Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End ηχεία
Τελικά τι σημαίνει ο χαρακτηρισμός "μόνιτορ" όσον αφορά στα ηχεία?
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ln()" data-source="post: 1056706095" data-attributes="member: 2297"><p>Μόνιτορ υποτίθεται ότι είναι ένα ηχείο που επιτρέπει να ξεχωρήσεις τις λεπτομέρειες της ηχογράφησης. Επειδή στις περισσότερες περιπτώσεις αυτά είναι μικρά near field monitor για λόγους προακτικούς (να χωράνε πάνω στην κονσόλα) έγινε εμπορική ταμπέλα για πολλά μικρά ηχεία.</p><p></p><p>Από κει και πέρα, ένας ηχολήπτης μπορεί να κάνει τη δουλειά του καλά μόνο με ένα ηχείο που γνωρίζει καλά. Αν έχει μάθει να μιξάρει στα Yamaha και τον βάλεις ξαφνικά στα Lipinsky θα βγάλει τον δίσκο στραβά. Ακόμα και το LS3/5A είχε σχεδιαστεί για να αποδίδει σωστά την ομιλία στον περιορισμένο χώρο των van του BBC. Ο Paravicini είχε κάνει mastering κάποια φορά σε Vandersteen 3A, που παρότι έχει καλά μεσαία δεν θα το έλεγες και monitor! Ο Faulkner κουβαλάει μαζί του ηλεκτροστατικά Quad για τις ηχογραφήσεις κλασικής μουσικής. Έτσι έχω δει και Sonus Faber και άλλα μη-monitor ηχεία να αναφέρονται σε παραγωγές. Φυσικά τα B&W 801 και 802 θα τα συναντήσετε πολύ συχνά σε mastering room.</p><p></p><p>Τώρα αν -τυχαία ονόματα- τα monitor της ATC ακούγονται διαφορετικά από τα μόνιτορ της PMC, δεν έχει σημασία για τον ηχολήπτη. Αυτό που έχει αξία είναι να ξέρει αυτό που ακούει από τα ηχεία τι σχέση έχει με την πραγματικότητα.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ln(), post: 1056706095, member: 2297"] Μόνιτορ υποτίθεται ότι είναι ένα ηχείο που επιτρέπει να ξεχωρήσεις τις λεπτομέρειες της ηχογράφησης. Επειδή στις περισσότερες περιπτώσεις αυτά είναι μικρά near field monitor για λόγους προακτικούς (να χωράνε πάνω στην κονσόλα) έγινε εμπορική ταμπέλα για πολλά μικρά ηχεία. Από κει και πέρα, ένας ηχολήπτης μπορεί να κάνει τη δουλειά του καλά μόνο με ένα ηχείο που γνωρίζει καλά. Αν έχει μάθει να μιξάρει στα Yamaha και τον βάλεις ξαφνικά στα Lipinsky θα βγάλει τον δίσκο στραβά. Ακόμα και το LS3/5A είχε σχεδιαστεί για να αποδίδει σωστά την ομιλία στον περιορισμένο χώρο των van του BBC. Ο Paravicini είχε κάνει mastering κάποια φορά σε Vandersteen 3A, που παρότι έχει καλά μεσαία δεν θα το έλεγες και monitor! Ο Faulkner κουβαλάει μαζί του ηλεκτροστατικά Quad για τις ηχογραφήσεις κλασικής μουσικής. Έτσι έχω δει και Sonus Faber και άλλα μη-monitor ηχεία να αναφέρονται σε παραγωγές. Φυσικά τα B&W 801 και 802 θα τα συναντήσετε πολύ συχνά σε mastering room. Τώρα αν -τυχαία ονόματα- τα monitor της ATC ακούγονται διαφορετικά από τα μόνιτορ της PMC, δεν έχει σημασία για τον ηχολήπτη. Αυτό που έχει αξία είναι να ξέρει αυτό που ακούει από τα ηχεία τι σχέση έχει με την πραγματικότητα. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Δικάναλος Ήχος
Hi-End
Hi-End ηχεία
Τελικά τι σημαίνει ο χαρακτηρισμός "μόνιτορ" όσον αφορά στα ηχεία?
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…