Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Test Drive Εργαλείων & αναλώσιμων
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="lazarefa" data-source="post: 1058834998" data-attributes="member: 4916"><p>Στην πράξη, εσείς ή τα συνεργεία στα οποία πηγαίνετε τα οχήματά σας, χρησιμοποιούν τέτοια καρυδάκια κατά τη διαδικασία της αφαίρεσης/επανατοποθέτησης ζαντών;</p><p>Ο βασικός σκοπός που εξυπηρετούν τέτοια καρυδάκια είναι να μην "πληγώνονται"/γδέρνονται οι εσοχές της ζάντας κατά τη διαδικασία εφαρμογής του αερόκλειδου στα μπουλόνια τους, εξ ου και η επίστρωση τεφλόν στα πλαινά σε αυτά τα καρυδάκια (όπως και τα μεγέθη που κυκλοφορούν: 17, 19 και 21 χιλ. σε καρέ μισής ίντσας).</p><p>Δυστυχώς και στις δικές μου ζάντες είχα διαπιστώσει παλιότερα ανάλογες φθορές και είχα φροντίσει προ ετών να αγοράσω ένα ανάλογο καρυδάκι 17 χιλ. της Force.</p><p>Όπως είχα γράψει προ ημερών και για τον Κωστή που τα αγόρασε, την πρώτη φορά (αφότου το αγόρασα) που χρειάστηκε να μου αφαιρέσουν τις πίσω ζάντες στο αυτοκίνητο για αλλαγή στα τακάκια στο συνεργείο, τους το έδωσα πριν ξεκινήσουν με την παράκληση να το χρησιμοποιήσουν. </p><p>Το πήρε ο μηχανικός με ύφος λες και τον σκότωνα...</p><p>Την επόμενη φορά δεν το ξαναέδωσα, ούτε στο συνεργείο, ούτε στο βουλκανιζατέρ. Δυστυχώς ο μέσος Έλληνας "μάστορας" αυτά τα θεωρεί λεπτομέρειες (κακώς βέβαια).</p><p>Τώρα για κάποιον που κάνει εργασίες συντήρησης στο αυτοκίνητό του ο ίδιος, είναι μια χαρά εργαλείο.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lazarefa, post: 1058834998, member: 4916"] Στην πράξη, εσείς ή τα συνεργεία στα οποία πηγαίνετε τα οχήματά σας, χρησιμοποιούν τέτοια καρυδάκια κατά τη διαδικασία της αφαίρεσης/επανατοποθέτησης ζαντών; Ο βασικός σκοπός που εξυπηρετούν τέτοια καρυδάκια είναι να μην "πληγώνονται"/γδέρνονται οι εσοχές της ζάντας κατά τη διαδικασία εφαρμογής του αερόκλειδου στα μπουλόνια τους, εξ ου και η επίστρωση τεφλόν στα πλαινά σε αυτά τα καρυδάκια (όπως και τα μεγέθη που κυκλοφορούν: 17, 19 και 21 χιλ. σε καρέ μισής ίντσας). Δυστυχώς και στις δικές μου ζάντες είχα διαπιστώσει παλιότερα ανάλογες φθορές και είχα φροντίσει προ ετών να αγοράσω ένα ανάλογο καρυδάκι 17 χιλ. της Force. Όπως είχα γράψει προ ημερών και για τον Κωστή που τα αγόρασε, την πρώτη φορά (αφότου το αγόρασα) που χρειάστηκε να μου αφαιρέσουν τις πίσω ζάντες στο αυτοκίνητο για αλλαγή στα τακάκια στο συνεργείο, τους το έδωσα πριν ξεκινήσουν με την παράκληση να το χρησιμοποιήσουν. Το πήρε ο μηχανικός με ύφος λες και τον σκότωνα... Την επόμενη φορά δεν το ξαναέδωσα, ούτε στο συνεργείο, ούτε στο βουλκανιζατέρ. Δυστυχώς ο μέσος Έλληνας "μάστορας" αυτά τα θεωρεί λεπτομέρειες (κακώς βέβαια). Τώρα για κάποιον που κάνει εργασίες συντήρησης στο αυτοκίνητό του ο ίδιος, είναι μια χαρά εργαλείο. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
AVClub Lounge
Εργαλεία, Gadgets και Κατασκευές
Gadgets, Εργαλεία & EDC
Test Drive Εργαλείων & αναλώσιμων
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…