ένα ενημερωτικό βίντεο, που μας εισάγει στα προβλήματα που υπάρχουν στη χρήση τεχνικού παραμετροποιήσιμου φωτισμού (RGB) ή και τη χρήση gel σε λευκή πηγή φωτός, την πιστότητα χρωματικής αναπαράστασης (πορτοκαλί - κόκκινου), κλπ.
Εννοείται καλύτερα ένα "καθαρό" daylight@ 5600K & gel...
Μόνο για φωτισμό φόντου green-screen / blue-screen δίνει καλύτερο αποτέλεσμα ενα πράσινο ή μπλέ led απο λευκό.
Τα προβληματα που εχουν ανακυψει στους φωτισμους με τα RGB ειναι πολλαπλα .
Θεματα χρωματικης πιστοτητας, κατα ποσο μπορεις να μετρησεις με τα υπαρχοντα κελβινομετρα σωστα και το κυριοτερο οτι δεν μπορεις να τα αναμιξεις με αλλης τεχνολογιας φωτα ευκολα αν θες να χαραξεις μια ενιαια χρωματικη παλεττα σε εναν χωρο.
Gel εχω να χρησιμοποιησω παρα πολυ καιρο πλεον..
Τα bicolor και τα RGB αλλαξαν εντελως το τοπιο για αυτο και εταιρειες οπως η Rosco μια κατεξοχην κατασκευστης gel filters στραφηκε και στην κατασκευη φωτων led.....
Παρουσιάζει διάφορες ρυθμίσεις φωτισμού που χρησιμοποιούνται σε παραγωγές, όπως επίδειξη προϊόντων, συνεντεύξεων, διαδικτυακών μαθημάτων.
Δίνει πληροφορίες για τον εξοπλισμό που χρησιμοποιείται, φώτα και αξεσουάρ, εξηγώντας πώς χρησιμοποιούνται για τη δημιουργία του επιθυμητού αποτελέσματος. Αναφέρει και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και τις τεχνικές που χρησιμοποιούνται για την επίλυση τους.
Καλά τα λέει και…καταρρίπτει τον πρώτο κανόνα του (lighting must support and follow the story) φωτίζοντας τον εαυτό του με επιτηδευμένα κλισέ δραματικό φωτισμό θρίλερ ούτε πρόσωπο βλέπεις ενώ μας παρουσιάζει ένα επεξηγηματικό βίντεο.
Ολα αυτα βεβαια πρεπει να εξυπηρετουν το σεναριο πρωτιστως και το οραμα του σκηνοθετη ταυτοχρονα ....Παντα εκεινος ειναι που εχει το τελικο προσταγμα για το ειδος του φωτισμου.