυτή μου χαμογέλασε τόσο θλιμμένα<br /> που ο θυμός μου έσβησε αμέσως</em><br /> <br /> (ρεφρέν)<br /> <br /> <em>Αν η μουσική είναι τροφή της αγάπης<br /> τότε το γέλιο είναι η βασίλισσά της<br /> και ομοίως εάν το πίσω είναι μπροστά<br /> τότε η βρωμιά στην αλήθεια είναι καθαρή<br /> Το στόμα μου τότε σαν χαρτόνι<br /> φαινόταν να γλιστρά μέσα στο κεφάλι μου<br /> Γι' αυτό, καταδυθήκαμε αμέσως γρήγορα<br /> και επιτεθήκαμε στον πάτο του ωκεανού</em><br /> <br /> (ρεφρέν)<br /> - A Whiter Shade of Pale (στίχοι Keith Reid)</td></tr></table><p>_________________________</p><p>[*]. "<em>The Miller's Tale</em>"/Η ιστορία του Μίλερ είναι η δεύτερη από τις ιστορίες του Καντέρμπερυ του Τζέφρυ Τσώσερ και αφορά έναν ξυλουργό, την όμορφη γυναίκα του και δύο μαθητευόμενους υπαλλήλους που είναι πρόθυμοι να κοιμηθούν μαζί της.</p><p></p><p>Ο <em>Keith Reid</em> είπε στο περιοδικό <em>Uncut</em>:</p><p></p><p>«<em><span style="color: Darkorange">Συνήθιζα να πηγαίνω και να βλέπω πολλές γαλλικές ταινίες στην Ακαδημία στην Οδό Όξφορντ. Το Pierrot le Fou[<span style="font-size: 9px">1</span>] μου έκανε μεγάλη εντύπωση, και το Last Year in Marienbad[<span style="font-size: 9px">2</span>]. Ήμουν πολύ ενθουσιασμένος με τον σουρεαλισμό, τον Μαγκρίτ[<span style="font-size: 9px">3</span>] και τον Νταλί. Μπορείτε να σχεδιάσετε μια γραμμή μεταξύ των αφηγηματικών ρωγμών και της διάθεσης των γαλλικών ταινιών και του "Μια λευκότερη απόχρωση του χλωμού" ... Προσπαθούσα τόσο πολύ να φτιάξω ένα κλίμα, ώστε να πω μια απλή ιστορία για το κορίτσι-που-αφήνει-το-αγόρι. Με την οροφή να πετάει μακριά και το δωμάτιο να βουίζει πιο σκληρά, ήθελα να ζωγραφίσω την εικόνα μιας σκηνής. Δεν προσπαθούσα να είμαι μυστηριώδης με αυτές τις εικόνες, ούτε υπαινικτικός. Υποθέτω ότι μοιάζει να περιγράφω μια παρακμιακή σκηνή, αλλά ήμουν πολύ νεαρός τότε για να βιώνω οποιαδήποτε παρακμή. Ίσως να κάπνιζα όταν το συνέλαβα, αλλά όχι όταν το έγραψα. Αυτό είχε επηρεαστεί από τα βιβλία, όχι τα ναρκωτικά.</span></em>»</p><p>_________________________</p><p>[<span style="font-size: 9px">1</span>]. <em>Pierrot le Fou</em>/Ο τρελός Πιερό, δραματική, αστυνομική ταινία του 1965 σε σκηνοθεσία και σενάριο του Ζαν-Λυκ Γκοντάρ</p><p>[<span style="font-size: 9px">2</span>]. <em>L'Annee derniere a Marienbad</em>/Πέρυσι στο Μάριενμπαντ, γαλλοϊταλική δραματική ταινία μυστηρίου του 1961 σε σκηνοθεσία του Αλέν Ρενέ και σε σενάριο του Αλέν Ρομπ-Γκριγιέ</p><p>[<span style="font-size: 9px">3</span>]. Ρενέ Μαγκρίτ, Βέλγος σουρεαλιστής καλλιτέχνης με επιρροές από το καλλιτεχνικό κίνημα του ντανταϊσμού</p><p></p><p style="text-align: center">[ATTACH]168963[/ATTACH]</p> <p style="text-align: center">12 Μαΐου 1967, οι <em>Procol Harum</em> κυκλοφορούν το "<em>Whiter Shade Of Pale</em>", που καθόρισε την εποχή του.