Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
Home
Forums
New posts
Search forums
What's new
New posts
Latest activity
Members
Current visitors
Κανονισμός Λειτουργίας
Σωματείο AVClub
Log in
Register
Search
Search titles only
By:
Search titles only
By:
New posts
Search forums
Menu
Install the app
Install
Reply to thread
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Streaming/DVD/Blu-ray
Νέες κυκλοφορίες ταινιών
The Irishman
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Message
<blockquote data-quote="ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ" data-source="post: 1058417075" data-attributes="member: 4971"><p><strong>Re: The Irishman (2019)</strong></p><p></p><p>Αριστούργημα. </p><p></p><p>Όποιος περιμένει άλλο ένα Goodfellas ή Casino θα απογοητευθεί. Ο Scorsese άλλαξε πολύ, όπως και ο κόσμος γύρω του και οι συντελεστές. Στις προαναφερθείσες ταινίες κινηματογραφούσε με φρενήρεις ρυθμούς και η βία ήταν στο επίκεντρο της δράσης, με μεγάλες σεκάνς όπου το αίμα κυλούσε άφθονο, μεγάλα γυαλιστερά πιστόλια βροντούσαν εκκωφαντικά και πίδακες αίματος γέμιζαν την οθόνη. Τώρα πλέον o ρυθμός είναι αργός, Αγγελοπουλικός σχεδόν, όλα γίνονται με το διάλογο και τις σιωπές, όλη η εξέλιξη της ταινίας σηματοδοτείται απο τα ατέλειωτα κενού περιεχομένου λογύδρια του Πατσίνο/Χόφα, τα αμήχανα μισόλογα του Ντε Νίρο/Φρανκ και το πέτρινο πρόσωπο του Πέσι/Ράσελ. Ή πιο εύγλωττη σιωπή είναι της κόρης του Ντε Νίρο (η εκπληκτική Anna Paquin) που χωρίς να πει λέξη τα λέει όλα με τα μάτια της για το πόσο μισεί τον πατέρα της και όλα όσα εκπροσωπεί. </p><p>Η βία είναι στα όρια του γελοίου, δυο τρία αστεία σχεδόν πιφ-παφ με ένα πιστολάκι στην άκρη του κινηματογραφικού κάδρου, ένα "αχ" και άλλο ένα πτώμα κείτεται στο πεζοδρόμιο. </p><p></p><p>Πολλά συγχαρητήρια στο netflix που έδωσε στον Scorsese την ευκαιρία να πραγματοποιήσει την ταινία του όπως ακριβώς τη σκέφτηκε. Θεωρώ ότι αν είχε κόψει κάτι απο τη διάρκειά της, έστω και 10 λεπτά, μάλλον θα μιλάγαμε για μια τελείως διαφορετική, απολύτως συμβατική ταινία για γκάνγκστερς, όπως και τόσες άλλες που έχουμε δει. Αυτή εδώ είναι κάτι άλλο, είναι για το είδος της ότι ήταν η Άγρια Συμμορία για το γουέστερν.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ΚΩΣΤΑΣ ΖΑΓΓΟΓΙΑΝΝΗΣ, post: 1058417075, member: 4971"] [b]Re: The Irishman (2019)[/b] Αριστούργημα. Όποιος περιμένει άλλο ένα Goodfellas ή Casino θα απογοητευθεί. Ο Scorsese άλλαξε πολύ, όπως και ο κόσμος γύρω του και οι συντελεστές. Στις προαναφερθείσες ταινίες κινηματογραφούσε με φρενήρεις ρυθμούς και η βία ήταν στο επίκεντρο της δράσης, με μεγάλες σεκάνς όπου το αίμα κυλούσε άφθονο, μεγάλα γυαλιστερά πιστόλια βροντούσαν εκκωφαντικά και πίδακες αίματος γέμιζαν την οθόνη. Τώρα πλέον o ρυθμός είναι αργός, Αγγελοπουλικός σχεδόν, όλα γίνονται με το διάλογο και τις σιωπές, όλη η εξέλιξη της ταινίας σηματοδοτείται απο τα ατέλειωτα κενού περιεχομένου λογύδρια του Πατσίνο/Χόφα, τα αμήχανα μισόλογα του Ντε Νίρο/Φρανκ και το πέτρινο πρόσωπο του Πέσι/Ράσελ. Ή πιο εύγλωττη σιωπή είναι της κόρης του Ντε Νίρο (η εκπληκτική Anna Paquin) που χωρίς να πει λέξη τα λέει όλα με τα μάτια της για το πόσο μισεί τον πατέρα της και όλα όσα εκπροσωπεί. Η βία είναι στα όρια του γελοίου, δυο τρία αστεία σχεδόν πιφ-παφ με ένα πιστολάκι στην άκρη του κινηματογραφικού κάδρου, ένα "αχ" και άλλο ένα πτώμα κείτεται στο πεζοδρόμιο. Πολλά συγχαρητήρια στο netflix που έδωσε στον Scorsese την ευκαιρία να πραγματοποιήσει την ταινία του όπως ακριβώς τη σκέφτηκε. Θεωρώ ότι αν είχε κόψει κάτι απο τη διάρκειά της, έστω και 10 λεπτά, μάλλον θα μιλάγαμε για μια τελείως διαφορετική, απολύτως συμβατική ταινία για γκάνγκστερς, όπως και τόσες άλλες που έχουμε δει. Αυτή εδώ είναι κάτι άλλο, είναι για το είδος της ότι ήταν η Άγρια Συμμορία για το γουέστερν. [/QUOTE]
Verification
Post reply
Home
Forums
Μουσική - Κινηματογράφος - Τηλεόραση - Πολιτισμός
Κινηματογράφος
Streaming/DVD/Blu-ray
Νέες κυκλοφορίες ταινιών
The Irishman
Top
Bottom
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.
Accept
Learn more…