Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Ανακοινώσεις, συζητήσεις
Τεχνολογικά νέα, καινοτομίες... στις ΟΜ/Olympus
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="karamela" data-source="post: 1058668832" data-attributes="member: 45241"><p>Είναι τι χρειάζεται ο καθένας και τι ανάγκες έχει.....προσωπικά το f4 και με την τρομερή σταθεροποίηση που έχει ο 12-100 μου είναι υπεραρκετός ακόμα και τα βράδια, έτσι και αλλιώς σε κινούμενο θέμα με κακό φωτισμό και f2,8 να έχει πάλι δεν φτάνει οπότε αναγκαστικά εκει θες f1,8 ή και πιο φωτεινό. Οπότε σχεδόν όλοι οι φακοί ζουμ βγαίνουν έξω από την εξίσωση.</p><p></p><p>Προφανώς το δίδυμο που ανέφερες των Panasonic 10-25 και του νέου 25-50 είναι αισθητά πιο φωτεινό και μάλλον και με καλύτερη ποιότητα εικόνας. Αλλα μιλάμε για 2 φακούς που θες 4.000 ευρώ να τους πάρεις, έχουν μεγάλο βάρος και όγκο και φυσικά ούτε ultrawide έχεις καλό και πάς και μόνο μέχρι τα 100mm σε FF. Οπότε κερδίζεις σε κάποια πράγματα χάνεις όμως σε πολλά άλλα....θέμα αναγκών είναι όλα, μην ξεχνάμε ότι κάθε φακός είναι ένας συμβιβασμός. Βάζεις τον πήχη εκεί που θεωρείς εσύ σωστό σύμφωνα και με τις προτεραιότητές σου</p><p></p><p>Οπως το βλέπω εγώ και σύμφωνα με τις ανάγκες μου έχεις τον 12-100 για βασικό φακό και σε δύσκολες συνθήκες 1-2 φωτεινά prime φακουδάκια και είσαι έτοιμος!!</p><p></p><p>Κώστα αυτό που περιγράφεις με τον 8-25 και τον Pansonic 35-100 είναι πράγματι ωραίος συνδυασμός ΑΛΛΑ μπλέκεις με αλλαγές φακών, και κυρίως χάνεις και την τρομερή σταθεροποίηση του 12-100....όπως το βλέπω εγώ ο νέος 8-25 μόνο σαν συμπληρωματικός του 12-100 μπορώ να τον εκλάβω, αν είναι να δώσω τον 12-100 για να πάρω τον 8-25 απλά δεν!!!</p><p></p><p>Υ.Γ. Τώρα αν μιλάμε για βίντεο και πάλι εδώ ο καθένας μας έχει άλλες ανάγκες, ο 12-100 έχει τρομερή σταθεροποίηση και μια χαρά μου φαίνεται το 4Κ βίντεο ακόμα και σε κακό φως (οι αισθητήρες και οι επεξεργαστες έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ πλέον), έχει μεν λίγο θόρυβο άλλα δεν είμαι επαγγελματίας, είναι υπεραρκετό για ερασιτεχνική και όχι μόνο χρήση......ο επαγγελματίας προφανώς για σκοτάδια θα επιλέξει πιο φωτεινούς φακούς.</p><p></p><p>Υ.Γ. Και μια τελευταία ερώτηση, πόσο συχνά και τι ποσοστό σε φώτος/βίντεο είναι σε κακές συνθήκες με σκοτάδια κλπ....προσωπικά βλέποντας τα βίντεο μου άλλα και τις φώτος μου ζήτημα να είναι 7%-10% τα αρχεία που έχω σε κακό φωτισμό...οπότε για μένα δεν αξίζει τόσο τεράστια επένδυση άλλα και να χάσω και σε όγκο και βάρος απλά για να έχω καλύτερη απόδοση στα 7%-10% των αρχείων μου,</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="karamela, post: 1058668832, member: 45241"] Είναι τι χρειάζεται ο καθένας και τι ανάγκες έχει.....προσωπικά το f4 και με την τρομερή σταθεροποίηση που έχει ο 12-100 μου είναι υπεραρκετός ακόμα και τα βράδια, έτσι και αλλιώς σε κινούμενο θέμα με κακό φωτισμό και f2,8 να έχει πάλι δεν φτάνει οπότε αναγκαστικά εκει θες f1,8 ή και πιο φωτεινό. Οπότε σχεδόν όλοι οι φακοί ζουμ βγαίνουν έξω από την εξίσωση. Προφανώς το δίδυμο που ανέφερες των Panasonic 10-25 και του νέου 25-50 είναι αισθητά πιο φωτεινό και μάλλον και με καλύτερη ποιότητα εικόνας. Αλλα μιλάμε για 2 φακούς που θες 4.000 ευρώ να τους πάρεις, έχουν μεγάλο βάρος και όγκο και φυσικά ούτε ultrawide έχεις καλό και πάς και μόνο μέχρι τα 100mm σε FF. Οπότε κερδίζεις σε κάποια πράγματα χάνεις όμως σε πολλά άλλα....θέμα αναγκών είναι όλα, μην ξεχνάμε ότι κάθε φακός είναι ένας συμβιβασμός. Βάζεις τον πήχη εκεί που θεωρείς εσύ σωστό σύμφωνα και με τις προτεραιότητές σου Οπως το βλέπω εγώ και σύμφωνα με τις ανάγκες μου έχεις τον 12-100 για βασικό φακό και σε δύσκολες συνθήκες 1-2 φωτεινά prime φακουδάκια και είσαι έτοιμος!! Κώστα αυτό που περιγράφεις με τον 8-25 και τον Pansonic 35-100 είναι πράγματι ωραίος συνδυασμός ΑΛΛΑ μπλέκεις με αλλαγές φακών, και κυρίως χάνεις και την τρομερή σταθεροποίηση του 12-100....όπως το βλέπω εγώ ο νέος 8-25 μόνο σαν συμπληρωματικός του 12-100 μπορώ να τον εκλάβω, αν είναι να δώσω τον 12-100 για να πάρω τον 8-25 απλά δεν!!! Υ.Γ. Τώρα αν μιλάμε για βίντεο και πάλι εδώ ο καθένας μας έχει άλλες ανάγκες, ο 12-100 έχει τρομερή σταθεροποίηση και μια χαρά μου φαίνεται το 4Κ βίντεο ακόμα και σε κακό φως (οι αισθητήρες και οι επεξεργαστες έχουν βελτιωθεί πάρα πολύ πλέον), έχει μεν λίγο θόρυβο άλλα δεν είμαι επαγγελματίας, είναι υπεραρκετό για ερασιτεχνική και όχι μόνο χρήση......ο επαγγελματίας προφανώς για σκοτάδια θα επιλέξει πιο φωτεινούς φακούς. Υ.Γ. Και μια τελευταία ερώτηση, πόσο συχνά και τι ποσοστό σε φώτος/βίντεο είναι σε κακές συνθήκες με σκοτάδια κλπ....προσωπικά βλέποντας τα βίντεο μου άλλα και τις φώτος μου ζήτημα να είναι 7%-10% τα αρχεία που έχω σε κακό φωτισμό...οπότε για μένα δεν αξίζει τόσο τεράστια επένδυση άλλα και να χάσω και σε όγκο και βάρος απλά για να έχω καλύτερη απόδοση στα 7%-10% των αρχείων μου, [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Φωτογραφία - Video
Ανακοινώσεις, συζητήσεις
Τεχνολογικά νέα, καινοτομίες... στις ΟΜ/Olympus
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…