</p> <p style="text-align: center">Στη φωτό από αριστερά: <em>Ray Royer, Gary Brooker, Matthew Fisher, Bobby Harrison, Dave Knights</em></p> <p style="text-align: center"><em></em></p> <p style="text-align: center"><em>A Whiter Shade Of Pale (Cinebox Scopitone)</em></p> <p style="text-align: center">[MEDIA=youtube]FJsS20Gu1kg[/MEDIA]</p> <p style="text-align: center">Ταινία πρόδρομος του μουσικού βίντεο κατάλληλη για <em>Scopitone</em>, ενός τύπου τζουκμπόξ με ενσωματωμένο προβολέα!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="grio, post: 1058455580, member: 30418"] [HEADING=2]Μια λευκότερη απόχρωση του χλωμού[/HEADING] [CENTER][ATTACH alt="AwsopAdSingleF.jpg"]168967[/ATTACH][/CENTER] [TABLE] [TR] [TD][CENTER]- [B]A Whiter Shade Of Pale · promo film #1[/B](Official Video) - [MEDIA=youtube]z0vCwGUZe1I[/MEDIA] Πλάνα από το 1967, της πρώτης σύνθεσης των [I]Procol Harum[/I][/CENTER] [I]Χοροπηδούσαμε το ελαφρύ φαντάνγκο[/I] (σ.σ. ισπανικός χορός με γρήγορο ρυθμό) [I]κατρακυλώντας στο πάτωμα Νιώθω κάπως να έχω ναυτία αλλά το πλήθος ζητούσε περισσότερα Το δωμάτιο είχε έντονη φασαρία καθώς η οροφή πέταξε μακριά Όταν ζητήσαμε άλλο ένα ποτό ο σερβιτόρος έφερε ένα δίσκο[/I] (ρεφρέν) [I]Και έτσι ήταν αργότερα καθώς ο μυλωνάς (Μίλερ)[*] είπε την ιστορία του ότι το πρόσωπό της αρχικά, απλώς σαν φάντασμα, άλλαξε σε μια λευκότερη απόχρωση του χλωμού[/I][/TD] [TD][I]Αυτή είπε, «Δεν υπάρχει λόγος και η αλήθεια είναι σαφής» Αλλά εγώ ξέφευγα μέσα από τα τραπουλόχαρτά μου και δεν θα την άφηνα να γίνει μια από τις δεκαέξι εστιάδες παρθένες[/I] (σ.σ. ιέρειες της Βέστας, θεάς της οικογενειακής εστίας, στην αρχαία Ρώμη) [I]που έφυγαν για την ακτή και αν και τα μάτια μου ήταν ανοιχτά ίσως και να είχαν κλείσει[/I] (ρεφρέν) [Επιπλέον στίχοι, που δεν ηχογραφήθηκαν] [I]Αυτή είπε, «Είμαι σπίτι με άδεια εξόδου», αν και στην πραγματικότητα ήμασταν στη θάλασσα έτσι την τράβηξα από τον καθρέπτη και την ανάγκασα να συμφωνήσει λέγοντας, «Πρέπει να είσαι η γοργόνα που πήρε τον Ποσειδώνα για βόλτα» Αλλά αυτή μου χαμογέλασε τόσο θλιμμένα που ο θυμός μου έσβησε αμέσως[/I] (ρεφρέν) [I]Αν η μουσική είναι τροφή της αγάπης τότε το γέλιο είναι η βασίλισσά της και ομοίως εάν το πίσω είναι μπροστά τότε η βρωμιά στην αλήθεια είναι καθαρή Το στόμα μου τότε σαν χαρτόνι φαινόταν να γλιστρά μέσα στο κεφάλι μου Γι' αυτό, καταδυθήκαμε αμέσως γρήγορα και επιτεθήκαμε στον πάτο του