Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Τεχνικός τηλεοράσεων
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="Sotiris" data-source="post: 1058473117" data-attributes="member: 163"><p>Η τηλεόραση Samsung UE60H6200, εμφανίζει οριζόντιες γραμμές-σκιές. Δεν μοιάζει με πρόβλημα πλακέτας, αλλά με πρόβλημα στο πάνελ. Σαν να έχει burn in</p><p>Το πρόβλημα εμφανίζεται στα χαμηλά IRE, από 20-50, δηλαδη σε ταινίες περισσότερο. Σε live εκπομπές, ειδήσεις πχ που υπάρχει φωτεινότητα, δεν το βλέπεις.</p><p>Στο service μου είπαν ότι αλλάχτηκε το πάνελ και κάνει πάλι το ίδιο, οπότε θεώρησαν είναι θέμα firmware και αναμένουμε την samsung.</p><p>Δε το πολυπίστεψα, γιατί σιγά μην είχε το service διαθέσιμο πάνελ 60άρι, απλά επειδή δεν ήταν τότε πολύ έντονο το πρόβλημα, το άφησα.</p><p>Κανονικά δεν θα έπρεπε να την δεχτώ πίσω την τηλέοραση, αλλά μάλλον ήθελα να πιστέψω το θέμα του firmware γιατί με βόλευε ως λύση.</p><p>Την έχω στηρίξει στον τοίχο και βαριομουν να μπω στην διαδικασία νέα τηλεόραση, ανοιγμα τρύπες, κεντράρισμα κλπ</p><p>Με έπαιρνε τηλέφωνο κατά καιρούς η samsung και με ρωτούσε να κλεισει το ticket και τους έλεγα όχι, εφόσον δε έχει βρεθεί λύση.</p><p></p><p>Στην τελευταία επικοινωνία μου είπαν να την δει τεχνικός αλλά επειδη είναι εκτός εγγύησης θα πρέπει να χρεωθώ την επίσκεψη.</p><p>Τι να δει ο τεχνικός τους λέω, αφού το πρόβλημα είναι το ίδιο, δεν παίρνω τηλέφωνο για να ανοίξω νέο ticket.</p><p>Μου λέει ότι αυτή είναι η διαδικασία και αν χρειαστεί κάποιο ανταλλακτικό θα πρέπει να πληρώσω και αυτό.</p><p>Θα κάνω καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, αλλά δεν νομίζω να βγάλω άκρη.</p><p>Άλλωστε δεν δημοσιεύονται κάπου οι καταγγελίες, ο αριθμός αυτών, για να "πληγωθεί" η αξιοπιστία της samsung.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sotiris, post: 1058473117, member: 163"] Η τηλεόραση Samsung UE60H6200, εμφανίζει οριζόντιες γραμμές-σκιές. Δεν μοιάζει με πρόβλημα πλακέτας, αλλά με πρόβλημα στο πάνελ. Σαν να έχει burn in Το πρόβλημα εμφανίζεται στα χαμηλά IRE, από 20-50, δηλαδη σε ταινίες περισσότερο. Σε live εκπομπές, ειδήσεις πχ που υπάρχει φωτεινότητα, δεν το βλέπεις. Στο service μου είπαν ότι αλλάχτηκε το πάνελ και κάνει πάλι το ίδιο, οπότε θεώρησαν είναι θέμα firmware και αναμένουμε την samsung. Δε το πολυπίστεψα, γιατί σιγά μην είχε το service διαθέσιμο πάνελ 60άρι, απλά επειδή δεν ήταν τότε πολύ έντονο το πρόβλημα, το άφησα. Κανονικά δεν θα έπρεπε να την δεχτώ πίσω την τηλέοραση, αλλά μάλλον ήθελα να πιστέψω το θέμα του firmware γιατί με βόλευε ως λύση. Την έχω στηρίξει στον τοίχο και βαριομουν να μπω στην διαδικασία νέα τηλεόραση, ανοιγμα τρύπες, κεντράρισμα κλπ Με έπαιρνε τηλέφωνο κατά καιρούς η samsung και με ρωτούσε να κλεισει το ticket και τους έλεγα όχι, εφόσον δε έχει βρεθεί λύση. Στην τελευταία επικοινωνία μου είπαν να την δει τεχνικός αλλά επειδη είναι εκτός εγγύησης θα πρέπει να χρεωθώ την επίσκεψη. Τι να δει ο τεχνικός τους λέω, αφού το πρόβλημα είναι το ίδιο, δεν παίρνω τηλέφωνο για να ανοίξω νέο ticket. Μου λέει ότι αυτή είναι η διαδικασία και αν χρειαστεί κάποιο ανταλλακτικό θα πρέπει να πληρώσω και αυτό. Θα κάνω καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, αλλά δεν νομίζω να βγάλω άκρη. Άλλωστε δεν δημοσιεύονται κάπου οι καταγγελίες, ο αριθμός αυτών, για να "πληγωθεί" η αξιοπιστία της samsung. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Εικόνα
Τηλεοράσεις
Service - Βλάβες - Επισκευές
Τεχνικός τηλεοράσεων
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…