ωκεανού[/I] (ρεφρέν) - A Whiter Shade of Pale (στίχοι Keith Reid)[/TD] [/TR] [/TABLE] _________________________ [*]. "[I]The Miller's Tale[/I]"/Η ιστορία του Μίλερ είναι η δεύτερη από τις ιστορίες του Καντέρμπερυ του Τζέφρυ Τσώσερ και αφορά έναν ξυλουργό, την όμορφη γυναίκα του και δύο μαθητευόμενους υπαλλήλους που είναι πρόθυμοι να κοιμηθούν μαζί της. Ο [I]Keith Reid[/I] είπε στο περιοδικό [I]Uncut[/I]: «[I][COLOR=Darkorange]Συνήθιζα να πηγαίνω και να βλέπω πολλές γαλλικές ταινίες στην Ακαδημία στην Οδό Όξφορντ. Το Pierrot le Fou[[SIZE=1]1[/SIZE]] μου έκανε μεγάλη εντύπωση, και το Last Year in Marienbad[[SIZE=1]2[/SIZE]]. Ήμουν πολύ ενθουσιασμένος με τον σουρεαλισμό, τον Μαγκρίτ[[SIZE=1]3[/SIZE]] και τον Νταλί. Μπορείτε να σχεδιάσετε μια γραμμή μεταξύ των αφηγηματικών ρωγμών και της διάθεσης των γαλλικών ταινιών και του "Μια λευκότερη απόχρωση του χλωμού" ... Προσπαθούσα τόσο πολύ να φτιάξω ένα κλίμα, ώστε να πω μια απλή ιστορία για το κορίτσι-που-αφήνει-το-αγόρι. Με την οροφή να πετάει μακριά και το δωμάτιο να βουίζει πιο σκληρά, ήθελα να ζωγραφίσω την εικόνα μιας σκηνής. Δεν προσπαθούσα να είμαι μυστηριώδης με αυτές τις εικόνες, ούτε υπαινικτικός. Υποθέτω ότι μοιάζει να περιγράφω μια παρακμιακή σκηνή, αλλά ήμουν πολύ νεαρός τότε για να βιώνω οποιαδήποτε παρακμή. Ίσως να κάπνιζα όταν το συνέλαβα, αλλά όχι όταν το έγραψα. Αυτό είχε επηρεαστεί από τα βιβλία, όχι τα ναρκωτικά.[/COLOR][/I]» _________________________ [[SIZE=1]1[/SIZE]]. [I]Pierrot le Fou[/I]/Ο τρελός Πιερό, δραματική, αστυνομική ταινία του 1965 σε σκηνοθεσία και σενάριο του Ζαν-Λυκ Γκοντάρ [[SIZE=1]2[/SIZE]]. [I]L'Annee derniere a Marienbad[/I]/Πέρυσι στο Μάριενμπαντ, γαλλοϊταλική δραματική ταινία μυστηρίου του 1961 σε σκηνοθεσία του Αλέν Ρενέ και σε σενάριο του Αλέν Ρομπ-Γκριγιέ [[SIZE=1]3[/SIZE]]. Ρενέ Μαγκρίτ, Βέλγος σουρεαλιστής καλλιτέχνης με επιρροές από το καλλιτεχνικό κίνημα του ντανταϊσμού [CENTER][ATTACH alt="RoyerBrookerFisherHarrisonKnights.jpg"]168963[/ATTACH] 12 Μαΐου 1967, οι [I]Procol Harum[/I] κυκλοφορούν το "[I]Whiter Shade Of Pale[/I]", που καθόρισε την εποχή του. Στη φωτό από αριστερά: [I]Ray Royer, Gary Brooker, Matthew Fisher, Bobby Harrison, Dave Knights A Whiter Shade Of Pale (Cinebox Scopitone)[/I] [MEDIA=youtube]FJsS20Gu1kg[/MEDIA] Ταινία πρόδρομος του μουσικού βίντεο κατάλληλη για [I]Scopitone[/I], ενός τύπου τζουκμπόξ με ενσωματωμένο προβολέα![/CENTER] [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Μουσική
Παρουσιάσεις δίσκων - Aφιερώματα
Ταξιδιωτικές οδηγίες, 8ο Μέρος [Η βρετανική ψυχεδέλεια]
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…